На полях битв Епохи Темряви є кілька дуже небезпечних видів зброї. Були віднайдені смертоносні шедеври золотого віку людства, і оскільки Імперум тільки почав свій повільний занепад у неминучу ентропію, деякі з них все ще працюють належним чином!

У новій редакції Warhammer: The Horus Heresy кожна зброя отримала новий профіль, що включають в себе нові характеристики та здібності. Багато з них будуть виглядати дуже знайомими, але більш екзотична зброя стала більш деталізованою та корисною, а зброя дальнього та ближнього бою має дещо інші характеристики. Давайте розглянемо це на прикладі.

Болтерна зброя є ідеальним прикладом того, як працюють нові профілі зброї на знайомому зразку дальнього бою. Як ви можете бачити, кожна зброя тепер має п’ять характеристик:
- Дальність (R): вимірюється в дюймах, як і раніше.
- Вогнева потужність (FP): кількість пострілів яку може зробити зброя за одну активацію.
- Сила дальнього бою (RS): раніше ця характеристика мала назву Сила (S). Це незначна зміна, що дозволяє спеціальним правилам застосовувати модифікатори відповідно до джерела.
- Пробиття броні (AP): працює так само, як і раніше.
- Пошкодження (D): це новий показник для Age of Darkness, який повинен бути знайомий гравцям інших систем Warhammer. Він показує, скільки ран або очок міцності він забирає у своєї цілі.
Болтери тепер завжди мають два постріли, а не тільки коли знаходяться в межах половини відстані досяжності. Це робить тактичні загони більш корисними на середній відстані, особливо з огляду того, що правило Fury of the Legion все ще існує — загін з 20 Астартес може зробити 60 пострілів через все поле бою.
Тим часом важкі болтери отримують перевагу від нового правила: Heavy (FP). Правило Heavy (X) надає бонус до іншого показника, якщо її носій не рухався. В цьому випадку це вогнева потужність (FP). Отже, космодесантник, який стоїть і стріляє з важкого болтера, отримує чотири постріли, проти трьох, якщо він рухався.

Інша важка зброя може отримувати бонуси до інших характеристик. Лазерна гармата стріляє не швидше, але оператор, який стоїть на місці, може бути більш точним, тому вона має правило Heavy (D). Легіонер, озброєний лазерною гарматою, може потенційно вбити Термінатора кожним пострілом, але не Термінатора у броні класу Сатурнайн який має три одиниці ран.

Мельтагани руйнівні як і раніше, а на ближній дистанції це особливо відчутно. Melta (6) надає Armourbane в радіусі 6 дюймів і подвоює шкоду до потужних шести — цього достатньо, щоб знищити Deredeo Dreadnought або Predator Tank одним пострілом.

Не кожна ціль помре так легко. Більшість танків мають більше очок міцності корпусу, ніж у попередній редакції, щоб компенсувати той факт, що деякі гармати стали більш деструктивними, а деякі одиниці (зокрема Примархи) мають характеристику Eternal Warrior (X), що зменшує кількість поранень, які вони отримують за кожен удар.
Звичайно, нам потрібно розглянути зброю дезінтегратора, оскільки ви побачите набагато більше таких у боях завдяки набору Saturnine.

Дизентигруюча рушниця – це зброя з високим ризиком і високою ефективністю. Overload (1) означає, що будь-який кидок з результатом 1 влучить у вашу власну групу! Але натомість ви отримуєте зброю, яка пробиває ворожу броню з силою, достатньою, щоб зупинити досвідченого легіонера.
Зброя ближнього бою також має нові характеристики. Як і зброя дальнього бою, вона також має пробиття броні (AP) і ушкодження (D), але, крім цього, також має три характеристики, які змінюють базові показники:
- Модифікатор ініціативи (IM): показує, наскільки швидко зброя завдає удару. Чим важча зброя, тим повільніше ви рухаєтеся в бою.
- Модифікатор атак (AM): деякі особливо швидкі або парні види зброї наносять додаткові удари.
- Модифікатор сили (SM): показує, наскільки ця зброя збільшує силу користувача і наскільки сильно вона б’є.
Ось як це працює на класичній серії потужної зброї:

Як бачите, у вас буде декілька складних виборів щодо найкращого способу оснащення ваших загонів і персонажів — ви прагнете завдати першого і найшвидшого удару? Або ризикнете завдати другого удару, але з більшою силою?
Звичайно, не кожна модель має вишуканий меч, але всі мають базову зброю, тому ніхто не уникне отримання «задоволення» від бою.

В епоху темряви існують сотні видів зброї. Повні характеристики кожної армії можна знайти в їх оновлених Liber-книгах, більшість з яких буде побачать світ разом із набором Saturnine.
Джерело: www.warhammer-community.com