Після безлічі таємних місій та неймовірної кількості тактичних сутичок нове оновлення балансу, що вже доступно для завантаження, стане справжнім ковтком свіжого повітря у сталій атмосфері Kill Team. На вас чекає безліч змін (як великих, так і малих) які зможуть притримати ті команди вбивць, що перевиконували свої обов’язки, та певна кількість бафів для тих, хто весь час боровся з труднощами. Еліот з Kill Team Studio допоможе нам розібратись у низці найбільш важливих змін.
Chaos Cults та Fellgor Ravagers
Ці команди показали відмінні результати з моменту їх випуску. Коли вони проєктувались, ми були стурбовані відсутністю стрільби (особливо на відкритій місцевості великих бойових зон), тому ми дали їм кілька унікальних і амбітних правил, які допоможуть їм вижити під ворожими кулеметами і подолати цей кризис.
Також, ці дві команди мають більшу перевагу в більш щільних бойових зонах та в тісному просторі Галлоударку, тому обидві команди заслуговують на певні значні зміни їх таблиці характеристик, але із збереженням унікальних механік (але з пом’якшенням їх впливу).
Для команд Культа Хаосу здатність “Неприродна регенерація” (Unnatural Regeneration) Мутантів і Торменів тепер працює лише на 6+ (замість 5+), а богохульні придатки Мутанта тепер безперервні (Ceaseless) – тож вони перекидають результати лише на 1. Потужні здібності Іконарха тепер є унікальними діями, які потребують AP для використання, а стратегічний прийом “Нудотна аура” (Sickening Aura) працює лише для Мутантів і Торментів.
Стосовно команд Fellgor Ravager є дві ключові зміни у здатності “Шаленство” (Frenzy). По-перше, шалені бійці більше не можуть контролювати маркери цілей, а це означає, що ви не можете просто розбити табір з майже безсмертними Звіролюдьми. Вони повинні йти далі, продовжуючи наступ! По-друге, ви можете вивести з ладу божевільних істот за допомогою вдалого пострілу, особливо, якщо він буде критичним.
Inquisitorial Agents
Ця команда вбивць може містити велику кількість незалежних оперативників, тому кількість послідовностей активації було зменшено, надавши Interrogator Agent та Tome-skull здатність GA2 (що виконують вимоги групової активації один одного).
Тактичний прийом “Абсолютна влада” (Absolute Authority) також став дещо деспотичним. Наративно він підходить для такої команди Імперіуму, як Інквізиція, але не знайшов використання у грі, тому він більше не може зупиняти один і той самий прийом більше одного разу, а також не може зупиняти прийоми що вартують 0CP (такі як “Початок реанімації” (Commence Reanimation) команди Hierotek Circle. Нарешті, ми зменшили їх стрілецькі здібності, обмеживши кількість зброї із AP2, яку ви можете взяти з собою на місію.
Hearthkyn Salvagers
На противагу цьому, цій команді прийшлось застосувати різні зміни, щоб якось їм допомогти. Всі вони отримують додаткову рану, що підвищує їх показник витривалості, а також отримують більший потенціал у ближньому бою завдяки значному покращенню їх плазмових ножів, які, щоправда, коштують трохи дорожче, що компенсується ти, що польовий медик отримує свій ніж безкоштовно.
Нарешті, здібність “Око предків” (Eye of the Ancestors) тепер набагато простіша у використанні і вона стає ще ефективнішою, коли ваша команда зазнає втрат.
Pathfinders
Команда Pathfinders взяли дуже потужний старт, але поступово відкотилися назад після коригування балансу і появи Gallowdark локацій. Ми внесли дві зміни, щоб компенсувати це. По-перше, Мистецтво війни Кауйон (Kauyon Art of War) тепер дозволяє їм виконати дію місії або дію “Підібрати” (Pick Up) за одну меншу кількість очок. Це також стосується дій “Відкрити люк” (Operate Hatch) і, сподіваємося, зробить Кауйон і Монт’ка більш збалансованими між собою.
По-друге, щоб допомогти цій команді снайперів в умовах близького оточення, Слідопити тепер можуть виконувати дію Варта (Guard) навіть з наказом Conceal, але замість того, щоб провести атаку, вони виконують дію підсвітки маркером.
Gellerpox Infected
Це ще одна сильна команда ближнього бою, тому їх здатність “Еманації іржі” (Rust Emanations) була відкорегована таким чином, щоб вона впливала лише на тих ворогів, які є в межах дальності ураження Кошмарних Халків, тож тепер звичайних мутантів і глітчлінгів, заражених віспою, можна легко розчавити зблизька!
Наша подяка Еліоту, а ми пропонуємо читачам обов’язково завантажити останні зміни в Kill Team за посиланням нижче.
Бажаєте отримати більше новин про Kill Team та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com