Книги Dawnbringer – це не просто важливі розділи в продовженні історії Warhammer Age of Sigmar, вони також є суттєвими доповненнями до правил. Вони містять великі розширення для Шляху до слави, а також унікальні Славетні Полки та Славетні Армії, кожна з яких надає нові можливості для створення захоплюючих військ.
Разом з чотирма новими арміями у Dawnbringers: Book II – Reign of the Brute, ще чотири з’являться в Dawnbringers: Book III – The Long Hunt, ми поговорили з Меттом з Warhammer Studio про те, що стоїть за цими новими армійськими правилами, і що ми можемо очікувати від них у майбутньому.
Warhammer Community: Що ж таке, ці Славетні Армії?
Метт: Якщо казати дуже просто Armies of Renown – це самодостатній набір правил, які розроблені для того, щоб дати вам тематичний підхід до створення армії. Вони просякнуті тематикою, та черпають натхнення в тому, як фракція веде битву в оповіданні, або представляють особисту свиту чи армію якогось міфічного героя.
З точки зору дизайну, вони були розроблені, щоб дослідити нові моделі гри, не накладаючи додаткові правила. Це повна заміна наявних здібностей вірності, і таким чином, вони стали трохи доступнішими. Всі правила, які вам потрібні, знаходяться або прямо на сторінках книги, або доступні безкоштовно в додатку Warhammer Age of Sigmar.
Warhammer Community: Як ви уявляєте собі використання цих правил гравцями?
Метт: Кожна Славетна Армія має сильну сюжетну зачіпку та тематику, тому вони чудово підходять для сюжетної гри, але ми також розробили їх для використання і у матчед-плей іграх. Ми сподіваємося, що вони створять для гравців нові способи використання існуючої колекції мініатюр. Наприклад, у вас вже може бути найманець Mega-Gargant, і тепер “Тупіт короля Бродда” в “Царстві звіра” надасть вам набір опцій, які ви можете дослідити з новими мініатюрами, не вдаючись до батлтома з усіма витікаючими звідси можливостями.
Метою є не заміна основного способу гри фракції, а дослідження нових способів гри без нашарування великої кількості правил одне на одне. Важливо зазначити, що хоча вони мають бути конкурентноздатними з точки зору змагальної гри, ми не маємо наміру робити їх домінуючим способом гри цією армією. Найсильніші збірки все одно повинні бути результатом аналізу гравцем повного набору варіантів у батлтомі та складання списку, який розумно використовує ці варіанти, але ми сподіваємося, що Славетні Армії покажуть себе з найкращого боку.
Ми відстежуємо дані про них, і будемо вносити корективи в баланс і виправляти помилки в міру того, як будемо просуватися вперед.
Warhammer Community: Чи не могли б ви розповісти трохи більше про натхнення, яке стояло за цими арміями, та про виклики, які вони представляють?
Метт: Warhammer Age of Sigmar стає більш привабливішою, коли її правила підтримують її наратив, і багато людей вже грають арміями, що мають велику тематичну спрямованість. Ми черпали натхнення у людей, які вже грали арміями з великою кількістю трогготів, списками численних Магмадротів, гвардійців Стромдрейка, тощо, і спробували надати їм нового звучання.
Вони можуть надихнути когось спробувати щось нове зі своєю колекцією без необхідності зважувати безліч різних артефактів, командних якостей та заклинань. Багатьом гравцям подобається такий рівень деталізації, але інші можуть віддати перевагу меншому менеджменту.
У цьому відношенні мій фаворит, мабуть, “Троггерд” від Trugg’s Troggherd. Люди грають у важкі армії Трогга вже давно, і в Battletome: Gloomspite Gitz підтримує їх, але Troggherd є більш сфокусованою версією. Вона також реконтекстуалізує Трогга, перетворюючи його з могутнього агента-одинака в армії Gloomspite Gitz на осередок влади, оточений свитою трогготів, які можуть отримати вигоду від застосування його здібностей в масштабах всієї армії.
Warhammer Community: Що славетні полки та армії означають для Warhammer Age of Sigmar у майбутньому?
Всі поточні набори були протестовані з правилами General’s Handbook: Pitched Battles 2023-24, тому вони розроблені таким чином, щоб бути актуальними протягом усього сезону Андтора. Що стосується майбутнього, то ми бачимо батлтоми, славетні полки та славетні армії у якості будівельних блоків, які гравці можуть використовувати для створення своїх колекцій в Age of Sigmar.
Regiments of Renown повністю автономні, так само як і Armies of Renown, а це означає, що ми можемо більш тонко регулювати їх очки та здібності. Ми хочемо надати гравцям більше і простіше способів інтегрувати свої колекції у гру за новими правилами, у дещо більш дискретний спосіб, який ми зможемо контролювати за допомогою оновлень на основі даних, які ми беремо зі змагальних ігор. Просто слідкуйте за нами, щоб побачити, що буде далі!
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer: Age of Sigmar та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com