Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Суворі форпости на кордоні Імперіуму постійно стримують атаки рейдерів та різноманітних загарбників, тому вони не могли залишитись осторонь і не доповнити чудові краєвиди для ваших ігор у Warhammer 40,000. Зустрічайте War Zone Nachmund: Vigilus Alone – новий театр бойових дій, разом із унікальними властивостями та ігровими здібностями.

FronterisTerrain Apr01 Product

Але особливості місцевості Fronteris не лише додають оповідальний колорит – вони також ретельно оптимізовані для matched-play гри. Дизайнери вивчили популярні набори декорацій, щоб створити місцевість, яка забезпечить захоплюючий досвід для будь-якого стилю гри. Щоб дізнатися більше про цей баланс, давайте послухаємо, що про нього кажуть у студії Warhammer безпосередньо самі дизайнери команди зі створення місцевості – Річард Батлер, який допоміг придумати та спланувати її, та Дейв Ендрюс, один із команди дизайнерів.

WarCom: Якими були ваші пріоритети при створені дизайну Battlezone: Fronteris?

Річард Батлер: Ми хотіли розширити ідею прикордонних світів, де відважні колоністи та безрозсудні першопрохідці створювали імперські аванпости та поселення, виживаючи на небезпечних територіях та в небезпечних кліматичних умовах. Водночас ми хотіли створити справді корисну ігрову місцевість.

Дейв Ендрюс: Ми намагаємося створити цікаве, своєрідне середовище, в якому можна грати в ігри. Fronteris – це еквівалент міста Дикого Заходу у Warhammer 40,000!

FronterisTerrain Apr01 Terrain1

Річард: У минулому більшість нашої місцевості була зосереджена на зруйнованих будинках і величних святилищах. Fronteris дозволив нам відволіктись на щось нове – як за темою, так і за функціями. Хаб-бункери STC є основою поселень цього тематичного набору. Продукт масового виробниці, утилітарні житлові приміщення, розроблені для того, щоб протистояти будь-яким умовам. Святилище Ауспекс і Вокс-антена забезпечують зв’язок, дозволяючи відважним колоністам передавати сигнали лиха за межі планети. Модульні стокади захищають від будь-якої пекельної місцевої фауни, яка бродить незвіданими пустками, а посадковий майданчик Фронтеріс – це логістичний канал зв’язку з усією системою.

Дейв: Посадковий майданчик Фронтеріса – це, по суті, пагорб із Warhammer 40,000 – він блокує пряму видимість, дає вам височину, виглядає круто та відповідає сеттингу. Тим часом, святилище Ауспекс і Вокс-антена надають їй мети, відчуття функціональності – якщо у вас є велика радарна антена, то в прилеглих будівлях обов’язково повинен знаходитися персонал, засоби обслуговування або ремонтні матеріали. Це створює більш переконливе оточення, а не відчуття двох випадкових хатин у глушині.

FronterisTerrain Apr01 Terrain3

WarCom: Як ви створюєте місцевість, яка добре підходить для matched-play ігор та використання у турнірах?

Річард: Створення місцевості для Warhammer 40,000 – це балансування. Дуже важливо створювати красиві та захоплюючі пейзажі, але водночас вони мають бути практичними інструментами для гри. З огляду на це є кілька тонких елементів дизайну. Наприклад, ми спроектували посадковий майданчик Fronteris досить високий, щоб повністю перекрити прямий огляд між двома моделями піхоти нормального розміру з кожного боку.

Хаб-бункери STC спроектовані в якості модульних споруд, які ви можете скласти в якості багатоповерхівних споруд поверх поверхневого майданчика Fronteris, щоб створити більш масивну структуру. При таких розмірах за будівлею, вже можна буде сховати дредноут “Редемптор”, “Карніфекс” або навіть невеликий танк, не турбуючись про те, що вони потраплять у зону ураження!

Чіткі межі кожної фігури є ще однією тонкою зміною дизайну – не повинно бути жодної плутанини щодо того, де починається і закінчується місцевість, тому цей дизайн кладе кінець класичним головоломкам про те, що моделі “впираються” в місцевість. Ми все більше думаємо про те, які проблеми, пов’язані з грою на місцевості, може вирішити місцевість у майбутньому – Battlezone: Fronteris – це лише вершина айсберга.

FronterisTerrain Apr01 Terrain2

WarCom: Що ви думаєте про кінцевий продукт?

Річард: Я вже напевно зіграв десятки ігор на місцевості Fronteris, і я дуже задоволений тим, що вийшло. Чіткість структури, силуету та площі справді спрощує ігровий процес. Знайомі питання укриття, прямої видимості та позиціонування стають простими. Це найкращий рельєф для Warhammer 40,000.

WarCom: Є якісь заключні думки?

Дейв: Мені завжди подобається спостерігати за тим, що люди роблять з нашою місцевістю – наприклад, коли любителі ріжуть її на шматки і перетворюють так, як мені й на думку не спадало. Нещодавно, якщо ви хотіли отримати якусь декорацію, вам доводилося робити її самостійно зі шматочків картону. Ці набори дозволяють робити все набагато простіше, тому завжди приємно бачити, як вони використовуються людьми.

FronterisTerrain Apr01 Terrain4

Джерело посилання: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange