Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Технології бойових костюмів Імперії Т’ау знаходяться на передньому краї їх військових завоювань, від малопомітних “Стелс-костюмів” до височезних “Ріптайдів”. Ці могутні бойові обладунки дозволяють пілотам касти Вогню боротися з найстрашнішими жахіттями, які тільки може породити галактика.

TauArmyNoKroot Mar11 Image1

Якщо ви любите заповнювати поле бою високотехнологічними бойовими крокоходами, як один червоний ренегат, то Загони Відплати (Retaliation Cadre) – це саме те, що потрібно Ефірним. Його правило загону ілюструє відвагу героїв (Bonded Heroes), забезпечуючи високий рівень гри на ближній дистанції, де бойові костюми обрушуються на ворожих юнітів і розривають їх на шматки.

Ви коли-небудь мріяли про те, щоб ваші скорострільні гармати могли досягати сили 6 або навіть AP-1, щоб по-справжньому викошувати піхоту? Вважайте, що це бажання здійснилося, адже гармати BATTLESUIT отримують додаткову міцність та бронепробивність залежно від того, наскільки близько ваші пілоти наважилися просунутися вперед.

TauArmyNoKroot Mar11 Image2

Імперія Тау не є безрозсудною чи марнотратною – вони використовують хитрі стратагеми, щоб вберегти свої бойові костюми від ушкоджень. Укорочене лезо (The Shortened Blade) дозволяє костюмам ближнього бою безпечно залишатися на орбіті, перед тим як впасти вниз майже в упор (що ідеально підходить для знищення ворожих танків за допомогою термоядерних бластерів), а потім за допомогою гамбіту “Зоряний факел” (The Torchstar Gambit) відлетіти в безпечне місце, як тільки стрілянина закінчиться.

TauArmyNoKroot Mar11 Image3
TauArmyNoKroot Mar11 Image4

Якщо вже ми зачепили цю тему, давайте поговоримо про бойові костюми класу Крайзис. Однією з найкрутіших речей у нинішньому виданні Warhammer 40000 є те, що кожен юніт отримує свою власну особливу здатність. Хоча це чудово для більшості, але виникає проблема, коли надзвичайно гнучкі моделі потребують здібностей, які підходять для кожного можливого завантаження. Зрештою, бонус, який ідеально підходить для вогнеметів ближнього бою, може виявитися не таким ефективним для ракетних капсул дальнього радіусу дії.

Імперські стратеги вирішили цю проблему, розподіливши гнучкі танки, такі як “Леман Русс” або “Гладіатор”, по різних таблицях характеристик, і T’au – швидко підхопили це рішення. Новий Codex: T’au Empire розділяє бойові костюми класу Кразис на три окремі таблиці даних, засновані на класичних конфігураціях, і ветерани командирів T’au можуть впізнати кілька імен зі старої легенди…

TauArmyNoKroot Mar11 Image5

Конфігурація Sunforge розплавляє важкі цілі подвійними термоядерними бластерами, бойові костюми Fireknife комбінують плазмові гвинтівки та ракетні капсули, щоб розбити елітні війська, а команди Starscythe вибирають з буфету розривних гармат і вогнеметів, щоб знищити величезні орди.

Це все ті ж самі бойові костюми Crisis, але тепер вони отримують спеціальні здібності, які дійсно допомагають у виконанні обраних ролей. Візьмемо, наприклад, Sunforge – їх особлива здатність допомагає пом’якшити низьку скорострільність термоядерних бластерів, надаючи потужні перекиди по ідеальних цілях. З правилом Retaliation Cadre Detachment у грі, ви робите 10 пострілів з силою 10 на AP-5, кожен з яких завдає D6+2 пошкодження – з перекиданням кубиків на поранення і пошкодження!

TauArmyNoKroot Mar11 Image6

Ці нові відмінності мають ще одну перевагу для шанувальників бойових костюмів. Жодна армія не може містити одну і ту ж табличку більше трьох разів, але тепер кожна з цих конфігурацій – це окрема таблиця. Це означає, що ви можете втиснути в ростер до дев’яти костюмів класу крайзис, готових відповісти настільки випереджаючими діями, наскільки цього вимагають інтереси вищого блага.

Не хвилюйтеся, якщо ваші власні костюми мають інше озброєння. Поточні технічні характеристики будуть додані до Легенд, тож ви зможете продовжувати використовувати різноманітніші комбінації точкового озброєння, якщо забажаєте.

Командири можуть приєднуватися до всіх трьох нових підрозділів, зберігаючи при цьому власні гнучкі варіанти озброєння – тож ви зможете екіпірувати їх відповідно до обраного охоронця. Їхні власні здібності зосереджені на підтримці всього підрозділу: Силовий командир (Enforcer Commander) знижує бронепробиття вогню, а командир “Холодна зірка” (Coldstar Commander) турбопідсилює своїх союзників, щоб вони могли встигати за його неймовірною швидкістю.

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange