Dawnbringers: Book IV – The Mad King Rises продовжує розповідь про Двоголовий Хрестовий похід, з правилами для армії Лорда-вампіра, шістьма славетними полками для сил смерті та третьою частиною шляху до Слави. Також це повернення Тріумфу і Зради, багатокористувацького ігрового режиму, в якому до чотирьох гравців можуть змагатися за першість на ігровому полі…
Тріумф і Зрада – це нові повороти і безліч можливостей для того, щоб залучити до гри інших гравців: давати хабарі, пропонувати угоди і підставляти інших генералів – все в дусі гри.
Кожен гравець починає з 50 очками командування і не може отримати більше звичайними способами. Їх можна витратити на командні здібності, хитрощі або навіть запропонувати, щоб переконати гравців виконати вашу волю.
Угоди можна пропонувати на початку кожного ходу до героїчної фази. Ви можете використовувати хитрощі, командні очки та очки перемоги… але це не є обов’язковим.
Коли на полі чотири сили, нам потрібні нові правила – тому гравець, чия черга, вибирає собі ворога, а два інших роблять їх нейтральними. Це має всілякі наслідки – ви не можете пересуватися ближче, ніж на 3 дюйми від нейтральних сил, і не можете атакувати їх, разом з іншими обмеженнями.
На початку раунду кожен гравець може придбати уловки (ploys). Ваші показники в грі визначають, яку кількість ви зможете придбати, але пам’ятайте, що ви завжди можете отримати більше за допомогою хитромудрих угод.
Уловки можна витратити в цей хід або зберегти на потім. Всього їх 26, і всі вони мають різні ефекти, від незначних перешкод до стратегічних потрясінь. Ось лише деякі з них.
Ефірне перенаправлення (Aetheric Redirection) змінює ціль заклинання – краще стежте за тією Нещадною Хуртовиною, яка заблукала. Приховані пастки (Hidden Pitfalls can) можуть змусити кавалерію перейти на галоп. Вогонь із засідки (Ambushing Fire) дозволяє нейтральному гравцеві перекрутити правила і вистрілити. Ворог вашого ворога – ваш друг, тож чому б не запропонувати йому Сприятливі вітри (Favourable Winds), щоб забезпечити успішний наступ? Нейтральні гравці можуть змінити баланс бою за допомогою “Прихованих агентів” (Hidden Agents), які надають ефект “першим завдає удару” підрозділу на свій вибір.
The Mad King Rises пропонує чотири основні бойові схеми для використання в цьому режимі, а також бонусну п’яту – Contest of the Mortarchs. Він імітує безперервні чвари між мортархами, з особливим правилом, яке ставить одного гравця в роль самого Нагаша.
Нагаш слідкує за ресурсами своїх мортархів, і вони можуть писати йому жалісливі послання, в яких детально описують, які хитрощі вони хочуть придбати. Вони можуть намагатися вбити своїх побратимів, повідомляючи про свої плани Нагашу, який розглядає цей міжусобний конфлікт як неминучий відбір слабких. Він розкриє результати кожної спроби, але не скаже, хто її здійснив…
І хоча темою гри є загибель Великого Альянсу Смерті, заповзятливі гравці можуть перенести її на чвари Руйнівних Сил, військових кланів Оррука або навіть конкуруючих міст Сігмара…
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer: Age of Sigmar та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com