Багато з найбільш важливих фракцій у Warhammer 40,000 мають складні та незбагненні мотивації, але тільки не Тираніди – для цих галактичних кошмарів з темного потойбіччя існує лише одна директива: пожирати.
І, клянуся Престолом Імператора, у них це виходить краще за всіх. У прийдешньому наборі Leviathan космодесантникам буде чим зайнятись, і саме зараз ми дізнаємось чому, в нашому наступному огляді фракцій.
Огляд
Тираніди – хижі монстри, що пожирають світи хітиновим потоком і, як ви можете собі уявити, вони випробовують на міцність навіть загартованих ветеранів. Відповідно, у них є кілька способів застосувати випробування бойовим шоком до ворогів, що пасують перед ними, і скористатися результатами, в тому числі їх потужною здатністю “Тінь у викривленні” (Shadow in the Warp).
У новій версії 10-го видання вони покажуть свій максимум працюючи разом як єдина, всепоглинаюча маса, керована мережею Синапсу, що виходить від вузлових звірів Розуму Рою.
Правила фракції
Ми вже бачили, на що здатні гіперадаптації із загону Invasion Fleet, але це лише одна сторона рою. Всі тираніди, незалежно від того, який загін ви вибрали, отримують вигоду від двох унікальних армійських правил, про які ми щойно згадували – “Synapse” і “Shadow in the Warp“.
Перше з них буде знайоме гравцям-ветеранам тиранідів: менші біоформи, які тримаються поруч з кращими, отримують можливість кинути додатковий кубик при перевірці на бойовий шок. Ця здатність компенсує низькі характеристики лідерства, що присутні для менших тиранідів – за межами Діапазону Синапсу вони є бездумним натовпом, що керується хижацькими інстинктами. У межах діапазону Синапсу вони – зграя яка керується єдиною та невблаганною метою…
SYNAPSE істоти тепер також діють як вузли, що викликають тінь у варпі (Shadow in the Warp) на поле бою, змушуючи кожну одиницю в армії супротивника негайно пройти перевірку на бойовий шок. Ви можете використовувати цю здатність один раз за гру, у фазі командування будь-якого гравця, і вона може повністю зруйнувати бойовий план вашого ворога, оскільки ударні підрозділи втрачають контроль над ключовими позиціями та доступ до стратагем.
Взяті разом, ці здібності дозволяють вам контролювати бойовий дух і гарантувати, що ваші встигнуть встановити контроль над цілями. Невдале проходження тесту “Бойовий шок” накладає досить серйозні штрафи, і, під час, достатньо лише кількох ворожих підрозділів, щоб переломити хід гри на вашу користь.
Підрозділ в центрі уваги
Genestealers допомагали формувати галактику Warhammer 40,000 з перших днів Space Hulk, і з тих пір вони ховаються в кошмарах термінаторів. Тепер, в новій редакції, їх вдвічі важче вбити, з одним додатковим показником рани, а базова здатність Scouts 8″ дає їм можливість вільного просування на 8 дюймів після розгортання. Вони ідеально підходять для підкрадання до ключової цілі, де їх ріжучі кігті отримують повний перекид ран завдяки здатності Vanguard Predator.
Рої тиранідів здатні на шокуюче хитрі стратегічні маневри, і ніхто не є кращим прикладом цього, ніж Swarmlord. Ця вища біоформа – військовий геній на рівні з найкращими генералами галактики, що з’являється лише тоді, коли Розум Рою повинен подолати особливо складні цілі.
Swarmlord закріплює вашу майстерність у фазі командування за допомогою двох базових здібностей. Hive Commander фактично подвоює очки командування, які ви отримуєте у свій хід, що дозволяє вам застосовувати більш соковиті хитрощі. Malign Presence, з іншого боку, є неприємним способом заблокувати найнадійніші стратегії вашого супротивника, дозволяючи вам збільшити вартість їх використання до кінця битви.
Зброя в центрі уваги
Незважаючи на те, що тираніди мають репутацію монстрів ближнього бою, вони мають серйозну вогневу міць на дальніх дистанціях. Розривна гармата (rupture cannon) – це масивна двоступенева біозброя, встановлена на незграбному Tyrannofex, яка випускає наповнені кислотою бризки та хімічно нестабільні маси розміром з автомобіль.
Огидне корисне навантаження розривної гармати стало ще сильнішим у новому виданні, щоб не відставати від міцніших транспортних засобів, з якими їй доведеться зіткнутися, і вона може завдати серйозної шкоди, що вражає уяву. А ще краще – нова здатність зброї Heavy робить її більш точною, за умови, що ваш Тиранофекс залишався на місці і добре закріпився на ногах. Гхм, кігтях.
Стратагема в центрі уваги
Рой тиранідів на повному ходу – це нескінченний потік стрекучих створінь, які одразу встають на місці поваленого тіла, що щойно впало на землю. Ці юніти позначені ключовим словом ENDLESS MULTITUDE, яке пов’язане з новою стратегією “Нескінченний рій” (Endless Swarm).
Termagants, Hormagaunts, Gargoyles та нові Neurogaunts (яких ви знайдете у майбутньому наборі “Leviathan”) мають це ключове слово. Всього за одне командне очко ви можете повернути до життя до шести загиблих істот – або скористатися Синаптичною мережею, щоб обрати цілью одразу два юніти, і воскресити до 12 моделей в кожен свій хід! Це дуже багато втраченої вогневої потужності для вашого супротивника.
Слово від студії
Ми прагнули вивести неприродний, інопланетний жах тиранідів на перший план у цьому виданні, підкресливши, що вони є надзвичайно жахливими ворогами, боротьба з якими виходить на новий рівень, – пояснює Робін зі Warhammer Studio.
Це призводить до того, що Тінь у Варпі викликає паніку і дезорганізацію на всьому полі бою, в той час як істоти в Діапазоні Синапсу залишаються цілеспрямованими і абсолютно смертоносними, особливо в умовах ближнього бою. Тим часом, славнозвісна біоадаптивність тиранідів відображена в правилах їх Загону, що дозволяє їм адаптуватися на початку бою, щоб бути найкраще пристосованими для пожирання своєї здобичі
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com