Якщо ви і очікуєте побачити зміни у новому Codex: Chaos Daemons, то це правила для всього, що Tzeentch бере з собою на вечірку. Відповідно, Той, Хто змінює Шляхи, дарував нові благословення своїм ордам, що постійно змінюються, а сьогодні ми розглянемо лише частку з них, яку нам вдалося достовірно встановити.
На відміну від своїх родичів Кхорнатів, демони Тзинчу зазвичай вважають за краще боротися на відстані, викидаючи шари пекельного полум’я, тоді як болтерні снаряди, лазери та плазма проходять крізь їх безтільні форми. Нові Daemonic Saves для Pink Horrors значною мірою орієнтовані для бою на відстані, і всі види Horror монстрів тепер можуть плюватись потужним Coruscating Flames.
Більше того, вбиті Horror монстри тепер можуть розділятися (Split), не турбуючись про їх утримання в матеріальному плані, бо необхідність накопичувати очки посилення для ваших дублюючих дияволів давно відпала.
Flamers також спалюють калорії (і все інше), винирюючи із варпа із серйозними покращеннями у своєму профілі. Крім покращення навичок володіння зброєю, сили, поранень та атаки, їх класичне мерехтливе полум’я (Flickering Flames) горить набагато яскравіше, ніж раніше.
Начебто цього недостатньо, Exalted Flamers ще більше посилюють жар, вплив їх нової аури Blazing Warpfire наповнює менших побратимів безбожною силою.
Не всі демони Тзинчу цураються ближнього бою. Screamers ковзають по потоках магії, і мають звичку з’являтися там, де ви найменше всього їх очікуєте. Тепер Riders of the Immaterial Winds зможуть пурхати по всьому полю бою у буквальному сенсі.
Tzeentch не був би собою, якби не проявилось трохи магії. Всі ваші улюблені заклинання повертаються зі змінами та покращеннями. Наприклад, нове заклинання Gaze of Fate, дозволяє контролювати нові правила Warp Storms, та накопичити кілька важливик очок для їх подальшого використання.
Джерело: www.warhammer-community.com