Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Дев’ять – найсвященніше число для Тзинча, Змінювача Шляхів. Отже, маленькі Змінювачі, сьогодні ми даруємо вам дев’ять дарів. Перший – це дар нашої присутності, бо наші слова найбільш величні для сприйняття. Другий – це таємниче пришестя, відоме як Володарка Незаперечних Знань. Її справжнє ім’я не призначене для смертних, але в офісі її називають Лідією.

Наш третій і четвертий дарунок – це військові формації. Якщо ви хочете, щоб ваші арканіти билися швидше, зверніть свій погляд на Майстра Долі (Master of Fate), який надихає їх у присутності демонів Тзинчу. Або, можливо, ви захочете розширити можливості своїх чарівників. Одним помахом зап’ястя ви можете викликати шабаш чаклунів (Spellweaver Coven), щоб вони могли застосовувати заклинання у фазі бою. Навіщо використовувати меч, коли можна перетворити ворога на рибу?

Три артефакти сили – наші наступні подарунки. Перший – це Лезо, що мутує (Mutating Blade), яке виглядає як… ну, в одну мить це сокира з очима, в іншу – меч з ротом або спис з крилами. Яку б форму він не прийняв, його практично неможливо парирувати. Таємничий сифон (Arcane Siphon) – омріяна дрібничка кожного героя, адже він знищує прояви (не цього разу, Пурпурове Сонце!), а залишкову енергію використовує для зцілення свого власника. Магія – чудовий цілющий бальзам. Нарешті, Амулет-Ловець Заклинань (Spell-catcher Amulet) чекає, поки прояв буде вигнаний, краде всю енергію, що розсіюється, і вистрілює нею у вигляді заклинання, більш приємного для Тзинча.

Хоча магія – єдиний вірний спосіб знищити ворогів, іноді може допомогти і блискучий меч, ось чому наші останні два подарунки – це бойові сувої. Черпаючи силу сусідніх проявів, Кайричні Аколіти стають сильнішими в цей сезон війни, в той час як їх тварини стають більш примхливими, вишукуючи слабкі місця у ворожих лавах і пошепки повідомляючи про свої знахідки своїм Арканітам-розпорядникам.

На чолі арканітів стоять тауматурги-огроїди. Вони настільки вшановані, що арканіти з радістю принесуть себе в жертву, щоб захистити свого магічного ідола. Цікаво, що ця відданість має зворотній характер – якщо арканіти б’ються, а тауматург далеко, він може перенестися через поле бою, щоб приєднатися до них.

Факт №6 з Посібника генерала

Порозуміння того, що саме зараз ви опинились в межах ключового об’єкту, є надзвичайно важливим, особливо коли вам необхідно контролювати його для перемоги у грі. Саме тому в комплекті з Посібником генерала ви отримаєте шість маркерів цілей, що розташовані в самому центрі дисків радіусом 3”.

Ці міцні маркери виготовлені з поліетилентерефталату (підходяще ім’я для героя епохи Цзена, якщо такий взагалі існував) – вони надзвичайно гнучкі, міцні, тонкі і, що найважливіше, вони мають чудовий вигляд! Піктограми в центрі – це ключі до нових планів битв, що робить їх надзвичайно простими у використанні та дозволяє одразу ж розпочати гру.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange