Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Новий сезон Kill Team переносить нас на помираючу планету Бхета-Децима, на якій загони спеціального призначення ведуть бої на платформах та переходах бурової станції Механікус над забрудненими водами Океану Бурі. Ведучий Нік з Warhammer Studio поспілкувався з розробником гральної системи Kill Team Games Еліотом про те, як реально відбувається боротьба в новій кіл-зоні.

WH+ BRSalvation Dec13 SS4

Злети і падіння

Нік: Killzone: Bheta-Decima привносить у ваші ігри більше переміщень по вертикалі, ніж будь-коли раніше. Коридори Галлоударка розташовані на одному рівні, тому ігри в режимі ближнього бою – це майже двомірний досвід. Але в Bheta-Decima вам доведеться підніматися по сходах і платформах протягом всієї гри, перевіряючи пряму видимість і виявляючи, що ворог рухається над або під вами так, як ми навіть не очікували. Це додає грі абсолютно нового ракурсу і дасть гравцям нові ідеї та стратегії. Дістатися до ключової позначки або зробити потужний прорив – ось над чим доведеться замислитися… і піти на певні ризики! 

Елліот: Ви маєте рацію. Я виявив, що гра в Killzone: Bheta-Decima пропонує вам новий погляд на деяких оперативників. Ті, хто може легко лазити, як Рейвери з ударної групи “Фобос”, або навіть літати, як “Тіньовий бігун” з корсарів, стають більш ефективними, здатними з легкістю долати платформи і залишати інших оперативників позаду. Це також заохочує вас більше використовувати спорядження, яке ви зазвичай не берете з собою. Небагато гравців обирали альпіністське спорядження в коридорах Галлоударка, але на Бхета-Децимі воно буде безцінним.

WH+ BRSalvation Dec13 SS1

Стрибайте!

Нік: Можливість стрибати була в правилах команди вбивць відтоді, як ми вперше розгорнулися на Октаріусі, але мушу зізнатися, що я дуже рідко використовував ці правила. Мені завжди здавалося, що це трохи ризиковано, коли оперативник може просто знайти спосіб обійти пролом, але я зрозумів, що стрибки стають необхідними на землях Бхета-Децима, якщо ви хочете кудись потрапити. Насправді, у багатьох місіях з нової книги є плани місцевості, які створюють прогалини, через які можна перестрибнути, що майже спокушає гравців на це!

Елліот: Стрибки між платформами, безумовно, необхідні. Але це пов’язано з величезним ризиком. Якщо у вас не вийде, ви опинитеся на тій платформі, з якої намагалися зістрибнути, не в найкращому ракурсі і будете готові до того, щоб вас збили. Якщо ви атакували, це означає, що ви виконували наказ “атакувати”, а тепер опинилися повністю відкритими на платформі!

Вогнева міць

Нік: Дивлячись на дошку, ви можете подумати, що в Killzone: Bheta-Decima домінує перестрілка. Зрештою, вона відносно відкрита, і тут не надто багато укриттів… але ви помиляєтеся.

Елліот: Нам потрібен був спосіб не дати командам з важкою стрілецькою зброєю просто виграти гру в перший або другий раунд. Ми придумали ідею забрудненого моря, яке здіймає такий промисловий туман і піну, що неможливо поцілити глибше, ніж на кілька дюймів, якщо і стрілець, і ціль знаходяться на нижньому рівні. Оперативникам доводиться підніматися на портали, якщо вони хочуть по-справжньому розкрити свою вогневу міць… але, звичайно, це також робить їх більш вразливими.

WH+ BRSalvation Dec13 SS2

Нік: Це дуже розумна механіка, яка значно розкриває тактичні особливості гри. Оскільки більшість ключових позицій знаходяться на платформах, вам доведеться часто йти на великий ризик, щоб взяти їх під контроль, якщо ви захочете отримати дорогоцінні очки перемоги.

Еліот: Вам дійсно потрібно продумати лінії вогню, щоб убезпечити своїх оперативників. Ось вам хитрий трюк – шукайте оперативників або обладнання, яке дозволить вам стріляти по невидимих цілях, як, наприклад, роторна гармата HYLas кулеметника Hearthkyn Gunner’s. Снайпери та сканери з такою здатністю стають надзвичайно цінними, дозволяючи вам ігнорувати туман і хвилі та стріляти прямо через поле бою, незалежно від того, на якому рівні ви перебуваєте. Якщо ж ви перебуваєте на ворожій стороні, вам доведеться повернутися до звичайних форм укриття і заховатися за колоннами, щоб не потрапити під кулі.

Отримання перемоги у Бхета-Деціма 

Нік: Якщо ви хочете досягти успіху в Бхета-Децимі, можливо, вам доведеться змінити свій стиль гри. Командам, зосередженим на веденні ближнього бою, таким як Fellgor Ravagers або нові Striking Scorpions of the Blades of Khaine, знадобиться план, як діяти в ближньому бою. Вам знадобляться хитрі трюки, додаткові здібності для пересування – будь-що, що допоможе прослизнути вперед вашим оперативникам за наказом “Conceal” і завдати вирішального удару. Також краще переконатися, що ви перебуваєте в укритті, коли ви нарешті вступите в бій – залишатися на відкритій місцевості після вбивства ворожого оперативника буде вкрай небажано. 

Якщо ваша команда зосереджена на вогневій підтримці на великих відстанях, вам потрібно пам’ятати про мобільність, щоб мати можливість зайняти позицію для проведення найкращих атак і застосування найпотужніших гармат. Для цього вам доведеться пересуватися по платформах, тож добре подумайте про альпіністське спорядження!

WH+ BRSalvation Dec13 SS3

Якщо ви переорієнтували свою команду на мобільність та гнучкість, тоді подумайте про вибір тактичних прийомів, які спираються на ці якості, з таких архетипів, як розвідка (Recon) – вони можуть послужити вам краще, ніж “Шукай і знищуй” (Seek and Destroy)!

Бажаєте отримати більше новин про Kill Team та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange