Сірі Лицарі — це, перш за все, неперевершені мисливці на демонів, але інша їхня особлива здібність часто залишається непоміченою. Ця здатність дозволяє їм з легкістю обходити майже будь-які інші сили в галактиці. Поєднуючи залізну волю з освяченою бронею Егіда, Сірі лицарі можуть безпечно здійснювати короткі стрибки у варп через локальні портали, які називаються Воротами Нескінченності (Gate of Infinity), а майбутнє видання Codex: Grey Knights сповнене способів максимально використати отриману перевагу в переміщенні.

Правила армії в новому Кодексі залишаються в цілому незмінними, за винятком зміни назви, з однією ключовою відмінністю: підрозділи, виведені з поля бою, не повертаються автоматично в наступному кроці «Підкріплення», а залишаються в «Стратегічних резервах», доки ви не потребуєте їх повернення в бій. Для багатьох підрозділів це означає, що вони повертатимуться з можливістю проведення Глибокого Удару (Deep Strike), а здатність неодноразово з’являтися і зникати з поля бою є основною особливістю нового загону Brotherhood Strike.
Правило загону Fury of Titan є основою цієї стратегії стрибків, даючи можливість перекидання кубика з результатом 1 для ураження і поранення, коли підрозділ повертається в реальний простір. Однак Сірі лицарі завжди прагнуть вступити в бій, а прибуття на відстань 9 дюймів від супротивника робить наступ ризикованим, тому поліпшення «Чистота мети» (Purity of Purpose) — це чудовий спосіб підвищити ваші шанси.


Немає нічого гіршого, ніж те, що ваша підступна здобич відступає з бою, щоб її друзі могли розстріляти ваших воїнів, які залишилися в скрутному становищі, і лицарі Титану вже занадто багато разів стикалися з цим, щоб не допустити повторення цього. Duty Unending відправляє їх назад у стратегічні резерви (можливо, це перший випадок, коли стрибок у варп став рятівним варіантом) і якщо вони опиняються в бою, який не йде на їх користь, Expeditious Exit дозволяє їм обійти звичайні обмеження і вислизнути з бою.


Одним з головних недоліків Gate of Infinity є те, що він видаляє ваші підрозділи в кінці фази бою супротивника, тому вони не можуть взяти під контроль цілі у вашій наступній фазі командування. Augurium Task Force Detachment не підпадає під це обмеження, використовуючи правило Prescient Redeployment, щоб перемістити підрозділ на початку фази Movement, а стратагема Redirected Strike може підібрати будь-кого з здатністю Deep Strike після того, як всі нарахування очок завершені.


Стрибки на полі бою і з нього — не єдиний трюк, який мають у своєму арсеналі Сірі Лицарі. Загін Sanctic Spearhead надає транспортним засобам класичну здатність додавати 6 дюймів до їх руху під час просування замість кидка кубика, а тепер також надає правило Assault їх зброї — разом із набором поліпшень і стратагем, розроблених для того, щоб зробити ваш броньований автопарк ще більш потужним.
Nemesis Dreadknights, який є одночасно механізованим засобом і має здатність проведення глибокого удару, обожнює це.
Два інші загони більше зосереджені на сильних ударах, ніж на переміщенні, а Hallowed Conclave побудований навколо культових Термінаторів Сірих Лицарів. Атака цих срібних велетнів має достатню силу, щоб погнути броню і розтрощити слабших ворогів, про що свідчить стратагема Grind Them Underfoot.

Загін Banishers, навпаки, використовує потужні психічні здібності ордену, посилюючи їх атаки в ближньому бою та надаючи всілякі загальні бонуси піхоті та персонажам. Їх нездоланна воля та гексаграмні захисні заклинання настільки потужні, що ворожі псайкери можуть зазнати заклятої відплати (Hexwrought Reprisal), коли кидають свої заклинання на Сірих Лицарів, отримуючи майже те саме, що й роблять.

Ви зможете дізнатися про решту їх хитрощів, коли через кілька тижнів вийде новий Codex: Grey Knights разом із новим набором Sanctic Conclave, що містить нового Великого Магістра в броні Nemesis Dreadknight, тож не забудьте зробити своє попереднє замовлення в цю суботу.
Джерело: www.warhammer-community.com