Довгий час оповитий чутками і таємницями, Сумерос Саммеркінг нарешті став відомим і зробив свій хід у Dawnbringers IV – The Mad King Rises. Ушоран – їдке джерело всепоглинаючої лицарської манії Двору Людожерів. І оскільки його фантастична мініатюра вже вийшла, хлопці із Warhammer Community поспілкувалися з Коннором з команди ’Eavy Metal, людиною, відповідальною за створення цього шедевру.
Warhammer Community: Як ви підійшли до створення такого важливого персонажа, як Ушоран?
Коннор: Це велика відповідальність. Ми вже працювали над Королівськими Звіроловцями, щоб визначити деякі з найвіддаленіших меж того, як треба зображати Двори Пожирачів Плоті, і Ушоран повинен був перебувати в одному ряду з рештою лінійки, а також бути зразком – його кров буквально стікає до решти Дворів Пожирачів Плоті. Ми вирішили додати більш драматичні переходи на руках і ногах: від глибокого і холодного зеленого кольору на тілі до майже білого на пальцях. Це допомагає відрізнити його від інших упирів, зберігаючи при цьому збалансованість, працюючи в нудотно-зелених тонах, встановлених основною палітрою.
Warhammer Community: На таких великих моделях, як ця, є багато конкуруючих елементів – хутро, тканини, металеві обладунки та зброя, а також ювелірні прикраси та різні частини тіла. Як ви змушуєте все це працювати разом?
Коннор: Металеві елементи є прикладом того, як можна збалансувати кольори в моделі. В Ушорані поєднуються стандартні метали і трохи золота, а ефект обвітрювання був чудовим способом зв’язати їх воєдино. Замість того, щоб використовувати коричневий колір, я домішав чорний до основних металів і використав ці суміші, щоб встановити контроль над найтемнішими кольорами, допомагаючи зберегти їх узгодженість по всій мініатюрі.
Я залишився в теплому спектрі, використовуючи Balthasar Gold і Runelord Brass для контрасту зі шкірою, яка має коріння в більш холодному Sons of Horus Green. Змивки, такі як Athonian Camoshade на золоті, а також патіна на латуні допомогли об’єднати метали, трохи віддзеркалюючи відтінок його шкіри.
Ми знали, що скіпетр стане центральним елементом. Він виготовлений з кістки, але ми хотіли, щоб він перегукувався з роботою з металом, яку я вже зробив. Верхні частини дуже бліді і максимально наближені до органічного вигляду кістки, в той час як для рукоятки я використав Targor Rageshade, який я вже використав для гниючих голів на підкладці плаща. Це допомагає посилити органічний металевий вигляд і надає йому ефект засохлого кісткового мозку, який ви можете побачити на інших мініатюрах Двору Пожирачів Плоті.
Warhammer Community: Як вам вдається зробити так, щоб різні частини моделі такого розміру не були зайнятими чи перевантаженими?
Коннор: Шкіра є гарним прикладом цього – у моделі багато деталей, тому мені не довелося докладати багато зусиль, щоб домогтися деталізації. Є ще багато розтушовування відтінків і створення яскравих відблисків, але оскільки модель виконує багато роботи, більшість зусиль було зосереджено на місцях, які дійсно повинні були виділятися, таких як обличчя, кисті рук і самі руки.
Щоб голова добре виділялася серед усіх деталей, ми зробили яскравіші відтінки, ніж на решті частини шкіри. Я ще більше розтушував відблиски, наблизившись до чистого білого кольору. Кістки та волосся допомогли створити обрамлення на фоні основної маси тіла. Я змішав темні ділянки, такі як коріння кісток і волосся, зі світлими кінчиками обох аспектів, що допомогло ще більше відтінити обличчя на тлі тіла і природно привернути увагу до очей.
Кісткові шипи, що стирчать з його ліктів і утворюють корону для голови, дають можливість зобразити жахливу червону шкіру, що підсилює елемент жаху цього скорботного монарха. При фарбуванні таких ділянок, як ця, ми, як правило, використовуємо ще яскравіші висвітлення, ніж на інших ділянках шкіри, тому, коли ми покриваємо їх фарбами, такими як Khorne Red і Wazdakka Red, ми не усуваємо початкове висвітлення повністю. Яскравіші кольори потрібні не стільки для того, щоб позбутися висвітлення після глазурування, скільки для того, щоб зберегти його насиченість, яка необхідна при створенні цих мокрих ран, що виглядають як виразки. Після глазурування висвітлення посилюється трохи більше, зосереджуючись на додаванні невеликих відблисків яскраво-білого кольору, щоб створити блискучий, кривавий вигляд.
Warhammer Community: Як ви досягли балансу між Ушораном і скульптурними елементами на його базі?
Коннор: Основа скульптури виглядає як руїни старого замку, і було б легко використовувати стандартний рецепт сірого каменю, але нам потрібен був певний контраст. Оскільки його шкіра досить холодна, ми вирішили зробити основу трохи теплішою, а потім почали переглядати фотографії руїн, старих замків і старовинної кам’яної кладки, і почали помічати, що насправді існує багато варіацій в залежності від самого каменю і того, як на нього вплинула стихія.
Я почав з нейтрального теплого тону Karak Stone, а потім експериментував з різними глазурями, такими як Gorthor Brown, Rhinox Hide, Khorne Red і так далі. Все це було зроблено для того, щоб спробувати досягти ефекту розмитого дощем бруду. Після того, як глазур була нанесена, я зміг об’єднати ці тони, використовуючи більше висвітлень. Я злегка обробив все це сухим пензлем, а потім використав підсвічування по краях, щоб виділити більш тверді краї і додати подряпини, які допомогли об’єднати все це разом.
Warhammer Community: З усіх частин, з яких складається Ушоран, яку вам найбільше сподобалось фарбувати?
Коннор: Нанесення всіх погодних умов і бруду на модель було найприємнішим аспектом фарбування, оскільки саме тоді ви дійсно можете побачити, як модель починає оживати. Я міг просто уявити, як Ушоран шкутильгає по Нью-Саммеркорту, тягнучи за собою плащ, збираючи стільки пилу, сміття і крові, що він стає брудним, важким і мокрим. Щоб відобразити це, я взяв кольори, схожі на ті, що використовував в основі – Rhinox Hide, Steel Legion Drab – і зафарбував цими фарбами нижню частину з червоного. Потім я виділив цю область, змішавши Karak Stone і Ushabti Bone, що пов’язує обидві частини разом з тоном кістки – це злегка зливає Ушорана з його базою, надаючи йому відчуття свого місця і даючи змогу моделі вписатися в навколишнє середовище.
Для хутряного компоненту ми почали з еталонних зображень оленячих шкур і того, як вони виглядають після того, як їх залишили в стихії. Подібно до шлейфу накидки, я уявляю, що хутро тут жахливе, матове, і, ймовірно, абсолютно смердюче. Основним кольором більшої частини хутра є Stormvermin Fur, але є й багато інших кольорів, наприклад, Death Corps Drab, який дав натяк на зелений пліснявий відтінок. На висохлу плоть я наклав Stormvermin Fur, щоб створити ділянки, схожі на запліснявілі, вологі плями.
Warhammer Community: Фарбування такої великої моделі, як Ушоран, може бути складним, якщо ви склеюєте її всю разом. Чи використовуєте ви під час такого фарбування окремі деталі?
Коннор: Як правило, я намагаюся зібрати будь-яку мініатюру настільки, наскільки це можливо перед фарбуванням, тому що незалежно від того, наскільки тонкі ваші шари, ви завжди отримаєте деяке небажане тертя при складанні, і можете пошкодити деякі ділянки.
Крістіан спроектував Ушоран дуже розумно, і його дуже легко розділити на різні частини. Посібник з конструювання рекомендує збирати модель по частинах, і я дотримувався цієї рекомендації, залишивши кілька додаткових деталей на власний розсуд. База – це окрема деталь, на якій розташована основна частина Ушорана, потім накидка – це одна велика плавна секція, яка скріплює їх обох разом, а зверху йде велика маса хутра та обличчя. Коли частини з’єднуються, лунає дуже приємне клацання, тож з ним дуже легко працювати. Я також залишив окремими частинами наплічник і голову, але загалом було всього шість частин.
Warhammer Community: Яку пораду ви б дали художникам-початківцям?
Коннор: Існує багато різних підходів до малювання мініатюр, і іноді люди зациклюються на малюванні великої моделі, тому що думають, що все повинно бути дуже деталізованим, але, як я вже казав, це може бути контрінтуїтивно. Для Ушорана ключовим моментом буде робота зі скульптурою. Вона настільки виразна і деталізована, з такою величезною кількістю деталей, що ви не повинні боятися дозволити структурі зробити роботу за вас. Для шкіри ви можете швидко почати з Sons of Horus Green або трохи яскравішої суміші Sons of Horus Green і Ushabti Bone у співвідношенні 50:50, а потім розтушувати її, дозволивши їй виділити заглиблення. Звідти ви можете зосередитися на найважливіших висвітленнях.
З іншого боку, я бачу, що ви можете отримати багато задоволення, використовуючи контрастні фарби та шейди, застосовуючи розмивки та глазурі, щоб виділити різні частини мініатюри, використовуючи зелені тони для шкіри та червоні тони в інших місцях. Зрештою, для створення центрального елементу використовуйте яскравий і прозорий базовий шар і розтушуйте його, перш ніж виділити деякі акценти – це все, що вам потрібно зробити, щоб він виглядав чудово.
Бажаєте отримати більше новин про поради з розфарбування мініатюр та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com