Сьогодні ми раді привітати тестувальника Метта в першому з п’яти оглядів фракцій цього тижня. Він розкаже про найважливіші елементи правил для дев’яти лояльних легіонів, включаючи новий стиль «Обряди війни».

Метт: Гра за лоялістські легіони космодесантників в Епоху темряви – це можливість стати останнім бастіоном між Хорусом і самою Террою. З трьома легіонами, бойова сила яких була зведена до мінімуму на Ісствані V, боротьбою Ультрамаринів і Кровавих Янголів, а також Імперськими Кулаками, які зазнали поразки на Фаллі, лоялісти опинилися в скрутному становищі. Вони змушені брати участь у серії бойових відступів, контратак і точкових ударів, щоб уповільнити просування Вармайстра перед жахливим фіналом облоги самої Терри.
На ігровому столі Легіонес Астартес є різноманітною і збалансованою силою, яка має інструменти для виконання практично будь-якого завдання. Здатні розгорнути сили масових піхотних формувань, броньованих передових загонів або повітряних сил швидкого реагування, ви можете зібрати практично будь-який тип армії, який тільки можна уявити.

Обряди війни
Існуючим гравцям стало зрозуміло, що правила для легіонів космодесантників значно змінилися порівняно з попередньою редакцією. Зміни в Ритуалах війни є одними з найочевидніших, але будьте впевнені, що легіони все ще відрізняються один від одного.
Ритуали війни (Rites of War) тепер є загальною назвою для набору правил кожного легіону, що охоплює їх тактику легіону, гамбіт, розширену реакцію та підрозділи. Тактика (Tactica) пропонує унікальні механіки для всієї армії, а гамбіти (Gambits) та розширені реакції (Advanced Reactions) підсилюють різні стилі бою архетипів легіонів на індивідуальному та загінному рівнях відповідно.


Мене особливо вразила тактика Космічних Вовків. Удар мисливця (The Hunter’s Strike) чудово підходить для того, щоб ваші люті фахівці ближнього бою вступили в сутичку, не переймаючись набридливим залповим вогнем! Що стосується гамбітів, то удар з обезголовлюванням (Decapitation Strike) Гвардії Ворона — це можливість, яка надається один раз за виклик, щоб ваші персонажі могли закінчити бій ще до його початку — це підходить для хитрого XIX легіону.
Advanced Reactions — це здібності, які часто можна використовувати один раз за гру і які можуть переламати хід бою, якщо їх правильно застосувати. Ідеальним прикладом цього є «Помста Першого Легіону» (Vengeance of the First Legion) Темних Янголів, яка дозволяє підрозділу повторити фазу бою, що ідеально підходить для Внутрішнього Кола Сенобіуму або Супутників Смертельного Крила.

Маніпулювання організацією сил було основним елементом старих «Обрядів війни». Всі легіони отримують додатковий допоміжний загін, а деякі з них також отримують Апекс-загін. Це дозволяє гравцям додавати підрозділи, які тематично відповідають їх культурі, більш ефективно, ніж використовуючи стандартні опції, не видаляючи нічого зі свого арсеналу.
Нарешті, у вас є унікальні оновлення Прайм (Prime), які надають підрозділам Легіонів додаткового блиску. Кастелян Імперських Кулаків є чудовим прикладом, заміни Центуріона, щоб відобразити його роль як експерта з важкої захисної зброї та лінійного офіцера.
Найкращі одиниці
Моє перше місце займає скромний центуріон Легіону (Legion Centurion). Якщо раніше їх брали, бо люди не могли витратити очки на чемпіона, але хотіли отримати бонус до майстерності зброї, то тепер вони є важливою опорою в побудові армії — саме так, як і повинно бути!
Друге місце я віддам безсмертним Медузи (Medusan Immortals). Нові правила для цієї одиниці дійсно відображають їхнє походження як солдатів останньої надії. Щити, Expendable (2) і дуже високі показники Leadership і Cool роблять їх незворушними в м’ясорубці.

Нарешті, я не був би гравцем Імперських Кулаків, якби не поставив Сігізмунда на одне з перших місць. З потужним Weapon Skill 7, п’ятьма атаками і спеціальним Gambit для поліпшення критичних ударів, він є легендарним дуелянтом, яким і повинен бути! А з огляду на те, наскільки цікавими стали виклики, він того вартий подвійно.
Я міг би написати ще одну статтю про всі круті зміни, що з’явилися в цьому виданні, але найголовніше — це різноманітність у нарахуванні очок перемоги. Нарахування очок стало більш нюансованим, як завдяки цілям різної цінності, так і спеціальним правилам, таким як Vanguard (X) і Line (X), що забезпечує набагато глибший тактичний ігровий процес і винагороджує збалансоване складання списку.
Джерело: www.warhammer-community.com