Цього літа Warcry отримав нове видання, яке відкрив приголомшливий набір Heart of Ghur, але на які ж зміни нам слід чекати? Ми хотіли б поділитися з вами думками команди, яка створила гру, щоб дізнатися більше про нові правила.
Нове видання базується на вже інсуючих правилах, а не переписує їх з нуля. Це робить його звичним для існуючих гравців та захоплюючим для новачків. Проте у три аспекти отримали значні зміни.
Реакції
Реакція дозволяє вашим бійцям перервати хід супротивника, витративши одну зі своїх дій завчасно. Це робить гру неймовірно динамічною та змушує гравців додатково зосередитися. Джон, один із розробників Warcry, розповість нам про нову механіку.
Джон: Реакції – це величезний додаток до гри та спроба зробити її ще більш захоплюючою. Реакція Counter – те, що можна постійно побачити у грі: бійці, які зазвичай приречені на смерть на початку бою, можуть отримати змогу нанести кілька ударів, перш ніж впасти. Крім того, бійці, для яких пріоритетом є витривалість, раніше могли опинитися в невигідному становищі через нестачу урону, але тепер вони можуть з комфортом розташуватися на своїх позиціях, знаючи, що Counter, швидше за все, нанесе більше урону, ніж звичайні атаки.
Розробник продукту Найл також з нетерпінням чекає на появу Reactions.
яНайл: Мені подобається, як реакції, які спрацьовують у відповідь на атаку противника (наприклад, Counter), докорінно змінюють те, як розгортається ігра. Це повністю оновлює уявлення про вибір моделей, які беруть участь у бійці, оскільки ваші тактичні можливості збільшуються майже вдвічі, коли моделі борються у ближньому бою. Оскільки ці реакції спрацьовують під час активації супротивника, ваша участь у грі навіть більше, ніж у останньому виданні, коли починають літати кубики атаки! У той же час, це не сповільнює гру, тому що ви зазвичай витрачаєте дію, щоб зробити реакцію, так що у вас буде менше дій наприкінці ходу.
Рішення про те, коли використовувати реакцію або залишити обидві дії бійця на час їхньої активації, стане ключовим тактичним рішенням у новому виданні.
Кампанії
Нові правила кампанії дозволять вам створити повноцінні табори та відправляти воїнів на дослідження Гнарлвуда. Табори дають вашим загонам унікальні переваги, але ворожа сутність Гнарлвуда означає, що вам кожного разу доведеться будувати новий. Квести тепер вимагають менше битв для їх виконання, а арки кампаній – це необов’язковий елемент, який ви і ваші друзі можете додати до своїх кампаній, щоб пов’язати кілька битв єдиним сюжетом.
Сему, провідному дизайнеру нового видання, не терпиться загубитися в Гнарлвуді.
Сем: Найбільше за все я радий новим кампаніям. Гнарлвуд – це підступне та смертельно небезпечне місце, яке гравцям належить дослідити, посилаючи розвідників та вибираючи, де розбити табір на ніч. Жодна з двох кампаній не буде схожа на іншу, оскільки вони матимуть різні повороти завдяки безлічі завдань на вибір, скарбів, які гравці можуть знайти, та місць, які вони можуть виявити.
Вчіться грати
Тепер, коли ви знаєте, що зміниться в новому виданні, ви можете переглянути відео “Вчимося грати в Warcry”.
Набір Warcry: Heart of Ghur доступний для попереднього замовлення, тому поспішайте забронювати собі одну з цих фантастичних коробок.
Джерело: www.warhammer-community.com