Не зважаючи на те, що Warhammer: The Old World вже надійшов у продаж, нам все ще цікава думка тих людей, що працювали над різними аспектами гри протягом останніх кількох років. Перший такий діалог стосувався найдрібніших деталей історії, а другий був присвячений зауваженням дизайнерів щодо створення мініатюр та геральдики. Сьогодні команда “Eavy Metal” розповість про те, чого вартувало дотримання балансу між старим і новим при пофарбуванні мініатюр для нового проекту.
Які зміни відбулися за роки між завершенням Warhammer Fantasy і початком проекту Старого Світу, і як це вплинуло на ваш підхід до розфарбовування мініатюр?
Джонатан: Підходи, техніки та інструменти для живопису сильно змінилися, але так само змінилася і технологія фотографування. У 90-х роках ми фотографували по-іншому, а нова цифрова фотографія набагато яскравіша і чіткіша, що вимагає від нас інших стандартів живопису. Мініатюри мають бути більш чіткими, і більше уваги приділяється деталям. Раніше головною метою було, щоб речі були достатньо яскравими, щоб привернути увагу на великому фото.
Роуен: Цікаво озирнутися на живопис за останні 10-15 років – і особливо на те, що нас цікавило в рендерингу протягом цих років. Старий Некросфінкс був великим центральним елементом того часу, і порівняно з рештою мініатюр серії Королів Гробниць Хемрі він має багато текстурованої поверхні, але стиль того часу полягав у тому, щоб дійсно збільшити її до максимуму. До сучасної мініатюри, такої як Кістяний Дракон, вам потрібно буде придивитися трохи уважніше, тому що всі його деталі залишилися, але вони вже не такі перебільшені, вони більш тонкі та реалістичні.
Ден Х: В результаті зміни пріоритетів змінився і наш підхід до мініатюр. Бретонці є прикладом фракції, яка досить радикально змінилася з точки зору того, як ми їх малюємо. Багато уваги ми зосередили на персонажах, зразках в асортименті, які дозволяють нам посилити і вдосконалити естетику фракції.
Для нас бути новими хранителями цієї специфічної епохи Warhammer – це величезна справа. Бути людьми, які беруть на себе відповідальність за щось настільки знакове, як Король Ліч або Дама на Єдинорозі, як Еліс Дюшаард, герої та архетипи персонажів, яких люди знають і люблять вже більше 20 років – це величезна відповідальність.
Холлі: Існує також елемент орієнтації на майбутнє, але ми завжди повинні враховувати той факт, що цей світ надзвичайно важливий для багатьох людей, як для тих, хто працював над ним у минулому, так і для шанувальників.
Ви намагаєтесь дотримуватися старого стилю, чи просуваєтеся вперед, наскільки це можливо?
Ден Х: Ми не обов’язково хочемо обмежувати себе. Ми можемо розглядати щось на кшталт Панянки як заяву про наміри, так само, як дизайнери зробили з пішим макетом “Лицарів Королівства”. Якщо ми повернемося до Бретонії в майбутньому, ми закладемо набагато міцніший фундамент для майбутньої роботи.
Роб: Мета завжди полягає в тому, щоб запропонувати найкращу ідею. Коли ми проектували Damsel on Unicorn, ми хотіли зробити найкращий з можливих варіантів, а коли команда Eavy Metal малювала його, вони хотіли намалювати найкращий з можливих варіантів. Нам подобається думати, що нам це вдалося. Чи означає це, що ми ніколи не зробимо нічого кращого? Ні, тому що ми завжди підштовхуємо себе.
Наразі фракція Королівство Бретоннії має єдину схему пофарбування. Чи можете ви розповісти про свій підхід під час роботи з нею?
Кіран: Піші лицарі були гарною відправною точкою для початку. Ми витратили багато часу на роздуми про те, як взяти те, що вже існує (ідею бретонських лицарів), і модернізувати їх таким чином, щоб вони не вибивалися за рамки існуючого образу. Майже вся армія була перефарбована в кольори герцога Гастіля, Червоної Руки Бріона, завдяки поєднанню команд “Eavy Metal” та художників армій, тож це дійсно був абсолютно новий напрямок.
Роуен: Ми створили прецедент для багатьох фактур, кольорів та ідей, коли намалювали Лорда на Королівському Пегасі. Він був зручним зразком для роботи, але нам все одно довелося шукати нові підходи до геральдики на інших мініатюрах, оскільки бретонці очікують, що на них буде багато змішаних малюнків і кольорів.
Кіран: Ці лицарі тепер вписуються в армію як однорідна сила завдяки червоно-чорній геральдиці герцога Гастіля, але вони далеко не всі однакові. Деякі з них мають на своїх щитах візерунки у вигляді чвертей або шахової дошки, інші можуть мати плащі, розмальовані візерунками або кольорами, що мають інше співвідношення кольорів. Вони також мають знаки пошани та геральдичні елементи, які намальовані відповідно до їхніх особистих геральдичних традицій і представляють їхню особисту геральдику.
Роуен: За допомогою цих елементів теж можна багато чого передати. Деякі лицарі мають “невідповідну” геральдику на своїх речах, дрібничках, зброї та шоломах. Ідея полягає в тому, що вони могли отримати певні речі як подарунки або нагороди, або, можливо, зброя передавалася від одного члена сім’ї до іншого. Я думаю, що це, поряд з тим, що кожен лицар має свій власний погляд на геральдику барона чи герцога, є важливим для створення власного наративу.
Кіран: Я також думаю, що нова схема робить Лицарів Шукачів і Лицарів Грааля, можливо, ще більш важливими. Тепер, коли Лицарі Королівства закріплені на задньому плані як лицарі баронства або герцогства, це дозволяє яскравій і персоналізованій геральдиці сяяти – Лицарі Грааля ще більше підносяться до свого святого становища.
Роуен: Дивлячись на цих старих лицарів, я відчуваю ностальгію. Багато мініатюр, з якими ми працюємо, такі ж старі, як і п’яте чи шосте видання Warhammer Fantasy Battle. Для багатьох з нас вони назавжди пов’язані з часом, коли ми вперше потрапили в Warhammer, і є трохи магічними, але як професійні художники, ми також можемо бачити стратегії та рішення, які були прийняті.
Еліс Дюшаард – яскравий персонаж з відповідним пофарбуванням. Яким чином ви з нею впоралися?
Кіран: Нам довелося добряче попрацювати над тим, щоб кожна деталь із їх сукупності виглядала унікальною, незважаючи на те, що вони мають однаковий колір. Єдиноріг повинен виглядати інакше, ніж біла сукня, адже шкіра коня не схожа на білу тканину! Він все ще є частиною тієї ж армії, що й люди зі зброєю в руках, тому нам довелося трохи “приземлити” цю чарівну істоту, чого ми досягли за допомогою бруду на гриві та нижніх кінцівках, а також за допомогою крапчастих плям і глазурі в тон шкіри на морді – це додає трохи реалістичності.
З іншого боку, ми зосередилися на м’якому та плавному рендерингу, що для білого кольору є справжнім викликом. Ми почали з перебільшених тіней і розтушовували їх білим кольором (що займає дуже, дуже багато часу) – це допомагає зробити шкіру майже напівпрозорою, просуваючи кольори під шари шкіри. Сама Діва – це суцільний гладкий рендеринг, чи то на тканині, чи то на шкірі, і все це для того, щоб вона виглядала чарівно.
Посох – це подарунок від лісових ельфів, тому він не пофарбований у колір решти бретонського спорядження. Натомість ми взяли за основу мініатюри Лісових Ельфів, які були розмальовані ‘Eavy Metal у попередні роки, і спробували зробити їх більш значуще відмінними та магічними.
Як ви вирішили проблему з Королями Гробниць Хемрі і Кістяним Драконом з Некроліту?
Роуен: Основним матеріалом для Necrolith Bone Dragon, як це не дивно, є кістка, тому ми мали дуже вузький проміжок, в якому можна було працювати. Це був справжній виклик, щоб зробити його цікавим.
Кіран: Ми провели багато досліджень кісток. Ми не хотіли просто знайти один рецепт і дотримуватися його у всьому. Ми витратили багато часу на вивчення туш і кісток, розташованих у різних середовищах, і спостерігали за тим, як кістки вивітрювалися протягом століть. Як можуть виглядати свіжі кості у порівнянні з кістками, відшліфованими піском.
Роуен: Ми також розширили наше мислення щодо того, на чому базується модель – вона не на стандартній піщаній основі старого стилю, тому деякі кістки пофарбовані, щоб відобразити це. Бруд і вивітрювання передають середовище, в якому вона знаходиться.
Кіран: Модернізація є дійсно важливою частиною процесу живопису Старого Світу. Однією з найбільших змін у тому, як ’Eavy Metal зображує речі, є передача правдоподібності та відчуття реалізму. Зрештою, ви повинні обрати межу віри – ми малюємо, приймаючи, що цей гігантський неживий дракон може існувати, або ж ми йдемо трохи далі і розмірковуємо над тим, як на його складові елементи може впливати реальність?
Роуен: Значна частина колориту Старого Світу походить від того, що він трохи більш приземлений і має більш зношену естетику. Вивітрювання в мініатюрі дуже важливе, особливо для металів, і було проведено багато досліджень того, як вони вивітрюються в різних середовищах. Частково для досягнення правдоподібності необхідно переконатися, що такі елементи, як метал, відтворені правильно – без іржі на золоті, без окислення на сталі і так далі. Емалі є гарним фокусом у всій армії Королів Гробниць, додаючи трохи кольору, тому, коли справа дійшла до розфарбування Кістяного Дракона, ми подбали про те, щоб зробити його більш тьмяним і вивітреним ближче до землі, а також відполірованим і виблискуючим на хауді.
Кіран: Усередині хауди дуже багато деталей. Розмальовувати її було справжньою мрією. Це водночас було дуже весело і дуже складно, переконавшись, що вона є центральним елементом, але при цьому має ледь помітні сліди вивітрювання, наприклад, вибіленої на сонці тканини, які надають їй якості зношеної часом речі. Концептуально, Королі Гробниць трохи більш статичні, ніж інші династії, в тому сенсі, що їхні традиції та філософія залишаються незмінними, але час іде вперед, і це має бути відображено на картині.
Сам дракон був намальований так, ніби він був чимось живим за часів правління Королів Гробниць – символом статусу короля або істоти, що перебувала в полоні жерця Морґарського культу. Коли вони помирали, можливо, дракона ховали разом з ними, а потім оживляли. Я думаю, що це багато говорить про історію Нехехари і показує інший бік того, як працює суспільство – це можливість відкрити певні речі.
Роуен: Ще один елемент, який ми дослідили, – це те, як намальована плоть на Королях Гробниць. Хоча основний образ фракції – це вибілені на сонці скелети, насправді на старих картинах, присвячених Королям Гробниць і Лічам-жерцям, зображено багато висохлої плоті.
Кіран: У цій серії вже є прецедент, оскільки стара “Труна з душами” має досить реалістичний на вигляд м’ясистий відтінок.
Роуен: Це ще один випадок, коли варто замислитися над тим, у якому світі перебувають ці персонажі. Що сталося з ними після смерті? Шкіра з віком стає більш грубою, а блідіша шкіра стає досить напівпрозорою – ці елементи потім мають бути перенесені у потойбічний світ…
Кіран: Тут є кілька вражаючих земельних елементів, які додають цим речам надприродної вібрації, яку ми намагалися врахувати в усіх інших аспектах.
Роуен: Крім того, ми хотіли додати контрасту, тому що вся фракція не може бути лише золотою, коричневою та червоною – наприклад, на емалі присутній синій колір.
Кіран: Це виглядає надприродно і фантастично, але це просто невід’ємна частина того, як Королі Гробниць працюють у складі фракції. Це те, що змушує їх відчувати себе частиною світу Warhammer.
Роуен: Зрештою, велика частина нашої роботи полягала в тому, щоб пов’язати все зі старими мініатюрами, над якими ми працювали, а також у тому, щоб зрозуміти, як рухатися далі. Це тонка грань, яку потрібно пройти.
Кіран: У нас є можливість віддати данину поваги довгій історії фентезі Warhammer. Сеттінг Світу Легенд дозволяє нам зробити щось дійсно відмінне від того, що було раніше – він дозволяє нам тонко змінювати армійські ідентичності через контекст сеттінгу. Бути частиною цього процесу – це дійсно щось захоплююче.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer The Old World та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com