Rogue Trader - ваш надійний постачальник у павутині Варпу

Legions Imperialis – це гра про грандіозні битви в епоху Темряви, що розгортаються в епічному масштабі. Якщо багато ігор серії Warhammer можна розглядати як моментальний знімок великої битви, то ця гра розкриє повний маштаб боротьби у всій її красі, коли танкові роти б’ються з піхотними батальйонами, а титани височіють над цим всім натовпом… Але ж як у неї грати?

Формування армії

Ми починаємо з вибору армії. Рекомендований розмір – 3000 очок з одного боку, а сама гра відбувається на полі розміром 5′ x 4′ (152cм x 122см).

Першим кроком є оголошення вашої вірності (Allegiance) – чи є ви лоялістом або зрадником, що зі зрозумілих причин обмежить деякі ваші можливості вибору. Потім сформуйте попередній список армії (Primary Army List) – силу, у яку потрапить приблизно 70% ваших юнітів. Наразі це або Legiones Astartes або Solar Auxilia, але в майбутньому до них можуть приєднатися й інші фракції…

LI FFLoyalistAstartes Jul31 Terrain1

Тепер ви готові вибрати юнітів, використовуючи два окремі компоненти: Формування (Formations) та Загони (Detachments). Загони – це основні будівельні блоки армії, подібні до окремих підрозділів у більш масштабних іграх – взводи піхоти, ескадрильї танків, артилерійські батареї, знамена лицарів і так далі.

Формування – це великі стратегічні угруповання Загонів, обрані відповідно до Таблиці організації формацій. Ви повинні вибрати принаймні одну формацію зі свого первинного списку армії на кожні 1,500 очок узгодженого ліміту – таким чином, це (принаймні) дві формації на 3,000 очок.

LI FFLoyalistAstartes Jul31 FormationDC

Напіврота Легіону (Legion Demi-Company) є найбільш гнучкою формацією, доступною для Legiones Astartes, хоча є багато формацій на вибір, включаючи спеціалізовану бронетанкову роту Легіону (Legion Armoured Company) та повітряні штурмовики Легіону (Legion Aerial Assault).

Після того, як ви вибрали формування з вашого первинного списку армій, до 30% ваших очок можна витратити на контингент союзників – це представники інших сил, включаючи лицарські будинки і титанів. Про те, як вони працюють, ми поговоримо в іншій статті.

Структура ходу

Кожен раунд ділиться на п’ять фаз. Найважливіше, що потрібно знати: обидва гравці діють в межах кожної з цих фаз, по черзі активуючи свої Загони в порядку Ініціативи, відповідно до прихованих наказів, які були призначені заздалегідь.

LI FFLoyalistAstartes Jul31 Phases

Використовуючи жетони, викладені лицьовою стороною донизу поруч зі своїми загонами, гравці одночасно і таємно віддають накази. Обидва гравці відкривають свої накази після того, як всі вони будуть розміщені. Існує чотири основних накази: відкрити вогонь (First Fire), наступ (Advance), марш (March) і атака (Charge), а також наказ відступу (Fall Back), який може бути відданий підрозділу, якщо він зазнає великих втрат.

Потім ви визначаєте Ініціативу шляхом кидка кубика. Це визначає, хто першим активує свої підрозділи.

Рух і бій

Ці дві фази працюють однаково: гравці по черзі виконують відповідні до жетонів накази, активуючи загони один за одним.

Накази впливають на те, як ваші загони можуть поводитися під час обох фаз. Наказ Advance є найбільш гнучким і дозволяє як звичайний рух, так і стрільбу, тоді як March дозволяє загону рухатися з подвоєною характеристикою руху (або потрійною, якщо це повністю піхотний загін), але не стріляти. Charge дозволяє або один рух, або подвійний рух, якщо загін потрапляє в базовий контакт з ворожим загоном. Загін з правом First Fire не може рухатися, але він може стріляти першим. Нарешті, наказ Fall Back не дає загону рухатися, замість цього він повинен відступити під час п’ятої фази End.

LI FFLoyalistAstartes Jul31 Terrain2

Бій поділяється на три підфази: First Fire, Engagement та Advancing Fire – тобто, спочатку стріляють загони з наказом відкрити вогонь, потім ви вирішуєте питання ближнього бою, а потім стріляють всі інші.

Стрільба працює майже так само, як і в більшості ігор Warhammer. Зброя має дальність, кількість атак і кубиків для кидка, вказування цілі для кидка на влучання, значення пробиття броні та характеристики. Виберіть ціль в межах досяжності, киньте потрібну кількість кубиків і застосуйте будь-які модифікатори до результату. Модифікатори – це те місце, де вносяться певні корективи: наприклад, гармати з властивістю “Легка” не можуть пошкодити важкі танки, в той час як штурмова зброя більш потужна впритул. Це все гарантує той факт, що для будь якого підрозділа знайдеться своя роль.

LI FFLoyalistAstartes Jul31 Weapons

Бойові дії, однак, дещо відрізняються. Система відсилає нас до епічних масштабних ігор минулого, в яких окремі моделі об’єднуються в пари одна проти одної. Потім вони роблять бойові кидки, кидаючи 2D6 і додаючи до результату свій фактор ближнього бою (CAF). Моделі отримують бонус, якщо вони отримали наказ атакувати. Загон який програв під час цього процесу, отримує поранення, жодних кидків на рятування не допускається. Ближній бій дуже смертельний, в якому можуть бути знищені навіть танки!

При нерівній чисельності вам доведеться стикати свої моделі лоб в лоба з більш ніж одним ворогом. Так, ваші моделі хоча вони і в меньшей кількості все одно битимуться з кожним ворогом окремо, але ваш суперник отримає додатковий кидок D6 за кожен раз, коли ви вже побилися. Це означає, що навіть найелітніші бійці все одно можуть бути знищені, якщо ви не будете уважними до їх підтримки…

Бажаєте отримати більше новин про Warhammer: Horus Heresy – Legions Imperialis та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.

Джерело: www.warhammer-community.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Закрити
Закрити
Cart (0)

Немає товарів у кошику. Немає товарів у кошику.





0 Secured By miniOrange