У новому виданні Warhammer 40,000 оновлюються характеристики та механіка роботи не лише військ та лідерів, їх зброя також зазнає значних змін.
До цього часу ваша зброя поділялася на кілька категорій: Heavy, Rapid Fire, Assault і так далі. У новій редакції ці класифікації стали здібностями зброї (weapon abilities).
Ця зміна дозволяє зброї поводитися більш різноманітно, ніж раніше, без збільшення кількості правил, які вам потрібно вивчити. Наприклад, болт-гвинтівка має як Assault так Heavy ключові слова – це означає, що з неї можна стріляти на ходу або прицілитися для більшої точності, якщо це необхідно.
Ця гнучкість ідеально підходить для автоматичних та одиночних гвинтівок, які тепер об’єднані в один профіль зброї. Всі Intercessors тепер будуть мати таку зброю, яку ви захочете створити з будь-якими прицілами та тими магазинами, які вам сподобаються.
Основні правила включають в себе безліч інших здібностей зброї, які об’єднують схожі ефекти, що зустрічаються в різних фракціях. Зброя, яка пробивала броню наскрізь при вдалих кидках, тепер може похизуватися здатністю Devastating Wounds. Це дозволяє їй наносити смертельні поранення при Критичних ранах (нагадуємо, це не модифікований кидок на поранення 6).
Навіть штурмова гармата нового загону термінаторів приєднується до цього свята!
Майже у всіх видів зброї були змінені базові показники, щоб допомогти їм краще працювати в цьому новому, довговічнішому виданні (особливо це стосується тієї зброї, що застосовується для боротьби з транспортними засобами). Як правило, ви побачите, що пробивна здатність більшості гармат не збільшилась, а навіть зменшилась на один пункт AP.
На практиці це означає, що стрілецька зброя та спеціальна зброя підрозділів все ще буде працювати проти піхоти ворога, але ви дійсно захочете мати в арсеналі спеціальну протитанкову зброю для боротьби з ворожою бронетехнікою. Епосі “плазма вбиває все” надійшов кінець.
Так, наприклад, мельта-ган отримає бонус до сили і спеціальне правило Melta, що збільшує її пошкодження на короткій дистанції, а сумнозвісна рейкова гармата Хаммерхеда отримує силу 20.
Сюрикенова гармата має властивість Sustained Hits, яка характерна для зброї, що здатна проявити величезну силу на невеликі відстані, а також для рою флотів вторгнення тиранідів. Ця гармата просто додає вказану кількість додаткових влучень при критичному попаданні (це незмінений результат кидку, що дорівнює 6). Легко запам’ятовується.
Зброя ближнього бою також отримує власні здібності, включаючи хіт з минулого – Twin-linked повертається! Це класичне правило тепер застосовується як до зброї дальнього, так і ближнього бою, і дає можливість перекинути кубик тесту на поранення. В останніх виданнях багато зброї, яка раніше мала правило Twin-linked, розглядалася наче гармата, до якої скотчем прив’язана ще одна, що мало серйозний вплив на баланс. Ця ж зміна робить їх більш надійними, а не вдвічі важчими.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com