Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Однією з з найскладніших та найцікавіших технік пофарбування є відтворення освітлення від об’єктного джерела світла (OSL). Ця техніка надає мініатюрам драматичного освітлення та чудових ефектів світіння, але вона також може бути складною для ефективної роботи. Ми зустрілися з Едом, щоб розпитати його більше про OSL.

WHPlus OSL Mar20 Image8

Warhammer Community: Для тих, хто не знає, що таке OSL?

Ед: OSL – це скорочення від “об’єктне джерело освітлення”, і воно широко охоплює ідею створення об’єктів на мініатюрі або в ширшій сцені, які виглядають так, ніби вони світяться або випромінюють світло. У нас є ціла техніка, названа так, тому що ця тема має дуже широкий діапазон – вона охоплює все, від додавання ледь помітного світіння навколо очей, до тематизації всієї мініатюри або діорами навколо освітлення. Джерело світла, що малюється, може виходити або від об’єкта всередині твору, або від зовнішнього об’єкта, що проектує світло на сцену.

Warhammer Community: Коли ви можете використовувати цю техніку?

Ед: Існує безліч чудових можливостей для використання OSL на мініатюрі. Для простого, але вишуканого вигляду ми можемо взяти невеликі ліхтарі та екрани на танку або частині броні і створити навколо них делікатний відтінок, з декількома шарами глейзінгу, щоб показати, як вони випромінюють невелику кількість світла. Для цього виду OSL ми попередньо фарбували мініатюру, а потім додавали наші фарби в кінці, щоб ретельно відрегулювати відтінок.

Крім того, ми могли б взяти факел або ліхтар і обертати всю схему фарбування мініатюри навколо цього джерела. Тут ми прагнемо зробити джерело світла головним у проекті, і намагаємося пофарбувати все на моделі, використовуючи або кольори нашого полум’я, або холодні, насичені кольори там, куди не потрапляє наше світло.

Warhammer Community: Чи є у вас якісь корисні поради щодо того, як зробити так, щоб OSL виглядав ефектно?

Ед: Найскладніше в малюванні OSL – це зробити так, щоб воно виглядало правдоподібно. Ми намагаємося обдурити наші очі, щоб вони побачили щось, що світиться, хоча насправді це непрозорий шматок пластику, який також взаємодіє з реальним освітленням, що падає на модель і відкидає власні тіні.

WHPlus OSL Mar20 Image9
WHPlus OSL Mar20 Image10

Найважливіша порада для початку роботи з будь-яким елементом OSL – планувати його включення з самого початку, а не намагатися вставити його в кінці. По-друге, завжди варто починати делікатно і повільно нарощувати ефект, щоб досягти точки зупинки. Дуже легко перевантажити модель великою кількістю кольору, який затуманить те, що знаходиться нижче.

Нарешті, я б рекомендував почати з невеликих ефектів світіння (наприклад, ліхтарів у скафандрах) і відчути себе комфортно в техніці глейзінгу, перш ніж переходити до більш домінуючих ефектів OSL, таких як плазмова зброя, що купає мініатюри в післясвітінні надгарячої смерті.

WHPlus OSL Mar20 Image7

Warhammer Community: Чи є у вас на прикметі якісь конкретні приклади, які дійсно демонструють цю техніку?  

Ед: Існує так багато фантастичних прикладів, що важко вибрати лише декілька, про які варто розповісти!

Джеймс Кордуелл дійсно вразив мене своєю роботою Illuminor Szeras, яка здобула золото в категорії великих моделей Warhammer 40000 на виставці Golden Demon USA у 2022 році. Вся задня частина фігури потопає в зеленому сяйві, що виходить з роззявленого порталу, і хоча він дуже важкий для OSL, він не забирає решту мініатюри.

WHPlus OSL Mar20 Image5

Зовсім недавно Даррен Латем намалював майстерну діораму для Відкритої категорії на фестивалі Warhammer Fest 2023 (яка принесла йому срібло!), в якій Гален Вен Денст розмахує палаючим тавром, що відкидає більш ледь помітне сяйво на себе і сусідню арку, а також менші мерехтливі язики полум’я, що створюють власні джерела світла. Це фантастичний приклад того, як можна включити більш тонкий елемент OSL.

WHPlus OSL Mar20 Image1
WHPlus OSL Mar20 Image2

Нарешті, мій особистий фаворит – діорама Міхала Писарського “Данина”, яка отримала Меч Вбивці на фестивалі Warhammer Fest 2017. Ця робота підсвічена ззовні і, якщо дивитися спереду, намальована так, щоб показати Нагаша у всій його неживій величі, але коли глядач рухається по боках діорами, ми бачимо, як швидко кольори стають приглушеними і губляться в тіні, що свідчить про ретельність Міхала, який намагався зробити так, щоб все виглядало під ідеальним кутом зору.

WHPlus OSL Mar20 Image3
WHPlus OSL Mar20 Image4

Бажаєте отримати більше новин про поради з розфарбування мініатюр та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange