Arks of Omen: Abaddon відкриває нове величне майбутнє Warhammer 40,000 з найважливішим розвитком сюжету з часів Gathering Storm. Разом із цією складовою та величезним шматком революційної історії, нова серія встановлює правила для абсолютно нового ігрового режиму – Boarding Actions в якому події бодуть розвиватись в тісних коридорах космічних кораблів.
Ми вже розповідали вам про деякі аспекти правил цього нового доповнення. Сьогодні до нас приєднався Річ Батлер з команди Warhammer Studio, щоб розповісти про армії та те, яким чином ви будете іх створювати.
Створення підрозділа для Boarding Action представляє свої стратегічні виклики, оскільки унікальне середовище позбавляє доступу до найшвидших і найбільших юнітів, доступних більшості фракцій. VEHICLES, MONSTERS, BIKES та CAVALRY, а також всі, хто мають JUMP PACK або інший спосіб отримати здібність FLY, виведені з гри. Ви також можете взяти лише одного CHARACTER, бо немає сенсу ризикувати всім своїм командним складом на палубах якогось космічного гіганта.
Натомість, у новому Boarding Patrol Detachment центральне місце посідають еліта та звичайні війська.
“Безпосередня відмінність Boarding Patrol Detachment від інших загонів Warhammer 40,000 полягає в тому, що в ньому немає нічого обов’язкового”, – пояснює Річ. – “Цілком нормальним буде картина, коли ви не візьмете до складу команди HQ або ELITE підрозділи, будуючи армію за власним бажанням естетики чи лору. Це, наприклад, може бути загін, що містить виключно Navy Breacher юнітів, або ж Khorne Berzerkers”.
Деякі фракції отримають особливі правила, щоб обійти це. Наприклад, T’au Empire Boarding Patrols можуть взяти Crisis Battlesuits за умови, що вони вимкнуть свої реактивні ранці, в той час як космодесантники можуть провести загін Hellblasters або Eradicators, незважаючи на те, що зазвичай у них немає слоту важкої підтримки.
“У деяких випадках були підрозділи, які не належали до HQ, TROOPS або ELITES, але які все одно хотілося залучити до дій, тому що вони круті”, – каже Річ. – “Ідея з Flesh Hounds, що лютують у коридорі поряд з Karanak, просто приголомшлива, тому ми дозволили Chaos Daemons взяти Flesh Hounds, незважаючи на те, що вони належать до Fast Attack підрозділів”.
У кожній з книг серії Arks of Omen ви знайдете специфічні правила для побудови абордажних загонів для різних фракцій, а також арсенал покращень і стратагем, призначених для використання в абордажних діях. Щоб ви могли одразу приступити до створення своїх десантних патрулів, студія Warhammer підготувала документ Mustering Rules, який уже зараз можна завантажити та побачити певні обмеження та винятки для кожної фракції.
Команда спільноти Warhammer Community створила кілька власних прикладів таких команд.
Термінатори завжди любили штурмувати космічні кораблі, а їх броня та габарити – ідеальний спосіб блокування ворожого вогню, поки ваші Assault Intercessors та Primaris Chaplain максимально зближаються із супротивником для ближнього бою. Таке формування забере значну частину з ваших 500 очок, тому ви можете посилити свій абордажний патруль загоном Imperial Navy Breachers.
Здатність Agents of the Imperium дозволяє Navy Breachers приєднатися до будь-якого абордажного патруля Імперії (логічно, адже це їх робота) не порушуючи правила гри глави.
Цей загін простий і надійний немов цегляна стіна і має багато можливостей проявити себе у ближньому бою. Ви зможете легко відтіснити противника від його ключових позицій, поки Navy Breachers, розділені на два загони по п’ять чоловік (завдяки новому правилу Boarding Squads), захищатимуть ваші власні точки.
Незважаючи на те, що малий масштаб абордажних дій обмежує багато фракцій кількома моделями, Astra Militarum не має проблем із заповненням ігрового поля трупами. Цей абордажний патруль вібрав у собі все найкраще, що може запропонувати Кадія (а саме Command Squad, Shock Troops та Kasrkin), щоб скоординувати потужний удар з великої відстані, за підтримки двох загонів здоровенних абхуманів.
Ogryns можливо, і не люблять тісний простір, але вони, безумовно, здатні повністю в ньому розкритись, їх нова здатність Point-blank Barrage дозволяє їм стріляти з розривних гармат, навіть коли вони замкнені в ближньому бою. У поєднанні з їх грубою силою і витривалістю, вони знайдуть своє справжнє покликання у Arks of Omen.
Boarding Actions – це чудовий спосіб створити невеликі тематичні армії, які не можуть заповнити повнорозмірні поля битв Warhammer 40,000, як, наприклад, ці Aeldari Corsairs. Принц Іріель з Іяндену веде своїх ельдритських рейдерів у надра великого Ковчега, заповнивши всі три загони корсарів військами середнього рівня, які можуть зарядити безбожну кількість силових мечів на круті 499 очок.
Corsair Voidscarred беруть з собою всі іграшки з набору Kill Team, забираючи левову частку очок, але б’ючи ще больніше екстрасенсорними здібностями, бластерами, термоядерними пістолетами і сюрікеновими гарматами. Voidreavers розгортають легку зброю, маючи по пістолету і мечу, але мають можливість переключитися на далекобійні гвинтівки з сюрікенами, якщо ви здійснюєте набіг на загони з великою кількістю ворогів, таких як тираніди і орки.
“Фактично, ростер команд boarding actions – надасть нові виклики на палубах космічного корабля, де кожна місія сама по собі справжній виклик вашому тактичному генію”, – додає Річ. – “Наприклад, яка частина вашого загону сунеться у піч, щоб отримати очки перемоги, а хто залишиться охороняти вимикач цієї печі? Побудова ідеального абордажного патруля – це перше з багатьох рішень, які вам доведеться прийняти”.
Бажаєте отримати більше новин про Warhammer 40000 та інші новинки від Games Workshop? Підписуйтесь на канал магазину Rogue Trader у телеграмі, де ми слідкуємо за новими релізами продукції Games Workshop в Україні, спілкуємось та відповідаємо на ваші питання.
Джерело: www.warhammer-community.com