Щоб вижити у смертельно небезпечних коридорах Ґаллоударка, Imperial Navy Breachers та Kroot Farstalker Kinband знадобиться не аби яка кмітливість. Трапи та галереї цього космічного корабля сповнені небезпек, а ворог міг причаїтись за кожним кутом.
Якщо ви не вірите нам на слово, то послухайте експерта з історії Kill Team Уейда і дизайнера Еліота, які розкажуть вам, чому космічні гіганти – це найгірше місце, у якому ви можете опинитись.
Історія Ґеллоударка почалась задовго до того як про нього дізналось людство. Більш нові імперські доповнення його стародавньої маси нашаровують таємничі інопланетні кораблі, а проведений у варпі час призвів до злиття складових частин цього гіганта у нові дивні сплави інопланетних та імперських технологій.
Зміна поля бою кидає нам нові виклики. Наприклад, низькі стелі та тісні коридори відправляють зручні точки огляду (Vantage Points) у минуле, і стрілцям доведеться ретельно вибирати позицію для стрільби.
Успішні команди вбивць захищатимуть критичні точки і обходитимуть противників з флангів, а кути, зламані механізми і поневічені труби стануть вашим укриттями. В наборі Kill Team: Into the Dark ви знайдете повний набір тиррейну з додатковими барикадами та маркерами цілей, тому ви легко зможете створити клаустрофобну зону для сутичок команд оперативників.
Люки (Hatchways ), зокрема, стають серйозною перешкодою, оскільки оперативники повинні витратити один AP, щоб відчинити або зачинити важкі двері. Моделі не можуть переміщатися через своїх союзників, долаючи люк, тому потрібно ретельне планування, щоб уникнути пробок для ваших штурмовиків, поки стрілець буде вести вогонь через отвір.
Майбутній набір Kill Team: Into the Dark – стане вашою точкою входу у Галлоударк. Разом із новою місцевістю, двома новими командами вбивць та іншими аксесуарами, в комплекті знайдеться копія базових правил, так що у вас буде все необхідне, для початку гри.
Джерело: www.warhammer-community.com