Звуки барабанів і бойові кличі стають дедалі гучнішими, що може означати лише одне – племена Орків та Гоблінів все ближче до попереднього замовлення. У сьогоднішній статті ми розглянемо новий Таємничий Журнал, який виходить разом з ордою, і дізнаємося про нього від тих, хто його написав. То ж, що містить ця 48-ми сторінкова книга?
Денні: Орки та гобліни! І трохи тролів… Як ми бачили в попередніх двох “Таємничих журналах”, у цій книзі розширено передісторію того, чим займалися орки та гобліни протягом цього періоду. Ми бачимо двох нових спеціальних персонажів і дві створені на замовлення армії безчестя, які по-новому використовують знайомі мініатюри, щоб дати існуючим гравцям щось свіже для гри. У нас також є нові магічні предмети, сюжетний сценарій, який слідує за історією в книзі, і нова історія магії, зосереджена на чаклунських здібностях Відьом-тролів, які чаклують болотяною магією!
JTY: Тролі за своєю суттю і природою є магічними істотами, наприклад, вони регенерують, коли ви їх ріжете. У Старому Світі існує Хаос, магія і хаотична магія, і тролі є їх породженнями, але справжня магія тролів полягає в тому, що вони є найвеселішими істотами в грі!
Денні: Навіть якщо вони, ймовірно, програли б у суперечці з парканом…
JTY: З точки зору геймдизайну, Дурість (Stupidity) – це зрівнювач сил. Що заважає тролям бути одними з найкращих юнітів у грі, так це те, що іноді вони просто стоять, замість того, щоб атакувати, коли ви цього хочете. Навіть Троляча Відьма схильна до дурості, тому що вона все-таки троль. Якби вона могла діяти вільно, вона була б занадто чудовою за свою вартість баллів. Ми намагаємося зробити всі наші правила тематичними, але збалансованими, і подібні речі вирівнюють їх.
У книзі є дві Армії Безчестя. Кочова ватага (Nomadic Waaagh!) – це перевірена класика та цілком верхове плем’я орків і гоблінів на стежці війни, але Орда Тролів (Troll Horde) – є щось новим, і щось дуже крутим. Ми запитали себе, чи можливо створити армію тролів; у нас є відьма, і Огдруз Свампдігга, оркський шаман, який вважає себе тролем. Ну, тролі думають, що він троль. Можливо, він розумніший, але важко сказати…
Це не просто армія тролів. Це армія великих істот з Диких Пусток, яка є дуже потужною, але, можливо, досить малочисельною.
Кочовий Waaagh! значною мірою покладається на гоблінських вершників-вовків. Ви можете використовувати їх у тісному порядку (Close Order), щоб підвищити їх ранг, або ж використовувати як швидкі ракетні війська, що посилюють удар. Якщо ви озброїте їх короткими луками, удаваним польотом (Feigned Flight) і резервним переміщенням (Reserve Move), вони стануть однією з найкращих легких кавалерійських одиниць у грі.
Денні: Аж поки вони не провалять кидок “Стрімкий” (Impetuous) і їх не поб’є хтось, кого ви не хочете, щоб вони атакували… Ви можете поставити своїх Вовчих вершників на фланг і вони будуть чудово справлятися зі своїми завданнями, але зі “Стрімким кроком” (Swiftstride) і рухом на 9 дюймів у них з’являється пекельна дальність стрільби!
Магія тролів
Денні: Магія в Світі Легенд не тільки для вчених і мудрих – це природна річ, яку певні магічні істоти можуть використовувати дуже інстинктивно. Вони спрямовують вітер магії так, як вважають за потрібне – ось у чому полягає відмінність між відьмою-тролем та імперським чарівником.
JTY: У жодному разі не кожна фракція отримує нові знання! Ми навмисно відмовилися від створення окремих знань для кожної фракції, тому що хотіли зменшити кількість заклинань. Якщо у вас буде занадто багато заклинань, ви ризикуєте вичерпати простір для дизайну, і є небезпека, що нові заклинання стануть занадто потужними. Обмеживши кількість заклинань, ми можемо почекати, поки у нас з’явиться вагома сюжетна причина для введення нових заклинань, і зробити так, щоб вони відповідали темі, яку ми ще не досліджували. Це те, що ми маємо з магією тролів і кількома іншими, які з’являться в майбутньому. Вони не обов’язково потужніші, але вони інші. Вони по-різному взаємодіють з вашими арміями – так що ми намагаємося створити вибір.
Денні: Оґдруз Свампдіґґа – шаман-орк. Шамани дивні, але цей хлопець особливо дивний навіть за їх мірками. Його вигнали з кількох племен, і він виживав на самоті в Пустошах, поки не знайшов і не загорнувся в якусь особливо смердючу тролячу шкуру. Він натрапив на кількох тролів, які прийняли його за недогодованого коротуна і взяли під свою опіку. Коли його шаманські сили зростали, вони переорієнтувалися на тролів – особливо після того, як трольська відьма напоїла його трольським варивом, тому він став таким великим і витривалим за оркськими мірками. Він єдиний шаман, який має доступ до магії тролів, не витрачаючи очки на магічні предмети, у нього також є регенерація, тому він досить живучий для чарівника, і він підсилює тролів, які можуть використовувати його Лідерство, навіть якщо він не генерал. Незважаючи на те, що ці знання призначені для використання з тролями, ви можете знайти розумні взаємодії з вашими орками, що дасть вам ще більше можливостей.
Що далі?
Денні: Справедливо буде сказати, що Warhammer: The Old World залишається, і нам належить дослідити чудовий період часу (не чудовий для людей, які там живуть, а з точки зору розповіді історії!).
JTY: У нас дев’ять основних фракцій – це дуже багато моделей, які потрібно повернути, і ми не можемо зробити це все одразу…
Ден: Команда художників, напевно, розвалиться на цьому етапі!
JTY: З нашими планами щодо Старого Світу нам ще належить піднятися на гору, та ще й з такою кількістю людей, що працюють над ними (в тому числі на заводах, в студіях фарбування та фотографування, і навіть над дизайном коробок). Кількість пластику, металу та смоли, яку нам потрібно привезти для дев’яти фракцій, дуже велика – і це займе у нас досить багато часу.
Денні: Гра була неймовірно добре прийнята, і це чудово, що є стільки пристрасті – масштаби проекту зросли, тож, будь ласка, будьте з нами.
JTY: Ми прагнемо робити це назавжди. Ми запланували книги на наступні [відредаговано] роки – у нас є всі ці мініатюри і чітке уявлення про те, над чим ми працюємо, але ми повинні досягти цього! Ми заново представляємо світ і декорації впродовж дев’яти “Таємничих журналів”. Коли це буде зроблено… хто знає?
Ще раз дякуємо хлопцям за їх відповіді, а завтра ми поговоримо про те, як грати за орків, і чому Impetuous краще, ніж Animosity…
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com