Наступне видання Codex: Space Marines скоро стане доступним для замовлень, і він несе в собі безліч нових правил для ваших Ангелів Смерті. Зокрема, шість нових загонів приєднуються до оперативної групи “Гладіус”, додаючи можливості для створення характерних тематичних сил, що спеціалізуються на авангардних військах, блискавичних атаках і вогневій потужності ближнього бою.
Але спершу велике оновлення – змінюється правило армії Oath of Moment. Ви все ще можете обрати по одному підрозділу кожного ходу, але тепер ви перекидаєте проти них тільки кидки на потрапляння, а не на ураження і поранення. Це означає, що гравцям Space Marine потрібно ретельніше обирати цілі, хоча у фракції з’явилися нові та оновлені навички, які дають більше можливостей для перекидання кидків на поранення.
Warhammer Studio навіть зняла відеоролик, в якому розповідає про те, що ще є в книзі.
Давайте розглянемо деякі з нових загонів більш детально – почнемо з 1st Company Task Force.
Цей загін дає вам чудову можливість отримати максимум користі від нових блискучих Термінаторів і Ветеранів Стернгарду, що виходять разом з Кодексом, а також загонів Ветеранів Блейдгарду і Ветеранів Авангарду. Їх унікальне правило (Extremis-level Threat) дозволяє їм один раз за гру вибрати ціль для знищення, яке триватиме до кінця вашого ходу та ходу вашого суперника.
Три з чотирьох удосконалень (наприклад, Залізна Рішучість (Iron Resolve), яка дає персонажам здатність “Не відчувати болю 5+”) дозволяють моделі один раз за гру поширювати свій власний ефект на цілий загін. Їх досвід дозволяє їм залишатися холоднокровними під тиском, а ворожі атаки притупляються завдяки їхній легендарній стійкості (Legendary Fortitude).
Решта загонів можуть бути використані космодесантниками будь-якого Загону, але вони мають риси, які зазвичай асоціюються з шістьма Першими Засновницькими Загонами, які найбільш ретельно дотримуються Кодексу Астарти. Отже, якщо ви хочете встановити важку статичну оборону в стилі Імперських Кулаків, ви не зобов’язані фарбувати свої війська в жовтий колір. Навіть кархародонам доводиться іноді окопуватися!
Так само і Саламандри можуть славитися своєю вогнепальною силою, але Firestorm Assault Force пропонують можливості для всіх видів артилерії ближнього бою.
Їх правило загону, “Знищення з близької відстані” (Close-range Eradication), надає ключове слово “Штурм” (Assault) для всіх видів зброї, що дозволяє підрозділам просуватися вперед, не втрачаючи здатності вести вогонь. Як тільки вони зможуть наблизитися достатньо близько, цей додатковий пункт сили дозволить багатьом видам зброї перевищити критичний поріг пошкоджень.
Винищувачі будуть у захваті від того, що їх мельта-гвинтівки з показником Сили 10 набагато краще свердлять дірки в танках з показником Витривалості 10, а космічні піхотинці Інфернусу ще краще підсмажують тиранідів та орків з піробластерів, які мають показник сили 6.
Поки ви так близько, ви також можете розтрощити кілька голів за допомогою покращеної зброї ближнього бою вашого найбільш войовничого героя, і це можна зробити за допомогою поліпшення “Загартоване війною” (War-tempered Artifice). Хто ж не любить могутні мечі, які б’ють так само сильно, як і кулак?
Цей загін також чудово підійде для будь-якого Ордену, який любить швидко пересуватися або трощити транспортні засоби в ближньому бою. Зокрема, Білі Шрами отримують багато пробігу від здатності “Штурм” (Assault) на своїх позашляховиках і квадроциклах, що дозволяє їм позиціонуватися для майбутніх атак, не втрачаючи життєво важливу вогневу міць, в той час як армії Залізних Рук з великою кількістю дредноутів можуть пожинати плоди підвищеної сили, навіть будучи заблокованими в ближньому бою, завдяки правилу “Великі гармати ніколи не втомлюються” (Big Guns Never Tir).
Наостанок (на сьогодні) ми повертаємося до старого доброго Gladius Task Force, знайомого всім, хто використовував своїх космодесантників у новому виданні.
Повернувшись у гру з тими самими покращеннями, стратагемами та бойовими доктринами (Combat Doctrines), які ви знаєте і любите, Gladius Task Force залишається адаптивною армією, яка підтримує будь-який тип підрозділу. Стратагема “Броня презирства” (Armour of Contempt) тепер присутня у всіх семи підрозділах Космічних Піхотинців – це їхня візитна картка.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com