Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Кожен генерал повинен знати, як найкраще розгорнути всі страхітливі засоби, якими він володіє, щоб забезпечити собі перемогу на полі бою, і бути впевненим, що в останню мить його не перехитрить якийсь особливо хитрий грот.

40k MissionDetails May5 Image1

В минулій статті ми розповіли, як можна згенерувати місію, за допомогою колоди Chapter Approved Deck, що входить до бокс-сету Левіафан та дозволяє вам швидко генерувати сценарій власної гри за допомогою карток розгортання, місій, гамбітів та багатьох інших. Сьогодня ми розглянемо деякі нюанси цієї чудової нової системи, дизайнерські рішення, що лежать в її основі, і те, як вона робить Warhammer 40,000 кращою грою для всіх гравців.

Місії та цілі

Спочатку про місії. Місії в 9-му виданні Warhammer 40,000 були найуспішнішими та найзбалансованішими за всю історію гри. Вони були використані по всьому світу як турнірною спільнотою, так і звичайними гравцями, а це означає, що кожного разу, коли ви починали гру Warhammer 40,000, ви знали, за якими правилами вам доведеться грати. Чудова новина!

Однак через деякий час вони стали трохи одноманітними – і з фіксованими цілями для кожної гри стало можливим налаштувати свою армію так, щоб вона швидко та ефективно набирала очки. Мало того, кожен новий Кодекс приносив специфічні для фракції вторинні цілі, які створювали упередженість між тими, хто їх вже має, і тими, хто ще не має. Гравець Темних Янголів міг набрати витривалих юнітів, знаючи, що вони простоять на ключових позиціях всю гру і виконати вторинні завдання, в той час як гравець Орків цього зробити не міг. Це неминуче ускладнювало баланс.

40k MissionDetails May5 Image2

Введення карт “Tempest of War” допомогло зробити ваші ігри більш різноманітнішими, і додало їм більшого розмаїття. Але це також створило два типи гри – залишивши одних людей, які віддають перевагу іграм у стилі “Tempest of War”, а інших, які віддають перевагу більш фіксованому стилю “Grand Tournament”.

У новому виданні Warhammer 40,000 ми вважаємо, що досягли ідеального балансу, взявши найкраще з обох систем і давши людям можливість грати в гру так, як вони хочуть – навіть якщо їхній суперник віддає перевагу іншому стилю.

Первинні місії

40k MissionDetails May5 Cards2

У колоді є дев’ять різних Первинних місій. Деякі з них нагадують випробувані та перевірені цілі з поточного видання гри, тоді як інші кардинально відрізняються. У поєднанні з п’ятьма різними картами розгортання та 12 різними правилами місій, це створює ширше розмаїття захопливих варіантів гри з самого початку.

Ви можете набрати до 50 VP за гру тільки за рахунок Первинної місії (більше, ніж за рахунок будь-якого іншого джерела) що робить її ключем до перемоги, незалежно від того, які інші карти ви витягнете.

Вторинні місії

40k MissionDetails May5 Cards3

У кожній грі ви та ваш опонент маєте однакові колоди з 16 різними вторинними місіями. Всі вони можуть бути зіграні як “Тактичні” місії – це означає, що ви використовуєте всю колоду і тягнете дві вторинні місії навмання. Потім вони повинні бути замінені новими випадково витягнутими картами в міру їх виконання протягом битви.

Крім того, сім з цих вторинних місій можна зіграти як “фіксовані” місії – тобто ви обираєте дві певні карти і дотримуєтесь їх протягом всієї гри. Фіксовані місії ідеально підходять для армій, які віддають перевагу власному плану ведення бою, в той час як Тактичні місії є більш випадковими (і тому більш ризикованими) але винагороджують гнучкі армії, які можуть адаптуватися до умов війни.

Важливо відзначити, що рішення грати в тактичні місії або фіксовані місії повністю залежить від вас, і приймається після генерації вашої первинної місії, розгортання і правила місії. Ваш суперник може вибрати те ж саме або протилежне, і ви можете змінювати свій підхід від гри до гри. Ми дуже ретельно підходили до розподілу очок перемоги, щоб зробити обидва стилі привабливими – ви можете просто віддати перевагу одному конкретному стилю над іншим, або ж прийняти рішення на основі армії суперника, того, як Первинна місія взаємодіє з вашим поєднанням, а також ваших власних схильностей як планувальника або гравця.

Незалежно від того, чи використовують гравці Тактичні місії, або Фіксовані місії, вони можуть отримати максимум 40 очок перемоги за виконання Вторинних місій. Гравці Фіксованих місій можуть набрати лише 20 очок перемоги за кожну з двох окремих Вторинних місій, тому вони не можуть дозволити собі нехтувати жодною з них.

Тим часом, гравці, які використовують Тактичні місії, скидають кожну карту, щойно вони виконують цю вторинну місію, і замінюють скинуті карти лише в наступну фазу командування – це означає, що ви не можете розіграти всю свою колоду і набрати 40 очок перемоги за один надзвичайно вдалий хід. Є й інші способи скинути несприятливі вторинні місії, але вони обмежені і мають свою ціну – якщо є можливість, краще зіграти ту руку, яку ви собі роздали…

40k MissionDetails May5 Boxout1

Вам не обов’язково витрачати командне очко, щоб відмовитися від хитромудрої другорядної місії – в кінці кожного ходу ви можете скинути одну або кілька другорядних місій і отримати очко командування. Ви втрачаєте шанс виконати цю вторинну місію і не зможете взяти заміну до наступної фази командування, але ви не застрягнете з картами, які не хочете або не маєте можливості виконати.

40k MissionDetails May5 Boxout2

Гамбіти

Гамбіти – ще одне нове доповнення до гри. На перший погляд може здатися, що це не більше ніж дикий спосіб заробити купу додаткових очок перемоги за допомогою кидка кубика. Однак зовнішній вигляд може бути оманливим…

40k MissionDetails May5 Boxout3

Гамбіти були розроблені як для змагальної, так і для казуальної гри, щоб запропонувати гравцям складні випробування “Зроби або Помри”. Наприкінці третього раунду бою гравці можуть повністю відмовитися від своєї Первинної місії і замість цього вибрати один з двох випадково витягнутих Гамбітів.

У нинішньому виданні гри нерідко трапляються випадки, коли гра проходить у дуже напруженій і гарячій боротьбі, але через природу прогресивно набраних переможних очок, один з гравців може виявитися математично недосяжним вже на середині гри. Це може дуже розчаровувати, незалежно від того, чи ви були підготовлені і протистоїте наперед визначеним труднощям, чи можливо випадково стикнулись із сильним супротивником і не хочете припинити марну боротьбу після днів або тижнів тренувань власною армією. Гамбіти покликані вирішити ці проблеми, не створюючи ситуації, коли повністю знищена армія перемагає тому…, що просто викинула 12.

Якщо ви завершили 3й бойовий раунд (це трохи більше ніж половини гри) і бачите, що гра дуже близька до програшу ( або просто не має сенсу через недосяжність виконання Первинної місії), ви можете повідомити своєму супернику, що ви збираєтеся відмовитися від Первинної місії і націлитися на дальній постріл. Звичайно, це дасть йому можливість не дати вам виконати гамбіт, і у нього буде цілих два раунди, щоб не допустити завершення вашого ризикованого нового ігрового плану.

Якщо вам вдасться здійснити свій гамбіт, ви отримаєте 30 переможних очок (але, що дуже важливо, ця нагорода все одно обмежена стандартним лімітом у 50 очок за гру, встановленим у Первинній місії).

ПРИКЛАД: Павло і Стас грають у гру. Наприкінці 3-го раунду бою Стас набрав 15 VP за Первинну місію, в той час як Павло домінує по ключовим точкам на полі бою і набрав 30 VP. Знаючи, що йому навряд чи вдасться витіснути Павла з усіх ключових точок, Стас вирішує розіграти Гамбіт. Це дасть йому невеликий шанс набрати 45 очок по первинним міссіям, але Павло може втримати контроль над ключовими точками, і у нього є два повних раунди, щоб зірвати гамбіт Стаса. Але якби гра не зайшла так далеко, Стас міг би вирішити, що йому краще виконувати первинні місії, оскільки вони більш надійні.

Варто зазначити, що ви не можете побудувати свою армію таким чином, щоб навмисно сподіватись на гамбіти (якби ви з якихось причин цього захотіли) оскільки перед тим, як зробити свій вибір, ви випадковим чином скидаєте один з трьох гамбітів у колоді. Якщо ви будуєте свою армію, щоб досягти гамбіту Orbital Strike Coordinates, у вас будуть проблеми, коли витягнете тактики Emergency Evacuation та Delaying Tactics.

З точки зору математики, Гамбіт – це конкурентно збалансована, орієнтована на турніри, сюжетно напружена механіка, покликана тримати навіть дуже близькі партії захоплюючими до самого кінця.

GT Packs

40k MissionDetails May5 Image3

Для організаторів турнірів буде доступний цифровий GT-пакет, який регулярно оновлюватиметься з першого дня нового видання. До нього увійдуть запропоновані комбінації розгортань, первинних місій та правил місій для типової турнірної гри з використанням колод карт Левіафана для попередньої генерації цих спільних частин гри, щоб усі гравці на заході грали однакові місії.

Цей набір також містить коментарі організаторів, який допоможе організаторам-початківцям отримати кілька корисних порад, але не містить жодних надмірних приписів, які можуть порушити практику світової спільноти організаторів турнірів.

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange