Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Ми повертаємося з черговою частиною з серії інтерв’ю з деякими з тих, хто стоїть за новою редакцією Warhammer: The Horus Heresy. Сьогодні ми обговоримо дизінтеграційну зброю та аксесуари для шоломів MkII, а також все інше, що ви можете знайти в новому чудовому наборі Saturnine.

Енді (продукт-менеджер): Коли ми розпочали цей проект, ми знали, що хочемо повернутися до витоків нашої роботи над дизайном. Візьмемо, наприклад, броню хрестового походу MkII, яка тепер набагато ближча до оригінальних дизайнів 80-х років. Це може здивувати деяких людей — мініатюри з полімерної смоли, з якими люди були знайомі в останні роки, були еволюцією оригіналу, а не навпаки. Тож тут ми повернулися до того, як було раніше, і так, вони можуть повертати голови.

Дейв (керівник відділу контенту): Пластини на ногах — це свідоме рішення. Ми спробували кілька різних варіантів дизайну, і цей виявився найкращим. Мені здається, що старий розкльошений обладунок створював враження, ніби він згинається посередині ноги. 

Повернення до суцільних форм з лініями панелей робить його більш жорстким, у стандартному дизайні Space Marine. Це не одна вишукана деталь з кераміту, а складена з частин пластин (а не суцільних пластин), як у пізніших дизайнах. Ця мова дизайну починається з обладунку MkIII і стає більш вишуканою в обладунку MkIV.

Марк (художник-концептуаліст): В кінцевому рахунку, ми всі є давніми шанувальниками цього, і деякі з нас пам’ятають це з самого початку, тому не дивно, що ми звертаємося до історії Warhammer для наших нових дизайнів.

Дейв: Фанати Єресі Хоруса люблять історію, причому це стосується не лише переказів, вони також люблять історію мініатюр. Походження багатьох ключових проектів досить давнє, і ми продовжуємо повертатися до цих витоків, тому що люди з теплотою їх пам’ятають.

Енді: Те саме стосується екіпажу Rapier. Ми вважали, що створювати екіпажі MkII, MkIII, MkIV, MkV і MkVI було б марною справою, тому вирішили створити унікальний зразок, який використовував би спеціалізований артилерійський екіпаж. Щоб надати йому достовірності в цьому контексті та в історії компанії, ми взяли за основу оригінального космодесантника Імперіуму LE02, який був перероблений у 2016 році на честь 30-річчя космодесантників.

Це означає, що ми не пропонуємо людям щось абсолютно нове, і коли вони не впізнають щось, старі шанувальники можуть пояснити, що це насправді було там з самого початку. Потрібно тільки знати, де шукати!

Нейл (головний сценарист): Технологія дезінтегратора знову пов’язана з тим, що відбувається в системі Сол. Найближчим аналогом, який ми маємо на даний момент, є волькітна зброя, набагато старіша, яка використовувалася в основному марсіанами до Великого хрестового походу. Раніше вона застосовувалася і в інших місцях, але до часу Великого хрестового походу вийшла з ужитку, поступившись місцем технології, яку легше відтворити та обслуговувати.

Дизентигруюча зброя походить з більш давніх часів. Це старовинна техніка, що існувала ще до Війн Єдності, з Золотого століття людства. Вона була виведена з обігу, оскільки ця незвична техніка, важко виготовляється; тому що ті, хто її використовує, зрештою зустрічають жахливу смерть; і тому що це просто жахлива зброя сама по собі, що занадто навіть для Імператора та Його Громових Воїнів. А це вже про щось говорить. Знання про те, як її виготовляти, все ще існують у цей період, але Імператор навмисно від цього відмовляється… хоча деякі Легіони продовжують її використовувати.

Подібно до Сатурнінської броні, Механікум не схвалює цю технологію, але Марс навмисно не звертає на це уваги, тому їм не доводиться застосовувати якісь санкційні міри. Вони не виробляють її і навіть не визнають її належним видом технології, і Імператор цілком задоволений цим. Він зібрав власну колекцію зброї, яка не знайшла широкого застосуваня, на випадок, якщо якась частина Імперіуму (наприклад, Механікум) зрадить. Вони не розуміють, як вона працює, тому не мають протизаходів.

Енді: Адратська зброя в основному така сама.

Нейл: Саме так, адратична зброя Кустодіїв є безпечнішою версією зброї дезінтеграції. Ця технологія невідома ніде за межами Терри, і єдині люди, які знають, як вона працює — це Імператор і кілька дуже старих людей, яких, ймовірно, Малкадор десь ув’язнив і які, мабуть, виготовляють цю зброю. Можливо, це пов’язано з тим, коли Імператор захопив технологічний анклав на Місяці… Ми, мабуть, ніколи цього не дізнаємося.

Дезінтегратори активно використовуються протягом Об’єднавчих Воєн, як правило тими фракціями, які воюють проти космодесантників (які також використовували її, перш ніж вона відійшла на другий план). Космічні вовки, ймовірно, зберегли деяку кількість, тоді як Темні Янголи майже напевно зберегли великий запас, а Хорус, ймовірно, тримає певну частину на випадок, якщо йому доведеться вести війну проти несподіваного ворога. Зрештою, вона дійсно використовується тільки під час Великого хрестового походу за надзвичайних обставин.

Енді: З точки зору хронології Warhammer, LE02 вийшов у 1986 році, за рік до Rogue Trader. Це була перша мініатюра Space Marine, і він мав при собі невідому зброю. На момент виходу наступних Space Marines їх арсенал вже був представлений болтерами, а зброя LE02 зникла на три десятиліття. Ми відтворили його у пластику до 30-ї річниці виходу першої мініатюри космічного десантника, і, на мою думку, це був перший випадок, коли його зброю назвали дезінтеграторною гарматою і їй дали профіль.

Ніл: У наборі Saturnine цієї зброї вдосталь і ви зможете оснастити нею загони ветеранів. Дослідження, проведені над цими зброями в епоху Єдності, дозволили створити дещо менш небезпечну версію, яку можна використовувати у грі — ми не хотіли додавати в гру щось надто потужне!

Тож основною зброєю стає дезінтеграторна гвинтівка, яка не є такою руйнівною, як попередні версії. Вона має обмежувач, який не дозволяє використовувати її на повну потужність.

Джеймс: Ми включили профіль дезінтегратора в попередні видання гри, і це була неймовірно потужна зброя, але тепер вона має сім варіантів. Серед них є старі, надзвичайно рідкісні і особливо потужні, а також більш поширені. Вони все ще достатньо смертоносні (вони вб’ють космодесантника), але вони вже не є безконтрольними.

Ніл: Застарілі види зброї все ще існують. Загони ветеранів можуть взяти кілька таких видів, а претори та консули можуть озброїтися оригінальними дезінтеграторними пістолетами.

Джеймс: Ми хотіли, щоб вони зайняли власну нішу, з сімейством зброї, схожим на плазмову або волькітову. Кожна версія має свій профіль, з практичною користю, яка дасть вам привід обрати саме її.

Марк: Дезінтегратор має унікальний силует. У кожної серії зброї є свій силует, завдяки чому її легко впізнати на ігровому столі, і це насправді так само важливо, як і сюжет та правила. Ви ж не хочете гадати, чим озброєна чиясь одиниця, і водночас хочете, щоб вона виглядала круто.

Кріс В. (художник-концептуаліст): Трубки та дивне обертове колесо — саме такий дизайн, робить їх одразу впізнаваними.

Енді: Ще одним важливим моментом було те, як ми їх пофарбували. Наприклад, плазма світиться синім або мідним кольором, коли неактивна. Волкіт світиться помаранчевим, а гравітаційна зброя — зеленим, але тут ми вирішили не додавати колір.

Кріс Д. (дизайнер мініатюр): На зброї є багато цікавих і дивних технологій, які дуже чітко виділяють її як ранню зброю, і це дуже цікаво для роботи.

Енді: Платформа Araknae Quad Pattern — це остання велика фігура в коробці. Вона має те саме походження, що й Тарантул, який є найбільшим видом павука в нашому світі, тому для назви не було багато варіантів, крім імені бога павуків!

З практичної точки зору, це відповідь Легіонам на їх потреби в потужному протиповітряному захисті та розгортанні мобільних артилерійських платформ. Крім того, погодьтесь, багатоствольні платформи завжди виглядають круто. Щоб забезпечити цій моделі цікаву роль в армії, а не просто статичну функцію танка, ми подвоїли кількість гармат і додали атомантичний щит — давно втрачений елемент бойового спорядження, який ми відродили в цій моделі.

Ніл: Важлива відмінність між Тарантулою та Аракнаєм полягає в тому, що перша є автоматизованою, а в другій фактично знаходиться космодесантник.

Ще раз дякуємо, хлопці – шкода, що у нас не було вдвічі більше часу, щоб поговорити про Єресь! У наступній статті ми перейдемо до довгої, розкішної дискусії між Джеймсом і Нілом про правила.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange