Царства Смертних рясніють витворами легендарних зодчих, якім нічого в житті не потрібно, але дай збудувати гучний великий замок – Варанспайр, Багряна твердиня, Срібна вежа… список можна продовжувати і продовжувати. Звісно, що ненажерливі оплетені корінням зали під Гнарлвудом можуть здатися не найкращою фортифікаційною нерухомістю, але незабаром все може змінитися завдяки колоді Fearsome Fortress Rivals, що з’явиться в Warhammer Underworlds.
Огляд
Почнемо з самого початку – у колоді Fearsome Fortress немає заклинань, а це означає, що її можуть використовувати всі загони Underworlds, незалежно від того, люблять вони магію чи ненавидять її. Ця колода, яка міцно вкоренилася в стилі гри Control, що надає перевагу домінуванню на ігровому полі, а не агресивному бою, ставить перед гравцем завдання маніпулювати жетонами можливостей (feature tokens).
Ці особливі гекси мають різноманітні корисні та шкідливі ефекти, на кшталт захисних властивостей Harrowdeep’s Gloom або приголомшливих Gnarlwood’s Snares. Гамбіти, що зустрічаються в грі Fearsome Fortress, зазвичай вимагають, щоб ваші власні бійці стояли на них, але тепер, коли всі жетони можливостей починаються їх лицьовою стороною догори, вам буде потрібно заглиблюватися по дошці, перевертаючи жетони, коли ви неухильно просуваєте свою оборонну лінію в напрямку області, яку хочете контролювати.
На щастя, вороги, які наблизяться до ваших укріплених бійців, зазнають шоку від ряду болючих гамбітів пасток, таких як Bound Spirit або Gnarlwood Tusks. Вони однаково дієві як проти міцних загонів, таких як нові Sons of Velmorn, так і для великих роїв, таких як Skittershank’s Clawpack, які можуть підтримати своїх індивідуально слабких бійців за допомогою декількох захисних бонусів, одночасно збільшуючи їх шкоду.
Кілька поліпшень колоди ще більше стимулюють контроль над серединою поля, завдяки здібностям, які активуються лише за межами території кожної зі сторін. Зрештою, не можна претендувати на славу, відсиджуючись в тилу.
Оскільки ці передові бійці природно стають пріоритетними цілями, такі поліпшення, як Siegemaster і Stalwart Sentinel допоможуть зберегти їм життя і позиції. Останнє особливо важливо, оскільки захищає ваших бійців від витіснення з ключових точок.
Беручі позиції на полі бою, ви зможете завоювати багато слави. Такі цілі, як Conquered Domain і Proud Castellan, винагороджують вас за захоплення цих життєво важливих жетонів передової – приз, гідний самого Грінкрака Великого.
Звичайно, бувають випадки, коли ви просто не можете дотягнутися до тайла прикриття, або ефект stagger, отриманий від попадання у тайл, є занадто ризикованим. Саме тоді приходить час розкрити свій найбільший трюк …
Просто станьте стіною. Ніяких нагромаджень цегли, ніяких падінь, ніякої необхідності залишатися на місці – виберіть свого найсильнішого бійця, від Горлока до Горхалка, і перетворіть його на рухомий бастіон з м’язів і металу. Walking Wall комбінує практично з усім, що робить ця колода, відкриваючи доступ до зцілення на вимогу і навіть тактичним підштовхуванням відстаючих бійців за допомогою таких карт, як Healing Ward і Take Your Positions!
Цю колоду можна використовувати прямо з упаковки завдяки ультрадоступному формату Rivals, гру у який ви можете почати за лічені хвилини, комбінуючи одну готову колоду з практично будь-яким загоном на свій розсуд. Для більш складних колод ви можете поєднати оборонні стратегії Fearsome Fortress з власною колодою загону у форматі Nemesis, або ж вибрати всі ваші улюблені карти для безмежної метагри Чемпіонату з формування колод.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer Underworlds та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com