Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Слухайте уважно, командири – це надсекретна інформація. Таємні військові операції – це постійно мінливі завдання, де цілі зникають, а супротивники змінюються, навіть коли оперативники продираються крізь зону бойових дій.

Місії Kill Team чекають великі зміни, адже на підході новий набір карт Approved Ops Card Pack 2025 з абсолютно новими задачами та порадами для всіх командирів, які, здається, провалюють кожен кидок ініціативи.

У цьому оновленні чотири архетипи отримали по три нові тактичні операції, деякі з яких пропонують радикально інші способи гри порівняно з попередніми цілями.

Наприклад, розвідувальні (Recon) оперативні команди тепер можуть вирішити обійти (Flank) своїх супротивників, розділивши зону конфлікта на дві частини і отримуючи очки перемоги за домінування в кожній з них – це набагато більш оборонний варіант, який винагороджує розумні переміщення військ по центру ігрового поля. Оперативні команди «Шукай і знищуй» (Seek and Destroy) можуть отримати жетони домінування (Dominate), змушуючи своїх найкращих агентів знищувати ворожі моделі, але вони повинні бути обережними, оскільки ці жетони можна обміняти на очки перемоги лише в другій половині гри, що змушує їх діяти більш обережно, ніж у попередньому тактичному оперативному режимі «Чемпіон» (Champion Tac Op).

До трьох класичних Crit Ops (Secure, Loot і Transmission) додаються шість нових. Несправні маркери цілей стануть бичем для ваших агентів у Перезавантаженні (Reboot), оскільки кожний хід одна з цілей виходить з ладу, і командири можуть або боротися за ті, що залишилися, або витрачати час на виконання священних Ритуалів деактивації та реактивації. У загадково названій Сфері (Orb) таємничий об’єкт вимикає будь-яку ціль, над якою він зависає, і підступні агенти можуть подумати над тим, щоб перемістити його на територію супротивника, перетворивши матч на смертельну гру в гарячу картоплю.

Поряд з новими способами отримання очків перемоги, є механізм, який маніпулює бросками ініціативи, даючи командирам можливість скористатися своєю невдачею, щоб захопити ініціативу в найважливіший момент. Переможець першого кидка ініціативи вирішує, хто бере ініціативу перед битвою, а отже, хто вибирає області розгортання. Інший отримує картку, яка дозволяє йому перекинути майбутній кидок ініціативи. Потім гравець, який програє кожен наступний кидок ініціативи, отримує картку, яка дозволяє йому модифікувати майбутній кидок ініціативи. Чим більше кидків ініціативи ви програєте, тим більша ймовірність виграти один пізніше.

Ці карти не потрібно використовувати відразу, і ви можете використовувати їх для додавання або віднімання від вашого кидка, тому накопичення декількох карт може зробити вирішальний останній кидок ініціативи набагато надійнішим. Значення карт модифікаторів збільшується з кожним пройденим поворотним моментом, тому програний кидок в кінці гри означає, що ви зможете відігратися з подвійною силою.

На додаток до всього цього, три нові інструкції додають по шість нових карт для Killzone: Volkus, Killzone: Bheta-decima і майбутньої Kill Team: Tomb World, а також шість повернутих карт для Killzone: Gallowdark і загальних неспецифічних наборів Kill Team. У поєднанні з новими Crit Ops і Tac Ops вони обов’язково урізноманітнять ваші ігри Kill Team на наступний рік і подарують вам ще більше захоплюючих операцій.

Набір карт Kill Team Approved Ops Card Pack 2025 вийде незадовго до довгоочікуваного виходу Kill Team: Tomb World. Слідкуйте за нашими новинами, щоб дізнатися більше.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange