Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Warhammer Underworlds була однією з головних дисциплін на Чемпіонаті світу з Warhammer минулого року, і змагальна сцена, що постійно розвивається, вже встигла пристосуватися до великих ігор. Нещодавно вийшло величезне оновлення, яке внесло значні зміни до основних бойових груп і ключових карт, тож ми обміняли наші очки слави на хвилинку з Джоном з Warhammer Design Studio, одним з архітекторів цього оновлення, і дізналися, що відбувається в Підземних світах.

WHUW RulesChanges Jan10 Intro

Які зміни матимуть найбільший вплив на гравців Warhammer Underworlds?

Джон: Найбільші зміни в цьому оновленні стосуються “ping damage” – скороченого терміну для позначення пошкоджень, завданих поза атакою. Найчастіше це відбувається у вигляді карт сили, а найбільш доступними джерелами є заклинання гамбіту. Певні закляття мали помітний вплив на ранній стадії гри, часто дозволяючи загонам з сильними заклинателями отримати значну перевагу над своїми супротивниками.

Нашим першим кроком стало усунення надто сильних заклинань, таких як “Лавина Абасота”, яка тепер трохи сповільнилася і більше не забезпечує надійний сплеск миттєвої шкоди з невеликою контргрою.

WHUW RulesChanges Jan10 DStorm

Далі ми розглянули бойові групи, які отримали надмірно високі показники завдяки цим видатним заклинанням. Наприклад, Domitan’s Stormcoven і Ephilim’s Pandaemonium значно виграли з моменту виходу Force of Frost, і продовжували показувати високі результати протягом раннього релізу Deathgorge

Тому ми вирішили зменшити їхню загальну потужність, не завдаючи при цьому шкоди стилю гри та стрибкам потужності. Ми зменшили надійність Domitan’s Stormcoven, зобов’язавши гравця переміщати свого натхненного бійця замість того, щоб робити це за бажанням – це означає, що він не може залишити м’язистого натхненного бійця на передовій на весь час гри і повинен постійно пристосовуватися до мінливих умов.

Пандемоніум Ефіліма – зовсім інший звір. У попередньому оновленні вони вже отримали невелике коригування балансу, і оскільки це не мало того ефекту, якого ми хотіли, ми скоригували послідовність змін, щоб зробити їх набагато менш стабільними.

Тепер ваш суперник повинен прийняти кілька ключових рішень на початку гри, і дуже важливих рішень в середині гри. Вибір того, якого бійця зупинити, дає опоненту гравця Пандемоніуму величезну перевагу, оскільки він може бути впевненим, що в першому раунді не буде Натхнення, і гравцю Пандемоніуму доведеться розгортатися дуже обережно, інакше він може опинитися у вкрай несприятливому становищі.

WHUW RulesChanges Jan10 EPanda

Це найбільші зміни на сьогоднішній день, і хоча є багато бафів для інших загонів, вони здебільшого стосуються якості життя. Зокрема, Сини Вельморна та Арени Грізелли цього разу отримали найбільше уваги, і в найближчі кілька місяців вони будуть користуватися ще більшим успіхом.

Ми також можемо очікувати незначного пожвавлення в ординських загонах, оскільки вони були стримані великою кількістю доступних пошкоджень від пінгу. Гравці Sepulchral Guard і Looncourt, радійте!

Як, на вашу думку, це оновлення змінить ігровий процес в цілому?

Джон: Я очікую, що гра стане набагато інтерактивнішою. Зі зменшенням пошкоджень на етапі сили ми побачимо трохи більше суєти у фазі дії, з меншою кількістю надійних варіантів для загонів, які хочуть тримати своїх ворогів на відстані витягнутої руки за допомогою пошкоджень, заснованих на силі.

WHUW RulesChanges Jan10 SepGuardart

Це, ймовірно, заохотить ординські загони, які тепер мають більше можливостей утримувати ті цілі, які є життєво важливими для їх стилю гри. Я б очікував побачити більш різноманітні загони на перших місцях, але я особливо зацікавлений у Гробничій гвардії та Розбійниках Сансона, на яких, я переконаний, люди просто сплять, в основному через те, що жоден з цих загонів не здатен добре витримати пошкодження від пінгу.

Чи є якісь інші елементи оновлення правил, на які ви хотіли б звернути увагу?

Джон: У нас з’явилися два нові загони з унікальними механіками, тож, звісно, виникло багато запитань, які потрібно було вирішити щодо обох. У випадку з Потрійним Розбратом ми звернули увагу на їхні карти спокуси – ці карти мають два ефекти, але саме опонент обирає, який з них має бути використаний.

WHUW RulesChanges Jan10 Discord

Однак ключовим принципом Warhammer Underworlds є те, що якщо ви не можете розкрити весь ефект здібності, то вона не може бути використана. Через це хитрий гравець, що протистоїть Розбрату може влаштувати так, що один з двох ефектів не може бути реалізований, а отже, не буде доступним для його опонента!

У цьому оновленні було внесено кілька уточнень щодо того, як і коли можна розігрувати ці карти. Деякі з них є вигідними для гравця з Потрійним Розбратом, а деякі ускладнюють ситуацію, тому гравцям слід добре подумати, перш ніж розігрувати ці карти.

WHUW RulesChanges Jan10 DiscordArt

Що стосується Бритв Кірені, то більшість наших запитань були простими, на кшталт “Що таке Хаммертайд і як він працює?”. Раніше було кілька неясностей, але ми їх усунули, і тепер ви можете очікувати, що Бритви будуть вибивати душі зі своїх ворогів наліво, направо і по центру (але завжди по прямій лінії).

Який ваш улюблений загін у грі зараз?

Джон: Мій улюблений загін зараз – це Могильна Варта, хто б міг подумати? Мені подобається їх колода “Rivals” і їх гнучкість, що дозволяє ходити і бити, утримувати цілі, або робити і те, і інше!

WHUW RulesChanges Jan10 SepGuard

Їх стиль гри може змусити опонентів витрачати ресурси на знищення ключових бійців, щоб потім повернути їх назад ще кращими, ніж будь-коли. Як я вже згадував раніше, цей та інші ординські загони готові до негайного отримання переваг завдяки зменшенню шкоди від пінгу та шкоди від дальнього бою в цілому.

Тепер вони не тільки зможуть набагато легше досягати цілей, але й відчують, що загонам, які раніше тримали їх на відстані витягнутої руки, доведеться підійти набагато ближче, ніж раніше. Це може означати тільки одне – можливість рубати!

Як змінилася Warhammer Underworlds в цілому з моменту її першого релізу?

Джон: Основний досвід Warhammer Underworlds здебільшого залишився незмінним – виводите бійців на арену, б’єтеся, і смерть настає в невеликих, але жорстоких масштабах.

WHUW RulesChanges Jan10 CardArt

Зміна, яка мала найбільший вплив на всю гру, – це поява формату Rivals. Оскільки він зменшує вхідний бар’єр, надаючи новим гравцям збалансовані та потужні колоди для початку, більше гравців, ніж будь-коли раніше, починають Warhammer Underworlds, що допомогло людям без зайвого клопоту вийти на змагальну арену.

Формат Nemesis – це наступний найкращий крок у змагальній грі, з безліччю варіантів побудови колод і великою кількістю можливостей для гнучкого застосування стратегічних навичок. Чемпіонат світу довів, що Nemesis має відданих та досвідчених гравців, які можуть вичавити найкраще з кожного загону та колоди суперників у незрівнянній манері.

Завдяки цим двом ігровим форматам ми спостерігаємо не тільки помітне збільшення кількості подій, що проводяться по всьому світу, але й зростання відвідування цих подій, що може бути тільки гарною новиною для майбутнього гри

WHUW RulesChanges Jan10 WHUWGame

Що далі? Будуть якісь сюрпризи?

Джон: Я міг би багато про що розповісти, але найкрутіші речі, на яких варто зосередитися зараз – це нові релізи: Daggok’s Stab-Ladz та колода Malevolent Masks Rivals.

У Kruleboyz є безліч неприємних хитрощів, прихованих на виду, але в таємниці від вашого опонента, які з однаковою легкістю допоможуть хлопцям і завадять їх опоненту. Як орруки, вони мають досить сильні статлайни для виконання завдань, тому ви можете розраховувати на те, що вони стануть надійним помічником у турнірному житті.

AoS DaggoksLadz Jan09 Minis

Колода Malevolent Masks з’явилася не так давно, але вже встигла сколихнути світ. Тут є що дослідити та безліч непристойно потужних карт, які можна розіграти… якщо ви уклали угоду з однією із заборонених масок, що приховані в колоді.

Основний механізм гри полягає в тому, що гравець копається в своїх картах у пошуках масок, перш ніж віддати їх бійцю і покращити їх за допомогою інших карт в колоді. Самі по собі маски є потужними магічними артефактами, і зазвичай мають дуже сильні здібності – якщо ви готові витратити ресурси, щоб їх використати.

Звісно, решта колоди допоможе згладити цей процес, надаючи безкоштовні дії Масок, відкопуючи скинуті Маски з вашої колоди, та й взагалі просто розставляючи носіїв Масок у потрібну позицію. Звісно, якщо ви посилюєте своїх бійців, то ці Маски можуть попрацювати понаднормово.

А я вже згадував про Гробарду раніше…?

SundayPreview Dec17 WHUW 02 MalevolentMasks

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer Underworld та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange