Як ви вже знаєте Warhammer: The Horus Heresy – Legions Imperialis вже доступна для попереднього замовлення. Щоб переконатися, що ви будете в курсі подій, коли прийде час відправляти свої армії в бій, ми підготували короткий посібник і відео про те, як проходить звичайна гра.
Збір армії
Перш ніж ви почнете діяти, вам потрібно зібрати війська, які підуть під вашим прапором. Це починається з вибору сторони конфлікту (Allegiance) – Лояліст або Зрадник, а потім вибору фракції, яку ви будете використовувати в якості первинного списку армії (Primary Army List). Наразі ви можете обрати Легіонес Астартес або Сонячну Ауксілію, але ви також можете взяти собі союзників.
Окремі армії складаються із Загонів (Detachments) (ескадрильї танків, цілі взводи піхоти або окремі масивні бойові машини), що функціонують як юніти в інших іграх. Вони об’єднуються у Формування (Formations), які надають вашому списку армії сильне тематичне ядро, коли ви вибираєте Загони. Кожна армія повинна мати принаймні одне угруповання на кожні 1500 очок загальної вартості.
Фаза наказів
На відміну від інших ігор Warhammer, в Legions Imperialis гравці постійно обмінюються діями під час ходу, а не беруть контроль на весь хід. Це зберігає динамічність гри, незважаючи на час, витрачений на стратегічне планування, і змушує гравців швидко адаптуватися до несподіваних ходів суперника.
Кожен загін повинен отримати наказ, який видається таємно під час фази наказів. Кожен гравець кладе жетони лицьовою стороною донизу поруч зі своїми загонами, які потім перевертаються одночасно, коли хід буде закінчено.
Накази дозволяють загонам робити все, що завгодно, від перебування на місці і стрільби, що дає їм перевагу над усіма, хто обирає рух і стрільбу, до маршу і нападу в ближньому бою. Гравці повинні не тільки спробувати передбачити дії свого супротивника, але й переконатися, що їх плани спрацюють, незалежно від того, хто претендує на Ініціативу.
Фаза ініціативи
Легіони Імперіаліс (Legions Imperialis) – це гра з почерговими активаціями, де гравці по черзі рухаються або воюють окремими загонами в кожній фазі. І хоча вам не потрібно буде спостерігати, як ваша армія витримує вогневу атаку протягом цілого ходу, перш ніж відповісти тим же, все ж важливо, який із загонів ви активуєте першим, оскільки битви можуть залежати від того, чи буде ключовий загін використаний в потрібний момент.
Захопити ініціативу не складніше, ніж виграти перекидання у суперника, але той, хто перемагає, може вибрати, хто ходитиме першим. Якщо ви вважаєте за краще чекати, поки противник сам прийде до вас, або просто хочете пограти в божевільні ігри розуму, спробуйте дозволити йому зробити перший хід.
Фаза руху
Починаючи з того, хто володіє ініціативою, гравці активують один зі своїх загонів і переміщують його відповідно до отриманого наказу. Підрозділи, що просуваються, можуть рухатися і вести вогонь, в той час як підрозділи, що атакують, жертвують здатністю стріляти заради додаткової швидкості і можливості вступити в ближній бій з супротивником.
Загони також можуть марширувати, подвоюючи швидкість пересування (або потроюючи її, якщо це мотопіхота). Підрозділи, що атакують, також можуть блокувати супротивника в ближньому бою до того, як він виконає свій наказ, що робить Ініціативу життєво важливою в ближньому бою, де бої часто бувають швидкими і кровопролитними.
Фаза бою
Дистанційний та ближній бій відбуваються під час фази бою, де дії гравців також чергуються між собою. Важливо, що загони, які отримали наказ Стріляти Першими (First Fire), втрачають можливість пересуватися у відповідь на стрілянину до того, як інші підрозділи почнуть бій – це настільки ж потужна перевага, наскільки вона звучить.
Ці Загони здійснюють свої атаки один за одним (знову ж таки почергово), після чого відбуваються всі ближні зіткнення (Combats ), в яких протилежні Загони стикаються база в базу. Нарешті, будь-який Загін, який отримав наказ Advance, може розрядити свою зброю у ворога.
Перевірка морального духу проводиться під час фази бою після завершення атаки. Невдача призведе до того, що підрозділ отримає наказ “Відступати” (Fall Back), що змусить його вийти з бою. Якщо з’єднання зазнає втрат, що дорівнюють або перевищують половину його початкової чисельності, воно також вважається розбитим (Broken), і будь-яким підрозділам, що залишилися, буде набагато важче вести ефективний бій.
Фаза завершення
Під час кінцевої фази будь-які підрозділи з наказом про відступ намагатимуться втекти через свій власний край поля бою. Підрозділи, що тікають, можуть отримати додаткові пошкодження, якщо вони будуть змушені рухатися через ворожі загони під час втечі, а провал наступних перевірок моралі змусить їх бігти стрімголов у пошуках безпеки/здійснювати дисциплінований і тактичний відступ. Важливо, що підрозділи, які тікають, не можуть отримати накази в наступному раунді.
Нарешті, переможні очки нараховуються за виконання відповідних завданнь, відповідно до низки параметрів. Коли все буде підраховано, починається новий раунд.
Бажаєте отримати більше новин про Horus Heresy: Legiones Astartes та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com