Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Титани – одна з найпотужніших наземних сил в арсеналі Імперіуму. Гігантські ходячі бойові платформи з вогневою потужністю, здатною зрівняти з землею цілі міста. Зазвичай їх використовували лише тоді, коли хотіли знищити світ, а не завоювати його, і до Єресі Хоруса було небагато загроз для галактичних амбіцій людства, які справді виправдовували використання титанів. Раптом богоподібні-машини почали битися між собою в апокаліптичних дуелях, які затьмарювали битви під ними, використовуючи зброю, здатну зруйнувати міста, щоб відчайдушно перемогти свого не менш смертоносного ворога – незважаючи на супутні збитки.

Відповідно, титани можуть стати жахливою загрозою в іграх Warhammer: The Horus Heresy, особливо якщо гравець не очікував зустрічі з ними або не підготував свою армію належним чином, але не бійтеся, благородні принцепси, їх правила в книзі Liber Questoris містять абсолютно новий тип місій, розроблений спеціально для них: місії знищення механізмів (Engine Kill Missions).

Падіння Титана

Перш ніж дізнатися, як виглядають нові місії, ми повинні глибше зануритися в ігровий процес Титанів і те, що робить їх особливими в Епоху Темряви. Ми коротко торкнулися нових правил, коли розглядали, як працюють механізовані засоби в новій редакції, і те, що Титан має чотири окремих броньових груп, які можуть отримувати пошкодження незалежно одне від одного.

Однак перш ніж атаки досягнуть його броні, вони повинні пробити масив пустотних щитів (Void Shield Array). Ці захисні бар’єри можуть протистояти навіть найпотужнішій зброї в грі, і доки атака не завдасть побічного або проникаючого удару по її броні зі значенням 13, вони будуть відбивати будь-який вогонь.

Навіть у цьому випадку пустотні щити можуть регенеруватися в кінці фази Принцепса, залежно від майстерності його екіпажу. З вісьмома щитами, що захищають титана класу Варлорд, навіть потрапити до броні під ними є надзвичайно складним завданням для більшості армій.

Ви, мабуть, помітили, що профіль вище має відносно низький показник BS. Це стосується титана з характеристикою екіпажу Minoris. Тепер титани можуть покращувати характеристики екіпажу, сплачуючи додаткові очки під час додавання моделі до вашої армії, хоча екіпажі Ultima можуть бути надані лише за спеціальними правилами місії або знаменитим титанам.

Якщо атаки почнуть влучати, спочатку потрібно зменшити очки корпусу для певної ділянки, наносячи поверхневі та проникаючі удари. Коли очки корпусу зменшаться до 0, ця ділянка вважається пошкодженою. Будь-які подальші атаки на цієї ділянки проводяться проти нижчого значення оголеної броні, і якщо ви завдаєте шкоди, титан кидає кубик за таблицею критичної шкоди, додаючи до результату шкоду від атаки.

Додаткові вибухи мають різні серйозні наслідки, які залежать від місця розташування. Ви можете відірвати руку або звалити Титана, який розчавить тих, хто знаходиться під ним. Влучний удар по панциру може навіть підірвати реактор, випарувавши всіх, хто знаходиться поблизу, і завдавши шкоди всьому на полі бою!

Engine Kill

Місії формату Engine Kill розроблені для того, щоб забезпечити веселу та кінематографічну гру, незалежно від того, чи використовують Титанів одна або обидві сторони. У цих місіях використовуються ті самі основні та другорядні цілі, що й у звичайній грі, але додаються додаткові способи набрати очки, знищуючи Титанів супротивника та атакуючи спеціальні стратегічні цілі, розташовані за межами поля бою.

На початку першого ходу гравця власника титана він випадково визначає, яку з трьох стратегічних цілей він обрав: оборонні споруди великої дальності, комунікаційні вузли або командний пункт супротивника. Замість того, щоб стріляти зі свого основного стратегічного озброєння по об’єктах на полі бою, він може націлити його на одну зі стратегічних цілей і отримати очки перемоги в залежності від завданної шкоди.

Починаючи з другого ходу, активний гравець може випадково визначити нову стратегічну ціль, додосягнення якої він буде прагнути протягом місії.

У першій з двох місій Engine Kill, War of Gods, обидва гравці можуть розгорнути титанів і працювати над своїми стратегічними цілями, але друга (Giant Killer) це чистий сценарій формату «Давид і Голіаф», де нападник повинен кинути свою звичайну армію проти титана захисника і знищити його, захопивши при цьому основні цілі навколо його ніг. Тим часом захисник повинен знищити якомога більше стратегічних цілей, ретельно вибираючи, коли накопичувати очки перемоги, а коли знищувати найнебезпечніші загрози.

Ці місії перетворюють битву між титанами на незабутню подію, яка чудово вписується у ваші звичайні ігри Warhammer: The Horus Heresy, залишаючись при цьому цікавою для тих, хто змушений зіткнутися з цими велетнями, маючи на своєму боці лише звичайних смертних.

Є ще багато чого, про що ми хотіли б розповісти, наприклад, про навали роїв (Swarm Assaults), коли піхота лізе по титану, а той активує бойовий ріг титану (Titan War Horn), щоб пробити барабанні перетинки ворогів, але решту ви зможете побачити самі, коли через кілька тижнів вийде Liber Questoris разом із чудовим набором Saturnine.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange