Наступний розділ саги про Нахмунд побачила світ! У новому видані War Zone Nachmund: Rift War Хааркен Ворлдклаймер має намір захопити сектор Нахмунда для Абаддона. Якщо йому це вдасться, він розрубить Імперіум навпіл, зануривши трильйони душ у пітьму, і він не самотній у цьому страшному спрагненні. Безліч фракцій взяли участь у бойових діях за панування над Нахмундом – друхарі-артисти, рейдери Космічної піхоти, лицарі Хаосу та Імперські лицарі… і навіть чаклуни з Легіону Тисячі Синів.
War Zone Nachmund: Rift War повністю ілюструє історію відчайдушних захисників і безбожних опортуністів, а також містить нові правила для відображеня війни Розлому на столі, включаючи Армію Відродження.
Warpmeld Pacts – це чаклунські загони, які вважають реальний простір недосконалим відображенням безформного варпа, і тому вони прийшли до Нахмунда, самого стабільного шляху через Великий Розлом у галактиці. Ці єретики є прикладом змін, що використовує мутагенні сили та хитромудру магію для створення жахливих породжень Хаосу і навіть гірше..
Ці звивисті енергії є закликом для цаангорів, які висовують свої дзьоби з імматеріуму, щоб натовпом приєднатися до цих мобільних банд. Аколіти Тзинчу 41-го тисячоліття більше не пов’язані правилом Mere Servants, і тепер вони можуть утворювати величезні зграї цаангорів. Але вони накладють обмеження на використання у армії Warpmeld Pacts на юніти типу VEHICLES, DAEMONS або CULTISTS. Також вони повинні дотримуватись Дисципліни змін та в цілому не отримують здібності Братства чаклунів.
Натомість загони TZAANGOR, а також CHAOS SPAWN та ваші психічні лідери отримують правило Touched by Tzeentch. Переходячи з реальності в реальність і назад, коли вони наближаються до своїх ворогів, вони отримують невразливість на 5+, а також здатність запобігти смертельному ураженню також на 5+.
Непередбачуваний ритм їхньої ходи дозволяє цим загонам пересуватися на 6″ на початку першого раунду бою. Крім того, нова здатність Strength of the Brayherd означає, що цаангорські шамани, оточені злобною зграєю, будуть генерувати додаткові очки Кабалу для всіх ваших ритуальних потреб.
Будьте впевнені це не все, що отримають ваші пернаті друзі. Warpmeld Pacts відкриє вашим воєначальникам доступ до властивості Manipulator of Reality, що дозволяє вашому чаклунському лідеру орієнтуватися в бурхливих витоках емпіреї та перемістити до трьох дружніх отрядів Цаангор після розташування.
Помітили прогалину в обороні ворога? Потрібно підсилити свої фланги? Ви можете вивести своїх жорстких птахів із реальності та повернутися на нове положення в будь-якому місці в зоні розгортання. Ви навіть можете помістити ці підрозділи у свої стратегічні резерви, не витрачаючи жодних додаткових командних очок!
Звичайно, армія Тисячі Синів без вражаючою низки кабалістичних ритуалів не армія. Незважаючи на те, що invulnerable saves та їх нова стійкість до смертельних ран уже роблять їх досить жорсткими, The Braychange зроблять ваших цаангорів тими, хто не захоче полишати поле бою.
Мало того, що ви можете кинути додатковий D6 під час Psychic тесту на для психічних сил Blessing або Malediction, якщо результат буде дорівнювати 10 або більше, ви можете сформувати свіжих мутантів з ефіру. Підсилюйте сусідню одиницю Гламуром Тзинча та зміцнюйте їх, повернувши Цаангорів, щоб продовжити бій. Пристосуйся і подолай! Тоді ще трохи адаптуйтеся. Тзинчу це подобається.
Стратагем Shifty також багато — їх всього сім. Наприклад, Ephemeral Existence, яка надасть вашому Цаангору здатність долати перешкоди, наче їх не було.
Цей вид окультних хитрощів може перетворити поле битви, наповнене захоплюючим ландшафтом, на ігровий майданчик для ваших дзьобатих хлопців. Ці всі зміни повернуть на поле битви армію хитрих та нездоланних Цаангорів, у якості зграї розлючених сорок, очолюваних ковеном чаклунів-кабалістів.
Джерело: www.warhammer-community.com