Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Після року боїв у клаустрофобних стінах космічного корабля, протистояння команд вбивць перейшло на нестабільні океанічні платформи Killzone: Bheta-Decima у новому сезоні, який розпочався з набором Kill Team: Salvation. Ця зона смерті кишить небезпекою, і вам потрібно буде вивчити підступну топографію індустріальних арен Бхета-Децима, щоб вижити.

KT BhetaDecima Jan23 Image1

Правила для нової кілзони та її небезпечних зон можна завантажити вже зараз за посиланням нижче, разом з інструкцією по їх використанню у місіях з Approved Ops Card Pack. Тож давайте детально розглянемо їх обидва нижче.

KT KillzoneBhetaDecima DownloadButton
KT ApprovedOps2023 HazardousAreas DownloadButton

Головною особливістю Killzone: Bheta-Decima є великий водний простір посеред двостороннього ігрового поля – з одного боку зяє прірва у бурхливому морі, а з іншого – перекинутий міст через центральну платформу. Ваші оперативники не можуть занурити навіть пальці ніг у ці водні простори – щоб перетнути середину смертельно небезпечної зони. Їм доведеться підніматися на платформи, що небезпечно провисають над океаном.

Деякі платформи розділені смертельними прірвами, між якими оперативники повинні перестрибнути (або перелетіти). Не кожну прірву можна перестрибнути безпечно, але нові карти місій в Approved Ops 2023: Hazardous Areas покажуть вам, де саме ваші оперативники можуть безпечно переходити. Якщо між двома платформами є жовта лінія, це означає, що вони достатньо близько, щоб ви могли зробити стрибок віри.

KT BhetaDecima Jan23 Image2

Ще одна ключова особливість цієї кіллзони – це лінія прямої видимості (або її відсутність) від океанських бризок і промислових випарів. Ці водні простори діють подібно до великого блоку Obscuring місцевості, або величезної димової гранати. Якщо ціль знаходиться на відстані щонайменше 2 ◯ через небезпечну зону, вона вважається Obscured. Зазвичай це означає, що по ній не можна вести вогонь.

Варто зазначити, що це не те ж саме, що і “Невидимість” через особливості рельєфу. Розташування в межах ▲ від небезпечної зони не заважає вам бути невидимим. Крім того, відстань у 2◯ враховує лише власне небезпечні зони – якщо ціль знаходиться на відстані 2◯, але ваша лінія прицілу перетинає лише крихітний куточок небезпечної зони, ви можете бачити її просто чудово.

KT BhetaDecima Jan23 Image3

Ще одна відмінність від звичайного Obscuring елементу місцевості, полягає в тому, що оперативники, які стоять на точці спостереження (Vantage Point), наприклад, на одній з козлових платформ, повністю ігнорують Obscuring ефект небезпечних ділянок. Вони можуть чудово бачити (як і бути поміченими) крізь туман та мряку. Це стосується як тих, хто стріляє, так і тих, у кого стріляють, і незалежно від того, чи лежить їх супротивник на підлозі, чи стоїть на іншій платформі.

Натомість, оперативники на оглядових майданчиках повинні враховувати розміщення порталів. Якщо лінія прицілу перетинає зону, зайняту іншим краном, навіть якщо вона проходить прямо між його ногами, ціль буде прихована. Це працює в обидва боки, тобто снайпери, що знаходяться на висоті, не можуть вистежити ворогів, що знаходяться в тіні порталів, але при цьому захищені від вогню у відповідь від тих самих цілей.

KT BhetaDecima Jan23 Image4
KT BhetaDecima Jan23 Image5

Оскільки ці правила спеціально використовують термінологію Obscured, вони нормально взаємодіють з будь-якими правилами, які мають справу з Obscuring – наприклад, Інкурсори (Incursors) ударної групи Фобоса можуть повністю ігнорувати правило Obscuring. Це означає, що ударні групи, які покладаються на вогневу міць з великої відстані, повинні захищати своїх снайперів або більше покладатися на механіку, яка обходить правило Obscured – наприклад, маркери (Markerlights), що використовуються ударною групою Слідопитів.

Командам ближнього бою доведеться грати в обережну гру в кішки-мишки по мірі просування. Утримуючи шматок небезпечної зони між вашими оперативниками та ворогом, ви захистите себе від стрільби з землі, а чіпляючись за портали, ви зможете сховатися від снайперів на оглядових точках, які можуть вас атакувати.

Співвідношення ризику та винагороди, пов’язане з підйомом на висоту, є високим, як ніколи раніше, але в цій зоні ураження ви можете встановити барикади на спостережних пунктах. Не забудьте розгорнути кілька барикад на відкритих платформах, щоб забезпечити укриття для ваших бойовиків, коли вони будуть просуватися або залягати в укриття.

KT BhetaDecima Jan23 Image6

І пам’ятайте, що це лише один з багатьох способів, якими ви можете грати в Kill Team. Звичайні місії на відкритій дошці з основної книги Kill Team пропонують абсолютно інший ігровий досвід, в той час як клаустрофобні коридори Close Quarters Killzone: Gallowdark ще більше все змішують.

Бажаєте отримати більше новин про Kill Team та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange