Історія Warhammer 40000 сповнена неймовірних битв, від відважних останніх боїв до апокаліптичних облог. Ці легендарні конфлікти визначають розірваний війною характер 41-го тисячоліття і надихають любителів сеттінгу протягом десятиліть.
Нове видання, яке зараз у самому розпалі, співробітники Warhammer Studio переглянуть деякі з цих знакових битв і запропонували власні сценарії, які ви зможете відтворити на своєму столі. Не кожна битва в історії Warhammer є симетричною битвою між рівними силами – насправді, таких битв дуже мало! І ми сподіваємося, що ці Показові битви дадуть гравцям змогу відчути зовсім інший спосіб гри у Warhammer 40000. У деяких з них захисники будуть битися до останнього, в той час як інші включатимуть незвичайні правила та нові ігрові виклики.
Звичайно, вам не обов’язково використовувати історичних учасників – існує безліч армій, які потрапляли в засідку або були послані з безнадійною місією на вірну смерть. Додатковим бонусом багатьох з цих сценаріїв є можливість задіяти армії різного розміру, так, наприклад, якщо ви тільки почали створювати нову армію, ви можете зіграти роль захисника, коли ваші менші сили приймають бій з більшою армією ворога.
Першою буде одна з найвідоміших битв в історії Warhammer 40000 – Битва за Макрагг, в якій 1-а рота ультрамаринів героїчно протистоїть тиранідськію загрозі. У вас як раз буде можливість ознайомитись із цією історичною подією поки новий Codex: Tyranids та цілий ряд нових мініатюр Тиранідів, прямують до нас!
Ми поспілкувалися з провідним сценаристом Warhammer 40000 Вейдом та розробником Річем, щоб дізнатися, що робить цю битву такою невід’ємною частиною похмурого темного майбутнього.
Вейд: Битва за Макрагг – один з найвідоміших конфліктів в історії Ультрамаринів, визначальний момент, який став остаточним випробуванням хоробрості та честі Капітула. Імперіум тільки-но вступив у перший зафіксований контакт з Тиранідами, як на планету Капітулу Ультрамаринів, Макрагг, обрушилися рої з флоту вулику “Бегемот“. Ультрамарини відправили всіх своїх ветеранів, що входили в склад їх 1-ої роти на захист полярних фортець планети Глави. Цей факт, який рідко можна було побачити на полях битв 41-го тисячоліття, красномовно свідчив про загрозу, яку становили прибульці і стратегічну важливість захисних лазерів, що були розміщені у фортецях прикордонного світу.
Саме ці грізні артилерійські батареї не дали орбітальним біо-кораблям розгромити захисників Макрагга, доки магістр Марнеус Калгар і флот ультрамаринів не відігнав кораблі-вулики з орбіти планети і повністю не вичистили їх з простору Ультрамара. Коли підкріплення нарешті досягло останньої зафіксованої позиції 1-ї роти в північній полярній фортеці, вони побачили, що ветерани були знищені дощенту, оточені мертвими тілами тиранідів.
Вони загинули, стоячи спина до спини, змусивши інопланетних загарбників дорого заплатити за кожен крок, яким вони просувались вперед. Це історія безкорисливої самопожертви та героїзму, знакова частина легенди про Ультрамаринів і зразкова битва в історії 41-го тисячоліття.
Річ: Як вже сказав Вейд, Битва за Макрагг – одна з найбільш знакових останніх битв у сеттингу Warhammer 40000. Для того, щоб відтворити дух цієї знакової події, команда студії намагалася передати мінливі відчуття битви, починаючи з початкової оборони неприступної фортеці і закінчуючи фінальним боєм кількох останніх захисників, які протистояли ворогу, навіть перед обличчям абсолютного знищення.
Особисто я вважаю останній бій одним з найбільш надихаючих і емоційно заряджених елементів будь-якої історії, і тому можливість спостерігати за розробкою місії, яка передає цей момент, була дуже захоплюючою. Місія є асиметричною і побудована навколо дуже чіткого наративу, проте вона також була розроблена як збалансований бій, який буде по-своєму приємним для обох гравців.
Хоча ця місія була розроблена за мотивами Битви за Макрагг, ніщо не заважає гравцям створити власну історію останнього бою, використовуючи свої улюблені армії.
Ця спеціальна місія має кілька цікавих нюансів, де нападник отримує більше очок, але повинен розділити свою армію на три хвилі, які починаються на другому і третьому кроці підкріплення у фазі руху.
У четверту і п’яту фазу командування він також може вирішити зняти деякі підрозділи з силою нижче половини початкової сили і повернути свіжопоповнені підрозділи, щоб підтримати тиск. Щоб протистояти цьому невпинному натиску, підрозділи Захисника окопуються біля цілей, отримуючи перевагу укриття, коли знаходяться в межах досяжності маркерів цілей, і мають можливість перекинути перевірку на бойовий шок.
Спробуйте прорвати оборону Ультрамаринів у ролі Тиранідів, або ж захистити замерзлу фортецю як справжні сини Жилімана, завантаживши сценарій показової битви за посиланням нижче.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com