Зібрати армію з найбільшими гарматами, найгострішими мечами та наймісткішими транспортами у новому виданні Warhammer 40,000 – це добре, але вся вогнева міць і бойова доблесть у галактиці нічого не варті, якщо ви не виконаєте поставлені задачі.
Як і слід було очікувати від нового видання, місії у Warhammer 40,000 змінилися. Насправді, в Основних правилах є лише одна – під назвою Only War, це ідеально збалансована битва, в якій два гравці борються за контроль над чотирма ключовими позиціями, які вони по черзі встановлюють на своє місце.
Ці цілі розкидані по полю бою розміром 44″x60″ в режимі Incursion (1,000 очок) і Strike Force (2,000 очок), або 44″x90″ в режимі Onslaught (3,000+ очок). Коли обидва гравці розміщуються на коротких краях, це ідеальний театр для захопливої битви.
Колода місій
Only War – це лише початок. У новому виданні з’явилася система місій, схвалена главою – еволюція як популярних карт Tempest of War, так і Grand Tournament Mission Packs, що дозволяє швидко створювати збалансовані та різноманітні місії для кожної гри.
Вона досить гнучка, щоб створити що завгодно – від казуальної гри до цілої системи місій для турніру найвищого рівня. Існує два різних способи вибору вторинних місій: фіксовані вторинні місії будуть більш звичними для шанувальників формату Великого турніру, тоді як тактичні вторинні місії більше схожі на Tempest of War. У будь-якому випадку, ви отримаєте захоплюючий і складний досвід.
Ось як вони працюють: По-перше, виберіть розмір гри та зберіть свої армії, як зазвичай. Потім розтасуйте карти у відповідні колоди: Deployment, Mission Rules, Primary Missions, Secondary Missions (по одній колоді для кожного гравця) та Gambits (по одній колоді для кожного гравця). На змаганнях ці комбінації іноді можуть бути визначені заздалегідь, але зазвичай ви будете генерувати їх щоразу під час гри.
Перетасуйте кожну колоду і візьміть по одній карті з колод Deployment, Mission Rules, Primary Missions. Це ваші спільні параметри місії: карта Deployment показує, як будуть розгортатися сили противоборчих сторін і де розташуються маркери ключових точок, карта Mission Rules пояснює будь-які особливі правила, а Primary Missions пояснює, як кожна сторона зможе отримати очки перемоги (ОП).
Після того, як гравці підготували поле бою і визначили, хто є нападником, а хто захисником (але ще до того, як вони почали розгортати свої армії) вони обирають і розкривають свої Secondary Missions. Це особисті цілі, яких вони намагаються досягти, наприклад, вбивство або розгортання телепорту Гомера, що дозволить їм отримати додаткові переможні очки.
Кожен гравець починає з двома вторинними місіями і може вибрати фіксовані місії, які залишаються на місці протягом всієї битви, надійні, але передбачувані, або ризикнути з тактичними місіями, які пропонують більшу винагороду, але повинні бути замінені випадково витягнутою картою кожного разу, коли вони завершуються. Обидва гравці можуть вибирати різні способи підрахунку очок, тож ви можете грати, спираючись на сильні сторони своєї армії.
Нарешті, з’явилися Гамбіти – нововведення нового видання.
Картки Гамбіту
Первинна місія йде не за планом? Ще є надія – зухвалий Гамбіт може стати вашим козирем у рукаві. Наприкінці третього раунду бою один або обидва гравці можуть розіграти карту Гамбіту, обрану таємно з двох однакових колод.
Як тільки гравець розкриває Гамбіт, його початкова мета повністю викидається у смітник, замінюючи Первинну місію на абсолютно нову і надзвичайно складну. Гравець зберігає всі накопичені очки перемоги та вторинні місії, але більше не може набирати очки, натомість він повинен виконати свій Гамбіт до переможного кінця.
Гамбіт – це ризикована перспектива, але його реалізація дає гравцю, який програв, можливість вирвати малоймовірну перемогу з пащі поразки. А ще краще, вони гарантують, що битви залишатимуться дійсними (і жорстокими) протягом усіх п’яти раундів бою.
Цей набір включає три різні гамбіти, один з яких випадковим чином скидається перед тим, як ви зробите свій вибір, що дозволяє вам тримати суперника в здогадках. Звичайно, ви також можете відкрити карту Proceed as Planned, і в цьому випадку ви продовжуєте виконувати свою початкову Первинну місію. Ви навіть можете блефувати, щоб змусити опонента запанікувати і самому вдатися до гамбіту…
Гамбіти важко здійснити – вони являють собою відчайдушну спробу відвести ситуацію від краю прірви. Однак вони гарантують, що будь-який гравець, який вже втратив реальні шанси на перемогу, все ще мав можливість її досягти.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com