Серія руйнівних землетрусів спустошила Гнарлвуд, адже щось ворушиться глибоко під поверхнею лісу. Ці поштовхи витягли на поверхню нові реліквії Серафонів та інші скарби невизначеного походження. У зв’язку з цим з Міста Сігмару були відправлені Мисливці Дикого Корпусу, щоб провести розслідування… і, можливо, по дорозі зібрати кілька артефактів.
З тіні їх переслідує зграя Горгера – бліді орочі жахи, охоплені ненаситним голодом і відданістю фракції Mawpits, які навіть зараз вигризають дірки в корінні лісу.
Ці два угруповання справжні протиположності один одному за розміром і жорстокістю. На щастя для людей з Дикого Корпусу Мисливців, зграя Горгера діє в меншій кількості (адже їжі ніколи не буває достатньо) що робить різницю між їх профілями більш збалансованою.
У бою горґери використовують свої неприродно довгі кінцівки, щоб пожирати ворогів. Будь-який ворог розміром з закуску, який атакує людожера, може стати жертвою реакції Rending Bite, яка може нанести йому неприємний удар в шість одиниць шкоди, якщо ворог не завдасть критичного удару.
Якщо їм не вдається запхати достатньо м’яса у свій живіт, горґери можуть вдатися до “Голодного шаленства” (Starving Rampage) – потужної здатності [Quad], яка призводить до того, що оґор кидається на кожного ворога в межах досяжності його хватки. Під час люті вони стають мало чим кращими за тварин, кидаючи всі скарби, які у них є. Навіть їхній ватажок Кігтеносець впадає в дикунство, отримуючи рунічний знак Звіра.
Проти цих жахливих створінь виступають звичайні чоловіки, жінки та собаки Мисливців Дикого Корпусу, озброєні не більше, ніж старою зброєю та своїм хитрим розумом. Реакція “Розумний крок назад” (Smart Step Backwards) дозволяє будь-якому бійцю зробити бонусну дію відходу після отримання ушкоджень в ближньому бою, що дозволяє вислизнути від голодних ворогів і вирівнятися для пострілу з арбалета.
Мисливці Дикого Корпусу не вирушають у Гнарлвуд поодинці – вони співпрацюють з вірними слідопитами, найкращими хлопцями та дівчатами у всіх смертних світах, які зроблять все, що завгодно, аби їх гарненько полоскотали за вухом.
За простою командою “Вбити!” (Kill!) від наглядача Дикого Корпусу ці милі гончаки кидаються на ворога, завдаючи по три одиниці шкоди за кожного пса в радіусі досяжності цілі.
Виявляється для того, щоб загризти грота Місячного клану необхідно дві собаки, три – щоб зжерти упиря, чотири, щоб розірвати на шматки Кривавого Помічника, і 10, щоб одним махом завалити оґора-людожера. Пам’ятайте, що багато псів полегшать вам роботу!
А як щодо Mawpits? Gorger Mawpacks поклоняються цим зловісним пащам як прояву Бога, що ковтає, і Дикому Корпусу краще триматися подалі від цих місць. Будь-який великий боєць, який приверне їх увагу, може спробувати зіштовхнути меншого супротивника прямо до розпростертої ікластої пащі.
Будь-який боєць, який опиняється в пащі Мопіта (Mawpit) (чи то затягнутий гарпуном, чи то збитий з помосту розлюченим Фомороїдом) буде знищений без жодних запитань. Більше того, щоразу, коли хтось здійснює атаку ближнього бою проти суперника з меншою кількістю ран, він може витратити [Triple], щоб спробувати агресивно переконати свою жертву потрапити у Яму (Get in the Pit).
Бажаєте отримати більше новин про Warcry та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com