Для правителів Харадрона інновації приносять прибуток. Кожна нова, вражаюча технологія відкриває більше можливостей для пошуку ефірного золота та нових захоплюючих методів його видобутку. Зазвичай це зводиться до креативних способів стріляти в людей, поки вони не залишать ефірне золото в спокої, але при цьому потрібно мати гарний вигляд. Адже зовнішність — це все!

З поширенням зараження Королівствами Смертних, адмірали Карадрону швидко освоїли нові технології, особливо тому, що вони не хотіли виглядати гіршими за божевільних чаклунів клану Скрайр.
Battletome: Kharadron Overlords зберіг бойові характеристики для високолітаючих повітряних суден, які можуть піднімати піхоту, хоча тепер це обмежено вашим ходом і підрозділами, які не беруть участі в бою. Ви також можете призначити одне зі своїх суден флагманським кораблем (The Flagship) вашого повітряного флоту, а типова лазівка в Правилах дозволяє вам взяти два великі ендрінворки з шести наявних.
Hegsson Solutions «Old Reliable» Hullplates забезпечує характеристику захист (5+) (Ward (5+)) від стрілецьких атак, а Величний фюзеляж (Grandiose Fuselage) підвищує вашу характеристику контролю на п’ять одиниць. Також швидко продаються трасуючі снаряди (Tracer-Fire Rounds), які дозволяють ігнорувати негативні модифікатори до кидків на влучання, якщо всі гармати вашого корабля націлені на одну ціль. Ваш адмірал може навіть призначити флагманський корабель один раз за бій для залпу, який має перевагу перекидання кубиків на влучання з результатом один.

У надзвичайно небезпечних умовах, що панують у Царствах Смертних після Верміндуму, нуль-хіміки стають дедалі популярнішими. Аура, що гасить магію, яку випромінюють їх костюми, надає сусіднім підрозділам Скайфарерів характеристику захисту (5+) (Ward (5+)) від смертельного ураження від заклинань, молитов і проявів.

Коли вони вступають у бій зі своїм нуль-газовим балоном, всі антимагічні пристрої в нуль-костюмі (nullsuit) забезпечують шкідливий вплив пари на священиків (Priests), чарівників (Wizards) і маніфестації (Manifestations), крім того, що вони задихаються від отруйних випарів. Навіть їх кліщі для розвідки беруть участь у бою, розчавлюючи ворогів чотирма атаками, що завдають по два очки шкоди кожна.

Оскільки зараз потрібно захищати більше об’єктів, ніж будь-коли раніше, док Зонтарі Ендрін також став основним місцем розгортання поряд із повітряними флотами. Ця плавуча платформа, на якій працює один дуже перевантажений дуардін, є ідеальним місцем для ремонту та створення складних авто-ендрінів.

Повітряні судна можуть причалити до платформи і зцілитися (Heal (3)), якщо вдасться виконати ремонтний кидок 4+, який можна покращити до 3+, якщо поблизу знаходиться майстер Ендрін. Однак головна принада — це комплект дронів Авто-Ендрін. Ці пристрої, що працюють на основі складних ефірних алгоритмів, блукають полем бою, виконуючи задані завдання.
Нуліфікатор Авто-Ендрін (Nullifier Auto-Endrin) може спробувати знищити Маніфестації за допомогою кидка 3D6, Станклауд Авто-Ендрін (Stuncloud Auto-Endrin) оглушує ворогів і позбавляє їх показника Контролю, а Гранджбласт Авто-Ендрін (Grudgeblast Auto-Endrin) просто самознищується і забирає з собою ворогів. Кожен з них має показник руху, що дорівнює 12 дюймів, показник здоров’я 5, показник захисту 4+ та набір спеціальних правил, подібних до правил для Маніфестацій, і може бути замінений стільки разів, скільки потрібно, за допомогою Zontari Endrin Dock, якщо ви отримаєте достатньо високий результат під час фази героя.


Якщо ви адмірал Карадрона, якому трохи не щастить, скарбниця якого майже порожня, і у вас є складне завдання, яке потрібно виконати, а місцева компанія Arkanaut Company з підозрою ставиться до умов контракту… можливо, вам доведеться шукати допомогу деінде. На щастя, гільдія Вонгрім має все, що вам потрібно, і саме вона буде темою нашої статті в середу.
Джерело: www.warhammer-community.com