Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Спектральні сутності Nighthaunt завжди були жахливими. А уявить собі бурхливу спектральну орду, що шепче прокльони та гримить іржавою зброєю. Таке видовище сковало б крижаним страхом навіть у найстійкіших воїнів, ще до того, як вони почнуть кричати, як… ну, як банші.

NHRules May12 Terrain1

Новий баттлтом привносить свіжість у Wave of Terror, гарантуючи, що вони стануть бити ще сильніше. Щоразу, коли один із ваших загонів Nighthaunt робить атаку, ви можете порівняти незмінений кидок атаки з таблицею Хвилі жаху та застосувати штраф шоку на сусідньому ворожому підрозділі.

У вас буде три дебафа на вибір: заморожування крові – якщо ви кинете 4 або більше, ваш вереск струсить холод по спині ваших жертв, що призведе до того, що їх мета захитнеться і відніметься 1 від кидків на влучення. На 8 або вище ваше жахливе обличчя приголомшить навіть сильно броньованих ворогів, спонукаюи їх повільно піднімати щити або ухилятися.

Wave of Terror

Нарешті, якщо ви бросите чудові 10 або більше, ви можете застосувати ефект strike-last, коли ваша скам’яніла жертва паралізована аж до кінця фази бою. Чим більше кидок, тим краще, оскільки ви зможете застосувати будь-який з ефектів.

Найкраще те, що ви можете комбінувати декілька ефектів. Коли ваші примари об’єднують зусилля, вони утворюють жахливу приливну хвилю, яка може захлестнути навіть найважчі цілі за допомогою жахливої ​​комбінації Shriek, Stun і Petrify, роблячи їх абсолютно безпорадними. А з оновленою здатністю Ethereal ви можете відступити та атакувати знову і знову, і знову…

The Grieving Legion

Різні Процесії підземного світу мають свої способи скористатися терором. Grieving Legion є домом для Kurdoss Valentian, який любить викачувати життя із своїх жертв у припливі ектоплазми. Ці прокляті душі не дають ворогам відступити, якщо вони знаходяться занадто близько до підрозділу Grieving Legion з 10 або більше моделями, що ідеально при використанні Chainrasp Hordes.

Revenants of the Scarlet Doom виправдовують свою просочену кров’ю назву та поширюють не просто страх перед звинуваченням. Коли вони закінчать атаку, вони можуть кинути кубик за кожного привида, що обертається в загоні. За кожні 5+ ворожий підрозділ поблизу отримує смертельне поранення.

The Scarlet Doom

На довершення до всього є Vanishing Phantasms. Ніби для Nighthaunt було недостатнім проїхатись з Awlrach the Drowner і вістрибнути будь де на полі бою за вашим бажанням, ця нова здатність дає їм ще більше можливостей.

Vanishing Phantasms

Після розгортання ви можете зняти до трьох своїх жахливих формуваннь та полишити їх у резерві. Наприкінці фази пересування ви можете жахливо розреготатись, коли влаштуєте одну або кілька ефірних засідок на полі бою. Отряди мусять бути розташовані на відстані більше 9 дюймів від ваших ворогів, але ж ви прагнули кидати 10-ки при атаці, чи не так?

NHRules May12 Terrain2

Це доповнення до страхітливих правил створено, щоб зробити Nighthaunt справжньою проблемою, завдяки комбінаціям дебаффів і несподіваним переміщенням по полю бою, що більше відповідає їх примарнїй природі.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange