Геллоударк привернув увагу безліч зацікавлених сторін до своїх заплутаних лабіринтів, одразу як він повернувся в реальний простір разом із Kill Team: Into the Dark. Але, нажаль, наше перебування на цьому кораблі добігає кінця і перш ніж пошматована громадина закінчить своє існування, давайте згадаємо про видатні команди вбивць, які зробили тут собі ім’я.
Найважливішим персонажем, безсумнівно, є сам Галлоударк. Сформований протягом багатьох тисячоліть з агломерації стародавніх кораблів, що мандрують у порожнечі, об’єднаних у хаотичне ціле грубою силою, космічна громада багато разів занурювалась у варп, щоразу довше, ніж попередній раз.
В останні століття до нього приєдналася величезна кількість кораблів Імперіуму, в тому числі лінкор “Вікторія Магнус”. Саме ці уламки привернули увагу бойової групи флоту Імперіуму Альфа-VII, сформованої для дослідження дивної варп-сигнатури, якою виявився велетенський халк. Їх, у свою чергу, очікував загін Крутів з військової сфери Рак Варояу.
Військова сфера була виведена з ладу, але ще багато родинних груп Крутів залишилися на її палубах, і саме вони стали невдовзі полювати на абордажну команду Імперіуму. Це була не перша сутичка Крутів проти людей. Тисячоліттями раніше ксеноси-найманці надали інформацію про дивний обсидіановий пристрій інквізиторці Реніс з Ордо Ксенос, сподіваючись тим самим довести існування дивної інопланетної раси, що, як вважали Крути, колись правили на величезних просторах космосу.
І хоча вона врешті-решт забрала артефакт з бази на астероїді, Реніс так і не повернулася додому. Її корабель (і весь Кадіанський 15-й полк Касркінів на його борту) загубився у варпі, і після тисяч років дрейфу він врешті-решт став частиною маси космічного гіганта.
Шокуюче, але деякі члени його екіпажу все ще були живі, усамітнившись в освячених кімнатах. Замість тисячи років, для Касркінів минуло лише кілька місяців, хоча на цьому їхнє везіння закінчилося. Перенесення “Галлоударка” в реальний простір дозволило їм нарешті наважитися на свій порятунок, але він перетворився на блуканину небезпечними палубами які стали незмірно гіршим, коли некрони прибули, щоб повернути свій артефакт.
Це був не звичайний камінь, як стверджувала інквізиторка Реніс, а Ковчег Хаманета – останній Ковчег, необхідної для пробудження світу гробниць Царемка. Сам Хаманет Невблаганний прийшов, щоб повернути свою вкрадену власність, але Касркіни перед втечею вихопили його з під самого носу поважного некрона. Їх досвід, набутий у глибинах Ґаллоударка, зіткнувся з технологічною перевагою некронів, і ні тим, ні іншим не було легко в цій боротьбі.
Ніяким чином не пов’язаний з цим конфліктом корабель-тюрма “Діада Заффре” врізалася в космічний халк. Цей корабель був вщерть заповнений тими кому був не довподоби правлячий режим Імперіуму. Через низку, здавалося б, безглуздих помилок його навігатори направили його на прямий курс до Галловдарка. Вони навіть не підозрювали, що їх доля була заздалегідь зрежисована зловісною бандою друхарійських рейдерів.
У найтемніших камерах зберігався особливо нестабільний псайкер альфа-класу – основна зброя загону Проктора-Екзактанта Колкорда з команди Арбітів. Це був справжній приз, якого жадала леді Маліс, і її Руки Архонта були готові вирвати його у стійких тюремних наглядачів, що вижили після удару.
Мало хто знав, якої шкоди завдало це зіткнення з тюремним кораблем, але “Діада Заффре” встромилася в саме сердце Галлоударку, наче вістря списа. Хоч і крихітна у порівнянні з повною масою космічного гіганта, вона пробила собі шлях крізь безліч палуб колишніх кораблів, знищуючи на своєму шляху силові елементи, термоядерні реактори та варп-двигуни. Коли одна раптова детонація викликала іншу, каскадний потік руйнувань струсив Галлоударк, завдавши йому смертельної рани.
Коли ми відкриваємо останні сторінки історії викладеної у Kill Team: Gallowfall, пошкоджений гигант нависає над світом, що був абсолютно не готовий до його прибуття. Команда безстрашних рятувальників з Ліги Вотанна, які спочатку прибули сюди, щоб забрати свою частину давно втрачених технологій, тепер змагаються за відновлення застряглих мозкових блоків Айронкіна після того, як на їх корабель надійшов сигнал лиха.
Між ними встають злісні люди-звірі, які називали Галлоударк домівкою задовго до появи нещодавніх загарбників. У цих потенційних рятівників стрімко спливає час, а руйнування, якщо космічна громада зіткнеться з планетою, буде незмірною.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer Kill Team та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com
Не встиг купити стінки, як він наразі розібʼється…
Завжди можна зробити паузу на тисячу років))
Якщо перефразувати відому Імперську приказку, – “Воюй на полі бою сьогодні, бо завтра воно може бути повністю знищено”. =)