Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Битви у 41-му тисячолітті відбуваються не на відкритих полях і не на безлюдних автостоянках – вони вкриті всіляким листям, руїнами, кратерами і рештками розбитих бойових машин. Місцевість забезпечує життєво важливе прикриття для армій, що наступають, і в новому виданні Warhammer 40,000 правила настільки ж жорстокі та підступні, як і армії, що воюють між собою.

40k Terrain Apr20 Image1

Місцевість надає правило переваги укриття (Benefit of Cover) тим підрозділам, які можуть ним скористатися. Як і в попередніх редакціях, воно додає 1 до Save тесту проти дистанційних атак, але цього разу є важливе застереження.

Наявність Benefit of Cover не покращує показник Save 3+ або кращій проти зброї з характеристикою Armour Penetration рівний 0. Це означає, що підрозділ ніколи не зможе покращити Save до 2+ за рахунок місцевості.

40k Terrain Apr20 Boxout1

У поточному виданні Warhammer 40,000, щоб зрозуміти, як підрозділи взаємодіють з певними ділянками місцевості, потрібно мати одну з чотирьох категорій місцевості та таблицю з 12 різних характеристик місцевості, причому типові ділянки мають від однієї до шести характеристик, які потрібно відстежувати. У новому виданні все значно спрощується, а правила повністю визначаються типом місцевості, який ви використовуєте.

Тепер вирішити, чи має підрозділ Benefit of Cover, так само просто, як знати, до якої категорії відноситься його укриття – кратери, барикади, уламки, пагорби, ліси або руїни.

40k Terrain Apr20 Image2

Кратери – ця категорія включає і такі невеликі ділянки місцевості, як уламки. Це найпростіший тип і функціонує як місцевість попередніх видань, надаючи укриття будь-якій INFANTRY моделі, що повністю знаходиться в них. Навіть якщо моделі повністю видимі для нападника, який націлився на них, вони отримують укриття.

40k Terrain Apr20 Boxout2

Барикади – Всі види місцевості класифікуються як барикади, від прометієвих трубопроводів до напівзруйнованих ліній оборони, і будь-яка модель в межах 3″ отримує Benefit of Cover, якщо об’єкт частково затуляє її від принаймні одного з нападників. Оскільки товщина барикади часто ускладнює наближення до ворога на відстань до 1″ при атаці з протилежного боку, цей тип місцевості також змінює правила Engagement Range. Якщо підрозділ противника знаходиться по інший бік барикади від вашого підрозділа, що виконує дію Charge, то відстань 2″ між ними є достатньою для початку бою.

40k Terrain Apr20 Boxout3

Уламки – ця місцевість включає будь-які уламки, на яких підрозділ не може завершити свій хід, наприклад, бочки, статуї та купи частин у Мек-майстерні. Вони забезпечують укриття, коли частково блокують модель від атакуючого підрозділу, незалежно від дальності або розміру.

40k Terrain Apr20 Boxout4

Пагорби – Цей тип місцевості також включає в себе міцні будівлі, на яких можуть стояти підрозділи (Battlezone: Fronteris Landing Pad або Munitorum Armoured Containers). Як моделі, так і інші об’єкти місцевості можуть розташовуватися на вершинах пагорбів за умови, що вони не нависають над краєм, і, як і уламки, пагорб забезпечує прикриття для всього, що він частково закриває. Це часто призводить до ризикованих перестрілок на близькій відстані, оскільки сам край пагорба стає на шляху підрозділів, які стріляють один в одного вгору і вниз.

40k Terrain Apr20 Boxout5

Ліси – Ліси та лісові масиви мають трохи більше правил, ніж решта тирейну. Будь-яка модель, яка повністю знаходиться всередині лісу, або проглядається через ділянку лісистої місцевості підрозділом, який також не знаходиться всередині неї, ніколи не вважається повністю видимою і отримує правило Benefit of Cover.

40k Terrain Apr20 Boxout6

Руїни – Ці зруйновані та пошкоджені споруди повністю блокують видимість всіх моделей, що знаходяться в їх контурі, незалежно від того, що ви можете побачити через їх готичні вікна. З іншого боку, моделі ззовні можуть вести вогонь всередину, а моделі всередині – обстрілювати тих, хто зовні.

Оскільки особливо високі руїни можуть дати атакуючим вигідну позицію, вони також мають правило “Влучного вогню” (Plunging Fire), яке покращує характеристику пробиття броні (Armour Penetration) для дальніх атак на 1, коли атакуюча модель знаходиться на висоті більше 6″ над рівнем землі і стріляє по цілі на землі, що дозволяє демаскирувати інші підрозділи.

40k Terrain Apr20 Boxout7

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange