Населення переважної більшості Вільних Міст складають люди, які є основою смертоносних армій Сіґмару, але вони не йдуть у походи поодинці. До них приєднуються їх сусіди: кремезні дуардіни, спритні ельфи і навіть оґори в другому поколінні, чия безстрашність змусила б плакати Mawtribe-тирана.
Новий Battletome: Cities of Sigmar дещо змінить процес будівництва армії, і деякі юніти покинуть їх ряди, але все рівно у вас буде можливість створити могутню армію, яка представлятиме деякі з найбільш космополітичних міст, в яких пліч-о-пліч живуть представники різних рас.
Створена для відсічі супротивника зубчатою стіною щитів та гарматами з чорним порохом, формація кастелітів, що використовується людьми з Вільних міст, є революційною мобільною фортецею… але переміщення всього цього важкого металу та дерева потребує часу та енергії. Навіть кавалеристи Вільної гільдії, які вискакують з середини цих імпровізованих стін, роблять це у супроводі великого контингенту, тому, коли містам потрібно захистити віддалений об’єкт або вивести з ладу підрозділ у тилу ворога, вони використовують швидку кавалерію, таку як Темні вершники (Shadow Raiders).
На відміну від своїх побратимів-людей, які люблять застрявати в затяжних боях, ці тендітні рейдери рухаються зі швидкістю 14″ і можуть відступати, а потім атакувати або вести вогонь в той же хід, користуючись безладом противника, щоб отримати +1 до броска на потрапляння в ціль.
Надприродна швидкість ельфів – одна з їхніх найбільших переваг, про що добре знають їх командири. Хоча вони використовують стандартні накази Міста Сігмару, такі як “Просування в строю”, ельфійські герої також можуть віддавати унікальні накази, такі як “Збити їх” (Strike Them Down), який дає будь-якому юніту CITIES OF SIGMAR AELF ефект першого удару, якщо вони провели наступ в цей хід.
Дуардіни зовсім не переймаються поспіхом, і замість цього б’ються з повільною люттю, діючи як якір для армій міст Сігмару. Наказ “Щитовий вал” ( Form Shieldwall) може бути заявлений у фазу бою противника, даючи юнітам дуардинців показник Ward 5+ і ефект “б’ється останнім” (strike-last). Підрозділи Ironbreakers, які отримують цей наказ, перебудовуються у формацію Gromril Shieldwalls за допомогою своєї ремісничої броні, що підвищує їхній захист до 4+.
Знедолених очолюють Королі-наглядачі, поважні воїни, які борються за збереження спадщини і традицій свого роду, а також за те, щоб зберегти незліченні образи, які вони накопичили, живими і здоровими на полі бою. Як Предковічний ображенець (Ancestral Grudgebearer), вони мають неперевершену здатність тримати образу в собі, а якщо Король-наглядач є генералом, він може вибрати одного ворога, на якого затаїти образу, надаючи всім юнітам CITIES OF SIGMAR DUARDIN, які поцілили в них зброєю ближнього бою, можливість автоматично отримати поранення при результаті броску кубиків, що рівний 6.
Ельфи та Дуардини можуть надати містам Сігмару більше езотеричних можливостей, і нерідко можна спостерігати, як чаклунка вивергає магію, сидячи на Чорному Драконі, в той час як Гріобомбери вносять безлад у ворожі ряди. Так само, загони Сталевих Шоломів Вільної Гільдії, граціозних Похмурих Мечів, і незадоволених Довгобородих зазвичай виступають в похід як один.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer Age of Sigmar та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com