Коли мегагаргант заходить у море десь на березі Гірана, на протилежному краї хвилі досягають нас у вигляді бурхливого цунамі, на якому пливе Ікона Моря. Але є ще більше приємних сюрпризів, які можна витягнути з глибин океанів Царства Життя, тож команда Warhammer Community невтомно працювала, щоб представити вам останню новинку — Мателу, Оракула Безодні.

Храм Сарра Даной розташований у найнижчій точці моря Майтнар, де спочиває Окаріанський Ліхтар. Матаела — головний священик, провидиця, яка передбачує майбутнє, читаючи бурхливі течії океану. Після Верміндуму вони передбачили велику трагедію, що спіткає чоррілеум (Великі рифи, що є притулком для душ померлих Айдонетів), і тепер підіймаються з глибин, щоб захистити ці дорогоцінні рифи від темних сил.

Довге перебування в глибинах дало їм велику спорідненість з морськими чудовиськами, що там мешкають (більше не було з ким іншим побалакати), і їх Спів Сирен Безодні (Siren Song of the Abyss) спонукає цих пелагічних друзів до дії, збільшуючи на 1 характеристику Атаки зброї дружніх супутників, що знаходяться поблизу. Як чарівниця, Матаела має доступ до Знань глибин і власної магії, що висмоктує життя з супротивників – чим більший ворог, тим більше шкоди він зазнає.
Вони також можуть використовувати Знання безодні, щоб викликати Втілення глибин – прояв надзвичайної сили морського царства, що обрушується на ворогів Айдонетів.

Прикликати таку істоту — нелегке завдання навіть для Матаели, оскільки Втілення сильно навантажує душу, поглинаючи частину її сутності, щоб з’явитися на світ. Це великий ризик, що є ознакою відчайдушних часів, в яких опинилися Айдонети.
Ця величезна істота може перетворити свою бурхливу рідку форму на нищівну пащу і коси, які можуть нанести 3 очки шкоди. Вона особливо ефективна у руйнуванні споруд за допомогою Anti-Faction Terrain (+1 Rend). Закликавши її, можна використовувати здатність Grasping Tendrils, щоб викликати пару Abyssal Tendrils або розсіяти ту, яка вже виконала своє завдання в іншому місці.

Не маючи можливості рухатися, ці змієподібні щупальця нападають на ворогів, обплутуючи їх крижаним обіймами. Їх Водяний захват (Watery Clutch) — це не просто легке плескання, він обіймає ворогів і не дає їм використовувати команди, поки вони в пастці. Цьому Прояву також набагато легше вражати ворогів у своїх обіймах — це добре, коли всі три частини б’ють по одиниці, як безперервна хвиля.

Джерело: www.warhammer-community.com