На Некромунді з’явився новий шериф – це гігантський автоматон, що базується на людському мозку, має найтовстішу броню і цілий арсенал надзвичайно смертоносного обладнання для контролю натовпу.
Ми вже бачили нових санкціонованих Автоматонів, що будуть лояльні виключно для Palanite Enforcers, які здійснюють суворе правосуддя Лорда Хелмоура. Також ми знаємо про шагоходів дому Каудор – Ridge Walkers, які очолять наступ на владу Некромунди, коли великий Хрестовий Хрестовий похід відродиться з попелища. Але чиї бойові машини отримають перевагу? Давайте дізнаємось.
‘Sanctioner’ Pattern Automata
При базовій вартості 205 кредитів, стоковий “Санкціонер” поставляється зі штурмовими кігтями, важким шоковим кийком і фотонними гранатами. Цього достатньо, щоб покласти на лопатки більшість звичайних негідників, але мешканці Некромунди рідко радіють базовим комплектаціям, тому для них доступний смачний набір апгрейдів, серед яких штурмовий таран SLHG (+40 кредитів), шокова гармата (+80) та санкційний манок (+100), і це лише деякі з них.
Ці смачні інструменти роблять те ж саме, що і їх переносні аналоги, але з трохи більшим ефектом, а манкатчер – це справжній скарб зброї, що має безліч властивостей, зокрема entangle в ближньому бою, або web, silent і template на дальній дистанції.
Додайте до цього той факт, що “Санкціонер” вважається повноцінним прикриттям для своїх товаришів по загону, автоматично відновлюється після серйозних поранень, наносячи лише тілесні ушкодження, і поставляється зі стандартним вмінням Got Your Six.
Cawdor Ridge Walkers
Те, чого не вистачає нестримним Братам Шляху з Дому Каудор в броні, зброї, контролі натовпу та дорогій робототехніці, вони компенсують двома речами – непримиренною вірою та повною зневагою до радіусу ураження. Брати Шляху – це новий тип Провідників, які приходять на світ у повній екіпіровці з Ridge Walke, що дає їм стан Mounted , повні 9 дюймів руху та щедрий +1 до ініціативи.
Вони можуть бути слабо озброєні і безнадійно вилітати з сідла, але їхні вибухові списи наносять неабиякий удар. Вони випускаються в трьох варіантах: frag, stun та krak. Перші два мають радіус ураження 3 дюйми, тож добре, що їх списи досить універсальні для під’їздів…
Crusading Gangs
У глибинах “Сховищ Теменоса” захована ще одна чудова механіка – правила для Crusading Gangs. Вона дозволяє вам і вашій банді благочестивих незадоволених присягнути святому покровителю, яких у книзі шість: Cognus – святий квот, Calibre – повелитель куль, Shanks – святий ножів, Gelt – святий монет, Glurg – святий гною і Vermin – святий щурів.
Після прийняття віри ваша банда повинна слідувати принципам свого святого, а в обмін на це номінований член стає провідником святого, стаючи несанкціонованим псайкером з доступом до однієї з шести святих Сил Світів. Слава Богу! Вони неодмінно допоможуть вам у боротьбі за дивні реліквії (яких у книзі аж 27 одиниць, а також поради, як зробити власні) і завоювати прихильність Імператорського Дому.
Бажаєте отримати більше новин про Neceromunda та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com