Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Тисяча Синів – остання фракція Хаосу, яка прибуває у Warhammer 40000 з блискучим новим Кодексом та новими страхітливими роботами. Магістр Адам Каміелері з подкасту Forge the Narrative розповідає про два своїх улюблених загони: Фаланга Рубрик (Rubricae Phalanx) і Викривлений Кабал (Warpforged Cabal).

Вітаю вас, шукачі заборонених знань, і ласкаво просимо на розповідь про містичне та магічне! Нове видання Codex: Thousand Sons бере силу з Варпу і вступає в 41-е тисячоліття з сильно зміненим, але корисним і могутнім правилом армії.

Замість старих очок Кабали у вас тепер є чотири колоди потужних ритуалів (Rituals), які можна успішно активувати один раз на початку кожної фази стрільби. Виберіть один підрозділ з вашої армії зі здатністю «Кабал чаклунів» (Cabal of Sorcerers), щоб проявити обраний вами Ритуал, киньте два кубики і перевірте значення заряду спотворення для обраного Ритуалу. Якщо ви хочете отримати здатність зчеплення, ви можете кинути три кубики – але ви ризикуєте отримати D3 смертельних поранень, якщо викинете дубль. Спроба використати таку силу пов’язана з ризиком!

Зверніть увагу, що кожен персонаж і деякі інші юніти (Окультні чаклуни-скарабеї і Чаклуни-початківці) мають необхідне ключове слово. Більше того, якщо ви зазнаєте невдачі, ви можете спробувати ще раз з іншим юнітом, що робить здібності дуже надійними для кмітливого генерала, який вміє створити резерви та передбачити непередбачувані обставини (Цзенч не міг би вчинити інакше).

Кожен ритуал має дві точки розриву. Мій улюблений з цього набору – «Руїна долі» (Destiny’s Ruin), який має показник заряду викривлення 5+ і дозволяє вам вибрати одну ворожу одиницю в зоні видимості в радіусі 24”. Якщо вона заявлена, вся ваша армія може перекинути всі результати 1 на потрапляння в цю ціль протягом фази. А якщо ви викинете 10+, то вся ваша армія зможе перекинути всі кидки на потрапляння в цю ціль.

Тепер, коли я познайомив вас з правилами армій, давайте заглибимося в мій улюблений з п’яти нових загонів.

Фаланга Рубрики

Рубріка (Rubric Marines та Scarab Occult Terminators) – вже давно стали запорошеним ядром фракції Тисячі Синів, і цей загін дає їм шанс засяяти. «Все – це пил» (All is Dust) додає приголомшливий рівень витривалості вашим юнітам, з +1 до їх захисту при ураженні зброєю з пошкодженням 1, як при стрільбі, так і в бою!

Якщо врахувати нову здатність Термінаторів (-1 до броску на поранення супротивника проти підрозділу, в якому є Псайкери), то стає зрозуміло, як все це поєднується воєдино.

Одне з моїх найулюбленіших нових комбо включає в себе підрозділ морських піхотинців, чиї інфернальні болтгани отримали додаткову здатність пробиття броні, розміщений в найкращому Носорозі Око Терору, і приєднаний до них Пекельний Майстер для стійких влучень 1 (Sustained Hits 1). Стратагема «Пекельна фюзіляда» (Infernal Fusillade) надає будь-якому варіанту інфернального болтера силу 5 і екстрасенсорику, яка працює зі здатністю носорога давати екстрасенсорним атакам підрозділу +1 до кидків на влучення і поранення, коли вони висаджуються і ведуть вогонь по тій самій цілі, що і їх транспортний засіб, а ритуали «Руйнація долі» і «Поворот судьби» дають повторні кидки на влучення і до 2 одиниць пробиття броні!

Розширюйте свій наступ ще більше за допомогою стратагеми «Невблаганний наступ» (Inexorable Advance), яка дозволяє вам ігнорувати будь-які модифікатори до вашої характеристики «Рух» або кидків на наступ, а також надає здатність «Штурм» для дальнобійної зброї.

Покращення Повсталі Рубрики (Risen Rubricae) дозволяє вам дати інфільтраторів двом підрозділам Rubric Marines або одному підрозділу Scarab Occult Terminators, які можуть додатково скористатися потужною стратагемою за 2 CP під назвою «Невблаганні охоронці» (Implacable Guardians), що зменшує вхідну шкоду під час фази ворожої стрільби. У поєднанні з вищезгаданою здатністю та +1 до броні від пошкоджень 1 від зброї зі здатності «Загін», Scarab Occult Terminators ще ніколи не були краще!

Викривлений Кабал

Цей загін повністю присвячений транспортним засобам, додаючи їм надійності та стабільності з невеликою часткою негативу, що є дуже характерним для Тзинчитів.

Здатність загону – «Влиття викривленого вогню» (Warpfire Infusion), дає кожному транспортному засобу один перекид на ураження, поранення або пошкодження, коли ви стріляєте або б’єтесь. Якщо цей юніт знаходиться в межах 6” від дружньої моделі Псайкера, ви можете перекинути один кидок на ураження, один кидок на поранення і один кидок на пошкодження замість цього.

А ось і заковика – яка, чесно кажучи, дуже крута і тематична. Якщо дружній транспортний засіб знищується, перебуваючи в межах 6” від дружнього Псайкера, він отримає здатність Deadly Demise на 5+ замість 6+…

Кожне покращення заслуговує на увагу, але мені подобається Warp-cursed Runemaster, який додає 6” до діапазону будь-якого ритуалу, коли він проявляється в межах 6” від дружнього транспортного засобу. Використовуйте його з задньої лінії, даючи максимальну кількість перекидань батареї далекобійних танків!

Спантеличуючий плащ (Perplexing Cloak) надає піхотній моделі здатність «Оперативник-одинак», якщо вона знаходиться в межах 3” від дружньої транспортної одиниці. Це чудова можливість убезпечити ваші моделі Псайкерів, щоб вони могли продовжувати поліпшувати транспортні засоби.

Warp Syphon змінює правила гри. Він дозволяє вам перекинути додатковий D6 під час прояву ваших ритуалів, перш ніж перевіряти наявність подвійних або потрійних, що дозволяє вам уникнути подальших ушкоджень, коли ви цього бажаєте, і досягти великих результатів у другій точці розриву! Звісно, сусідній транспортний засіб отримує смертельну рану, але їх у нього достатньо.

Що стосується стратагем, то пікантні махінації кібердуху (Cyberspirit Machinations) дозволять вашій машині відступити назад і стріляти або атакувати в радіусі 6” від дружнього Псайкера. Hex-Marked Armour зменшує пробиття броні на 1 для атак проти дружньої техніки.

Нарешті, Ensorcelled Infusion – це те, що ви повинні враховувати в своєму бюджеті на кожен хід. Він дає техніці в межах 6” від дружнього псайкера +1 до кидків на поранення та Psychic для фази стрільби. У поєднанні з перекиданнями з правила загону, ви можете побачити, як деякі дуже потужні підрозділи стають ще потужнішими!

Дякуємо, Адаме! Нові видання Codex: The Thousand Sons, Battleforce набір, Combat Patrol набір, та інші доповнення будуть доступні для попереднього замовлення цієї суботи. Як і планувалося.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange