Лицарські Будинки завжди конкуровали між собою, а зрадники та лоялісти відкрито проявляли люту ворожнечу, тому в обох Codex: Imperial Knights та Codex: Chaos Knights, їм дуже хочется вступити в бій із великим арсеналом модернізованої зброї. У спробі залучити на свій бік нових пілотів новачків, обидві фракції демонструють свої покращені бойові засоби.
Прийшов час для огляду титанічних масштабів.
Плазма: Для блискучої зовнішності
У класичному стилі лицарі Кастелян і Тиран одягли одну й ту саму зброю. Старовинний плазмовий дециматор (або ектоплазмовий дециматор для команди Хаосу) завжди був фаворитом для знищення елітних ворогів, і він отримав серйозне оновлення по всіх напрямках – сила, бронепробивність і навіть вогневе ураження.
Чи будуть ці хоробрі лицарі задовольнятися більш безпечним, малопотужним варіантом, або ж вони досягнуть ще більшої сили та шкоди, спалюючи ворога у ще більш ризикованому режимі?
Ланцюгові мечі: Мода стала гнучкою
Забивати супротивників до смерті – це вже не модно, і лицарі всіх класів натомість почали розмахувати своїми ланцюговими мечами “Жнець” та кулаком “Удар грому” по широких дугах. Враховуючи, що ці мечі розміром з дерево і більш небезпечніші, лицарі, екипировані для ближнього бою, отримують солідну прибавку до сили. Більш того, ланцюговий меч женця отримав два нові види – для змітання полчищ ворожої піхоти або для протидії одній великій цілі.
Лазери (смерті)
Намагаючись залучити на свій бік дворян, що не визначилися, за допомогою химерних стародавніх технологій, Лицарі Хаоса представляють оновлений лазерний руйнівник Desecrator. Ідолопоклонники старанно працювали над тим, щоб зробити цю далекобійну зброю набагато надійніше, ніж раніше, і хоча стабільність, можливо, і не є ознакою хаосу, перенаправлення енергії від вибухової хвилі дозволяє деструктору ефективніше пробивати броню, завдаючи дивовижної шкоди з кожним пострілом.
Знамениті лицарі-прецептори Імперії завдають удару у відповідь у боротьбі за лазерну корону, пропонуючи чудові вдосконалення класичного лазерного імпульсатора. Обидва режими веденя вогню знову виходять на сцену з правилом BLAST, що дозволить випаровувати мерзенних інопланетян, що вирують під ногами, а також більш надійною поражаючою здатністью для правильного визначення пострілів.
BLAST не дозволяє лицарю-прецептору стріляти по ворогах, які підійшли надто близько, принаймні за нормальних обставин, тому версія з високою інтенсивністю також отримує додаткову дальність у 6 дюймів, щоб допомогти тримати ворогів на відстані.
Джерело: www.warhammer-community.com