Чуєте звуки бойових рогів серед тріску варп-штормів? Їх джерелом є зграї жахливих звивистих тіней, що скупчуються на хворобливому горизонті. Це невблаганно наближається реліз Army Box набору лицарів Хаосу, а шляхетні пілоти Імперських лицарських будинків сіпаються від праведної люті. Незабаром обидві фракції отримають новий кодекс та нові сили.
Якщо вас цікавить питання на що покладається будь-який воїн, що сподівається знищити величезну машину прихильну Темним Богам? Ми відповимо – це сталь і честь. З цією метою новий Codex: Imperial Knights допоможе цим відважним пілотам триматися сводів Лицарського кодексу, якими вони керуються під час бойових зіткнень.
Для справжнього нащадка світу лицарів перемога має значення лише за умови дотримання кодексу – навіть проти зрадницьких домів. Якщо кожен загін у вашій армії має ключове слово IMPERIAL KIGHTS, і всі вони з одного сімейства (або FREEBLADES, які приходять і йдуть, коли їм заманеться), тоді, будуючи свою армію, ви повинні дати собі дві різні клятви.
Кожна клятва складається з чотирьох частин: закляття, трофея та дві лицарські здібності.
Виконайте свої обіцянки, і ви зможете отримати Honour points протягом битви. Ви починете з одного бала, який відкриє вам доступ до заслужених здібностей, але якщо ви захочете щоб ваші лицарі отримали потужні доброчесні здібності вам придеться здобути не меньше п’яти очок.
Проте бережіть свою чесноту. Якщо ви порушите свої обов’язки, ви відчуєте на собі ефект Troth, та можете втратити дорогоцінні очки Честі і, навіть, набути стану Dishonored, повністю втративши свої Лицарські здібності..
Отже, яким клятвами ви можете присягти? Візьмемо як приклад Refuse No Challenge. Ця клятва полягає в тому, що ви зобов’язуєтесь знищити два або більше ворожих одиниць за допомогою атак ближнього бою в кожному раунді бою. Однак, якщо ви відступите від неї, то активується хижа умова Troth і ви втратите очко честі.
Почесні армії з цією клятвою можуть скористатися здібністю «Noble Display», яка додає +1 до тесту на влучення атак ближнього бою, тих лицарів, що здійснюють дію Charge або Heroic Intervention в цей хід. Ця здібність ідеально підійде для того, щоб знищити скажену машину пса війни в ближньому бою.
Mighty Display дозволяє вам перекинути Advance та Charge тести, гарантуючи, що ви не застрягнете десь посередині шляху, до своїх ворогів, і збільшить ймовірність того, що ваші шляхетні лицарі досягнуть своєї мети.
Не кожна клятва вимагає, щоб ви вбивали ворога. Імперські лицарі є щитом Імперіуму, що з давніх часів захищає тих, хто цього потребує. Зрештою, якщо всіх селян з’їдять голодні інопланетяни, хто для шляхетних домівок буде обробляти поля?
Ті, хто дає клятву Defend the Realm, повинні гарантувати безпеку територіям Імперіуму, і таким чином взяти під контроль більше цілей, ніж ворог. І навпаки, Troth спрацує, якщо ви поступитесь кількістю контрольованих об’єктів.
Ця присяга ідеально підійде для армій, які збираються з армігерів, щоб просунувшись вперед, взяти цілі до того, як ворог мобілізується. Почесна здібність «Duty and Wisdom», дасть вам додаткове очко командуваня на кожній із ваших command фаз, щоб підживити ваші потужні стратагеми.
Захищайте свої цілі достатньо довго, і ви активуєте «Duty and Honour» – доброчесну здатність, яка дасть вашим лицарям здатність Objective Secured. Моделі, які вже її мають, наприклад Armigers, будуть враховуватись за три додаткові моделі при визначенні контролю.
Дві клятви, що залишилися, «Protect Those in Need» та «Lay Low the Tyrants», пропонують вашим благородним пілотам ще більше кодексів і правил, яких вони повинні дотримуватися, а також власні смачні бонуси.
Новий Codex: Imperial Knights також містить безліч інших способів отримати та використати свої очки честі – як у відповідних іграх, так і в кампаніях Хрестового походу. Наскільки чеснотним і чистим серцем є ваша родина?
Джерело: www.warhammer-community.com