Коли міста Зігмара виступають на війну у своїх надійних кастелітських формуваннях, їх супроводжує великий почет помічників, посланців, ад’ютантів, чарівників, священиків і дармоїдів, які підтримують громіздку армію в гарному робочому стані. Усі вони герої, вони несуть на поле битви космополітизм Вільних міст.
В основі більшості армій міст Зігмара стоїть маршал Вільної гільдії – досвідчений тактик, що тримає ситуацію під контролем на фронті. Досвідчені ветерани багатьох воєн, вони можуть віддавати життєво важливі накази за допомогою своїх посланців із реліквіями.
Стоячи пліч-о-пліч зі своїми підлеглими, незважаючи на немислимі перешкоди, вони також можуть виголосити надихаючу промову (Rousing Speech), підтримуючи майстерність захоплення цілей до трьох дружніх загонів людей Міст Зігмара в радіусі 18 дюймів, якщо вони наберуть більше, ніж їх характеристика хоробрісті тестом на 2D6.
Цих відважних генералів може підтримати різношерстий командний корпус Вільної гільдії, група людей зі всілякими відточеними навичками.
Військові хірурги підтримують солдатів навколо себе в бойовій готовності, кожен з них – безжалісний Ампутатор (Sawbones), що надає простий догляд на полі бою трьом підрозділам у радіусі 12″. Вони можуть залікувати до D3 ран загону, який зазнав шкоди, або повернути моделі із D3 ранами до загону, який раніше втратив частину своїх рядових (імовірно, з відсутніми кінцівками або двома).
Коли регулярні солдати насолоджуються короткими моментами відпочинку біля багаття, їм слід бути обережними в тому, що вони говорять. Клинки, що шепочуть, ховаються в тінях, уважно прислухаючись до скарг і бурчання на предмет ознак заколоту. На щастя, їхній час балачок здебільшого зайнятий маршалами, які просять їх відправити шпигунів (Dispatch Spies), щоб зірвати плани ворога, вимкнувши командну здатність ворога один раз за хід на 4+ і змусивши його втратити очко командування.
Архрицарі забезпечують силою маршала Вільної гільдії, якого вони заприсяглися захищати, а Великий Вісник надихає війська зробити ще трішки більше для Зігмара. Ще дивнішими є талісмани-гаргульї, які, згідно з теорією, є втіленою вірою міст, і пастирі душ, чиї гомункули видають меланхолійні пісні, що якимось чином загартовують дух їх союзників проти смерті.
Оскільки міста Зігмара б’ються не за допомогою зброї, обплетеної блискавками, або списів з розпеченого сонячного металу, вони стали використовувати чамонських чарівників, відомих як бойових ковалів алхімітів, для посилення своїх сил.
Широкоплечі і спітнілі, як ковалі, коли вони витягують свої розпечені рунічні куби з тигелів, а потужна металева магія перетворює прості сталеві та залізні руки на палаючу зброю (Blazing Weapons). Це заклинання впливає на загони в радіусі 12 дюймів, завдаючи смертельних ран на додачу до звичайної шкоди за незмінені кидки на влучання з результатом 6.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer: Age of Sigmar та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com