Ви вже знаєте, що синаптичні імперативи дозволяють вам керувати волею Рою, та те що завдяки новим бафам ви зможете посилити як великих так і малих істот. Тепер прийшов час дізнатись про Гіпер-адаптацію – унікальне правило, що дозволить вашій армії протидіяти ворогу навіть після того, як оба гравця завершили розташування своїх військ.
Кожен флот-рою мав свої унікальні шляхи еволюції пройшовши безліч галактичних голодних походів, та розробивши свої власні адаптації флоту, щоб перемогти всіх ворогів з якими їм прийшлось мати справу. Наприклад, флот Йормунгандр спеціалізується на підземних організмах, створює мережі тунелів для організації нищівних атак проти свого ворога.
Адаптація флоту роя також проявляє себе в “Adaptive” особливостях. Наприклад, для флоту Йормунгандр ваші орди можуть використовувати туннелі та траншеї для захисту від потужного ефекту Blast-зброї.
Але що станется, якщо ви зіткнетеся з врагом, у якого немає зброї з ключовим словом Blast? Завдяки правилу Гіпер-адаптації, ви можете замінити це правило адаптації! Ви зможете вибрати з трьох таблиць біоморфології – Feed, Hunt або Lurk. Кожен флот-вулик має доступ до двох з них. Jormungandr, наприклад, може вибрати альтернативу з таблиці біоморфології Hunt або Lurk.
Так чому замість цього не відправитися на охоту і не еволюціонувати в посилену свирепість, щоб ваш паразит Мортрекса швидше опинився у фланзі ворога?
А якщо перед вами армія, що здатна протистояти в ближньому бою вашим самим великим жукам, візміть краще здатність “Unfeeling Resilience“, щоб ваші гарпії та височенні тиранофекси продовжували змагатися в повну силу, навіть якщо вони отримають поранення.
Інший флот-вулей – скажімо, флот-вулей “Горгона”, сумно звісний своїми адаптивними гіпертоксинами. Він може обирати нову тактику із таблиці Feed. Ваш противник росташувався у місцевості, що його захищає? Перетворіть свою армію у таку, проти якої неможна активувати правило Overwatch або Set to Defend.
Ці нові Гіпер-адаптації дадуть вам неймовірну гнучкість, дозволяючи змінювати свою армію відповідно до того, що протистоїть вам з іншої частини поля. Маючи 15 різних біоморфологій на вибір ви зможете адаптуватись для боротьби з будь-яким противником, і тоді для Тиранідів настане час годування.
Джерело: www.warhammer-community.com