Спотворені огрини, що мають величезні м’язи і схильність до насильства, часто зустрічаються серед сил Хаосу, а більш вільнодумні з них часто знаходять роботу в Кривавих командах вбивць.
У розпорядженні Blooded Kill Teams є безліч убивць ближнього бою, але зрадник-огрін – безперечний король розгрому. У нього більший показник ран, ніж у морського піхотинця, а пазурі здатні з легкістю розтрощити Імператора. Та він і без допомоги своїх проклятих варпом товаришів є грізним бійцем.
Командна робота робить мрію реальністю, а з невеликою допомогою соратників ми зможемо просунутися набагато далі.
Спочатку давайте заручимось послугами нашого доброго друга санітара-зрадника, який витрачає свій час, що був заощаджений на читанні етичних кодексів Astra Militarum, на розробку потужних бойових стимуляторів. Його здатність “Regular Dosage” наділяє Огріна нелюдською витривалістю протягом усієї гри, а швидке введення бойової медицини гарантує, що його зброя ближнього бою буде особливо смертоносною.
Вибір розвідника під час кроку “Розвідка” дає велетню вільний ривок, а влучно названа дія “Посилення” Зрадника може підстебнути його ще більше. Додайте до цього дію “Сигнал” командира-зрадника, щоб отримати додаткові AP, які можна витратити на ще більше ривків, і огрин перетвориться на ракетний корабель з м’язовою силою.
Його власна здатність “Avalanche of Muscle” означає, що він при атаці нанесе своїм жертвам, додатковий урон, ще до того, як його силова булава почне свій розмах.
Уявіть собі здивування на обличчі вашого супротивника, коли його ретельно приховані оперативники опиняються віч-на-віч з дуже розлюченим Огріном ще до того, як вони встигли вистрілити. Поки він влаштовує хаос у тилу ворога, решта ваших оперативників може розосередитися і брати цілі на своє задоволення.
Джерело: www.warhammer-community.com