Битва за Бета-Гармон II стала найсмертоноснішою битвою титанів в рамках Єресі Хоруса, в результаті якої сотні богоподібних механізмів перетворилися на димлячі уламки на околицях Ніркон-Сіті. У Great Slaughter – першому доповненні для Legions Imperialis, ви зможете самі взяти участь у цих грандіозних битвах за абсолютно новими правилами Titandeath.
Ігри Titandeath настільки небезпечні, що в них можуть брати участь лише формування підтримки легіонів, які складаються з титанів і лицарських родин. На щастя, звичайні обмеження на ці формування зняті, тож ви можете заповнити свій ліміт очок великими, тупотливими богоподібними машинами і випустити неймовірну кількість вогнепальної сили проти ворогів-лоялістів і зрадників.
Це означає, що зброя з правилом “Вбивця машин” (Engine Killer), яка спеціально розроблена для боротьби з ворожими титанами, стає набагато більш важливою в цих іграх і позбавлена їх звичайних недоліків. Таким чином, нове правило збільшує вартість юнітів з такою зброєю в балах залежно від того, наскільки вони є руйнівними по відношенню до найкращих учасників цього ігрового режиму.
Ряд нових правил також регулює поведінку титанів у цих іграх, додаючи додаткову міцність до їхніх пустотних щитів і обмежуючи кількість цілей, які вони можуть уразити за один обстріл. Важливо, що атаки їхньої зброї вирішуються по черзі, а не всі одразу, тому ви можете вибрати скорострільну зброю, яка знищить пустотні щити цілі, перш ніж знищити машину вибухом вулканічної гармати, який буде продуманим і правильним.
В іншому випадку, ви можете обрати все, що вам подобається, зі сторінки 205 книги правил Legions Imperialis. Ці потужні армії потім зійдуться в битві у власних місіях Titandeath, які мають спрощену схему розташування цілей, щоб врахувати більш громіздкі юніти в грі.
Як і в звичайних іграх Legions Imperialis, вам також потрібно вибрати вторинну мету, і The Great Slaughter містить шість з них, призначених для роботи безпосередньо з арміями Titandeath. Мобільні армії з великою кількістю лицарських дворів і швидких титанів можуть використовувати свої сильні сторони з “Контролем поля бою”, який винагороджує розосередження армії, в той час як ударні сили з потужними бойовими титанами можуть вибрати “Стояти струнко” і зосередитися на знищенні найбільших юнітів супротивника.
Далі ви граєте звичайну гру, віддаючи накази та активуючи загони. Давайте вислухаємо Томаса, одного з дизайнерів гри, який розповість нам трохи більше:
Легіон Титанів на війні – це видовище, зіткнення богоподібних машин, яке струшує світи і знищує слабших бійців. Legions Imperialis демонструє міць титанів поряд з масованими арміями, в той час як Adeptus Titanicus показує найдрібніші деталі бою титанів, такі як Princeps-накази та керування реактором.
Ця багатогранність чудова. Але іноді хочеться відчути всю міць напівлегіону або цілого легіону на війні, коли десятки титанів марширують полем бою в славній битві. Ось тут і з’являється Titandeath – ігровий режим, названий на честь однойменної кампанії на Бета-Гармон, де загинуло багато Титанів.
Цей режим більш жвавіший, ніж Adeptus Titanicus, і має правила, присвячені виключно боротьбі титанів і лицарів, тому дозволяє провести гру за участю десятків титанів за кілька годин, а не за цілий вікенд. Це жорстока, швидка війна між богоподібними крокоходами, яка дозволяє навіть найлегендарнішим принцпсам виставити свою повну колекцію на ігровому столі
Бажаєте отримати більше новин про Horus Heresy: Legiones Astartes та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com