Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Raveners і Servitors готуються до битви в новому наборі Kill Team: Typhon, тож щоб розпалити ваш інтерес, ми зв’язалися з Бредом і Віком з Mountainside Tabletop, щоб дізнатися, що вони думають про це нове доповнення.

Kill Team Typhon вже майже вийшов, і це нове розширення приносить дві команди з надзвичайно різними стилями гри. Raveners ставлять питання: «Як ви збираєтеся впоратися з монстрами, що мають 101 рану?», на що Battleclade servitors відповідають «01110010 01101111 01101100 01101100 00100000 01110011 01101001 01111000 01100101 01110011» (roll sixes).

Обидві команди в Kill Team: Typhon агресивно відрізняються від усіх стилів гри, які ми бачили раніше. Тому для освоєння обох команд знадобиться час, але ви отримаєте величезне задоволення, коли зможете спланувати і реалізувати стратегії, які змусять їх працювати.

Raveners

Тираніди нарешті вриваються в Kill Team своєю першою командою з п’яти оперативників! Хоча вони пропонують величезний набір хитрощів, їх сейви 5+ вигідно виділяють цих монстрів серед інших елітних підрозділів у грі, даючи супротивнику стимул вступити з ними в перестрілку. Вони отримають поранення, але завдяки високооктановому поєднанню мобільності та ближнього бою вони можуть перевести битву на свої умови.

Правило фракції: Високі ставки в грі «Бий Крота»

Рейвени можуть похвалитися вражаючим тріо правил фракції, які дозволяють їм завойовувати все більшу частину поля бою, одночасно кидаючи виклик супротивнику, щоб той щось з цим зробив.

Тунель (Tunnel) — це шлях, який ви прокладаєте по полю бою. У кожному повороті тунель може подовжуватися до 5 дюймів, що означає, що він може легко проникати вглиб поля бою. Закопування (Burrow) — це дія, яка дозволяє команді з’являтися і зникати з тунелю, що коштує 2 дюйми руху і 1 AP, але для команди з 3 APL і 7 дюймами руху це цілком виправдана жертва.

Хижі інстинкти (Predatory Instincts) пов’язують все це воєдино. Окрім надання Raveners можливості битися двічі за активацію, це дозволяє їм змінювати свій порядок і безкоштовно ховатися під землю під час контрзаходів. Тільки уявіть: Ravener пробігає 9 дюймів, щоб зв’язати пару оперативників, розправляється з ними в ближньому бою, виживає після одного пострілу у відповідь, а потім, у якості контрзаходу, стріляє у відповідь і знову ховається під землю. Жахливо!

Ключовий оперативник: Venomspitter

Хоча всі Raveners дуже здібні, Venomspitter виділяється як один з найважливіших членів команди. На додаток до солідної ефективності в ближньому бою, його дистанційна атака є абсолютно вбивчою. У поєднанні зі здатністю розтягування спинного мішка (Distend Dorsal Sac), Отруйний снаряд (Venom Bolt) є одним з найкращих універсальних видів зброї в грі, а оскільки решта дальнобійних атак команди мають максимальну дальність 6 дюймів і завдають 4 очки шкоди, Веномспіттер буде незамінним інструментом для контролю над полем бою.

Найкраща тактика: Зникнути з поля зору

Це одна з тих тактик, яка може вирішити результат гри, оскільки дозволяє команді або сховати вразливого оперативника, або влаштувати вибухову першу активацію. Прекрасна корисність цієї тактики полягає в тому, що вона однаково ефективна незалежно від того, виграєте ви у фазу ініціативи чи програєте — якщо ваш супротивник виграє, вам не доведеться чекати на постріл з мельта зброї проти вашої найбільшої загрози, якщо ви залишаєтесь достатньо близько до свого тунелю.

На диво (але не огидно) стійкі

Навіть маючи по 20 одиниць здоров’я, захист 5+ робить Raveners вразливими до інтенсивного вогню та дрібних пошкоджень, але є кілька способів збалансувати це. Підземні хижаки (Tunnel Lurkers) — це стратегічний хід, який дуже добре поєднується з унікальним спорядженням хроматоспорове маскування (Chromatospore Camouflage). Раптом захист 5+ стає не таким вже й поганим, коли ви залишаєте два очки перед кидком кубиків. Ця комбінація передбачає, що оперативник перебуває на своєму тунелі, а це і так є необхідною умовою для більшості командних дій.

Інша примітна біомаса

Агент Tremorscythe — це підступний інструмент контролю над полем бою, оскільки ви можете тримати Равенерів під землею, щоб підтримувати загрозу шаленої атаки та переривати будь-якого ворога, який настільки нерозумний, що наважиться наблизитися до тунелю. Не варто також недооцінювати довжину тунелю — по прямій лінії він може простягатися далеко вглиб ворожої території на пізній стадії гри. Ця команда може мати проблеми з присутністю на полі бою на початку гри і зазнати втрат, якщо рано втратить оперативника, але синергія тунелю і вибуховість у бою будуть достатніми, щоб переломити хід багатьох битв.

Battleclade

Battleclade поєднує вражаючу вогневу потужність з радикальною гнучкістю та широким набором інструментів. Ви є волею Омніссаї, керуєте маленькою армією бездумних слуг, якими ви можете маніпулювати, щоб перехитрити супротивника та здивувати навіть найобережніших ветеранів Kill Team.

Хоча більшість цих агентів переміщаються лише на 5 дюймів, є способи пришвидшити їх, але вам все одно знадобиться надійний план, щоб ефективно ними керувати. Нагорода за добре виконаний план гри надзвичайно задоволення і може знищити супротивника, перш ніж він встигне адекватно зреагувати.

Правило фракції: Безліч загроз… скрізь!

Хоча є тільки одне правило фракції, Ноосферна мережа (Noospheric Network) Battleclade більш ніж достатня, щоб надати цій команді тактичну перевагу і абсолютно унікальну ідентичність. Вісім сервіторів можуть витратити по 1 AP, щоб дозволити іншому сервітору здійснити мережеву протидію (Network Counteract), виконавши дію 1 AP безкоштовно, але з деякими обмеженнями.

Це перетворює команду на непередбачуваний кошмар, оскільки, здавалося б, неактивні Сервітори раптово прокидаються, щоб завдати руйнівного удару, виконати ключову дію або змінити свій порядок, щоб змінити стан на полі бою.

Важлива частина сили цієї команди полягає в тому, що їх супротивники будуть полювати на привидів протягом всієї гри. Ніколи не знаючи, звідки чекати наступної атаки, вони будуть змушені готуватися і реагувати на несподівані загрози, що потенційно може залишити їх відкритими для катастрофічної контратаки.

Ключовий оперативник: Servitor Underseer

На відміну від більшості інших команд з високою синергією (на думку спадають Hierotek Circle, Sanctifiers і Warpcoven) Battleclade отримує вказівки не від лідера, а від Servitor Underseer. Їх дія перезавантаження мережі (Network Override) дозволяє одному з сервіторів здійснити контрзаходи в мережі, після чого можна застосувати дію Noospheric Spur, щоб повернутися в безпечне місце і уникнути відплати. Особливої уваги заслуговує Auto-Proxy Servitor, який виконує роль «помічника помічника», виступаючи посередником для підтримки Underseer.

Найкраща тактика: Ноосферне володіння

Новий трюк, який, ймовірно, буде використовуватися в більшості ігор, — це Ноосферне володіння (Noospheric Possession). Вона надає оперативникам, які знаходяться поблизу Servitor Underseer та Auto-Proxy Servitor, бонус до влучності у вигляді Accurate 1. Найпотужніші зброї в цій команді влучають з 4+, тому додаткова влучність має велике значення! Оскільки вона має позначку Support, універсальне обладнання Comms Device може збільшити її дальність до 9”, що потенційно підсилить значну частину вашої команди.

Виняток серед колективу

Одним з найцікавіших аспектів команди є роль техноархеолога. Цей техножрець веде команду в бій, але, окрім ключового слова «Лідер», він працює дуже незалежно від мережі інших оперативників. Він здатний захищати себе, заробляти власні очки та завдавати значної шкоди, коли це необхідно.

Інші фрагменти сміттєвого-коду


Обов’язок відновлення (Duty of Reclamation) — чудовий прийом для тих, хто любить витрачати занадто багато часу на повторні кидки команд, а нейроциклічні резервні комірки (Neurocyclic Reserve Cells) — потенційно чудовий елемент фракційного обладнання, хоча властива йому випадковість, що залежить від одного кидка D3 на початку гри, може зробити його надзвичайно нестабільним. Через велику кількість правил підтримки, пристрій зв’язку (Comms Device) здається чи не єдиним універсальним обладнанням, яке ви коли-небудь побачите.

Підсумок

Загалом, Typhon приносить до Kill Team дві довгоочікувані та улюблені команди. Разом з ними — добре укомплектоване доповнення Killzone, яке готує підгрунтя для серії яскравих битв серед зростаючих пагонів тиранідського вторгнення. Крім того, шість нових карт даних NPO розширюють постійно зростаючий список ресурсів для Joint Ops, що нам дуже подобається!

Обидві команди є прикладом наших улюблених аспектів цієї гри — вони тематичні, з правилами та механіками, що відтворюють їх канонічність на ігровому столі. Вони також мають безліч хитрощів і контрзаходів, які триматимуть гравців у напрузі як під час своїх ходів, так і під час ходів супротивників.

Тираніди були предметом багатьох спекуляцій і очікувань, і здається доречним, що найбільші винятки в галактиці приносять в гру радикально нову конструкцію команди. Adeptus Mechanicus з Hunter Clade були моєю першою Kill Team в 2021 році, і хоча я все ще люблю грати з ними, я не можу дочекатися, щоб виставити Battleclade на стіл і випробувати абсолютно іншу форму бою.

Дякуємо за глибокий аналіз! Ви можете попередньо замовити Kill Team: Typhon у цю суботу і самостійно випробувати ці поради на практиці.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange