Ефірні сутності Nighthaunt є втіленням тортур. Вони були навічно прокляті Нагашем на жорстокі страждання. Звісно, вигнання ворогами Смерті, які роблять добро (або погано), скоротить ці страждання*, тому Верховний Лорд нежиті переконався, що знищити його переслідують жахи — непросте завдання.
Прийдешній Battletome: Nighthaunt може похизуватись не тільки примарними снайперами та небезпечними писцями, цих привидів чекає значно більше змін.
Ектоплазматичні воїни Nighthaunt завжди отримували вигоду від здібності Ethereal, яка нівелює модифікатори що можуть впливати на їх рятівні броски. Новий баттлтом робить цей бонус ще більш істотним. Ваші привиди, тепер можуть уникнути навіть найжахливіших ран з Ward 6+, що білше відповідає їхній нематеріальній природі.
Це ще не все – ваші загони Nighthaunt тепер можуть атакувати після відступу, бо якщо у вас немає ніг, вам мало що завадить увійти та вийти з ближнього бою.
Відтепер ваших потойбічних воїнів не тільки буде важче знищити, але і просто стримати в бою.
На жаль, ставши eфірною сутністью, ваші лідери не будуть віддавати наказ All-out Defence… тому що Nighthaunt замість цього може віддати наказ Discorporate. Ця унікальна командна здатність збільшує показник Ward дружнього підрозділу до 5+, оскільки вони моторошно миготять між потойбічним та матеріальним світом.
По клацанню своїх примарних пальців ви можете перетворити Chainrasp Hordes на в’яжучі болота, для захисту цілі від нападу супротивника, або дозволити наступаючим Bladegheist Revenants просочитись крізь смертельні атаки на відстані, коли вони кидаються на своїх ворогів.
У Nighthaunt є ще багато трюків, захованих у своїх подертих рукавах (і в їх гниючих корпусах), які стануть унікальним викликом для командирів, які більше звикли битися з істотами з плоті та крові — живими чи ожившими.
Джерело: www.warhammer-community.com